Martin"s guppyworld (side 3)

Ser at det ikke er mange som følger tråden, skal bare si, det er bare å kommenter
Har du fått 43litern opp å gå?
Min guppyhann døde idag =(
Nei :(
Akvariet har ikke bunn er pumpe ennå. Men så leit da... Fant du grunnen da? Men de er jo ikke så harføre lenger, disse guppy"ene, så den han jo egentlig dø når som helst :P
Han nektet å spise, og så ble den kjempetynn.. Det er vel slikt man må regne med når det gjelder guppyer :/
Ja, det er dessverre sånn, når fisken ikke er noe harfør, som den var før.
Nye guppyer
Ja, nå er det litt mørkt i rommet og alt, men her tror jeg dere ser mange bakover der, både hunner og noen små hanner som da er i hugget, så det er mange gravide hunner, og 43 liter"n er så snart oppe, og coryene mine får seg et nytt navn, akvarieverden ser lys ut nå assa Og sykdommer (som guppyene er så kjente for)
Er det ikke vert mye av Jeg må vere i den LYSE delen av akvariehobbiene
hihi
Stor stor!
Oy da, har alldri sett en så stor guppy (gravid) Som jeg har nå, den er rimelig stor. Det er lenge siden jeg har lagt ut innlegg nå, men det har egentli ikke kjedd noe nytt.
Så :P Det var vell alt :P
Da blir det vel snart yngel i karet ditt =)
Sopp :(
Sopp, sopp og mere sopp! Det ekke noe som hjelper mot det. Jeg har tatt ut den gravide hunnen (som da er den eneste sjuke i akvariet mitt som jeg har sett) Driver å medisinerer henne nå. Har så lyst til å våkne i morra med en frisk gravid mamma
Haha. Jeg har nå kjøpt akvariet. Og det er vell nå 4 uka med det. Så da blir det snart fesk nerri der :P
Tibake guys!
Hei hei! Lenge siden jeg var her. Har vert ALT får opptatt :P Har fått kjøpt yngel akvariet "ja" men det er ikke vann i det eller noen ting :P Men her legger jeg ved noen nye bilder som jeg tok i gåår og i dag
hei, morsomt å lese i denne tråden
har selv hadd oppdret på guppy å vet at det er veldig morsomt å se på når de "føder".
men solgte mine siste i går da.
har også ei sverddrager hue som er på "tjukka" (eller hva jeg skal kalde det) nå men har tenkt og selge sverddragerne mine grunnet det at akvariet de er i nå skal brukes til ciklide oppdrett

lykke til videre
Hei!
Hviss du har litt erfaring med guppy oppdrett, kunne du ha hjelpet meg litt? kunne du ha sendt noen tips til: abbor1@live.no ? ? ? Vill ha guppyer med utstliings kvalitet...
Noen bilder av overdragende og platy
Tilfeldig bekjentskap
© Pål A. Hegland
Reklame for plussmedlemskap