Martin"s underwater world! (side 3)

ligger i senga å ser på akvariene mine, (de er rett ved senga ) så ser jeg at den ene endlers guppy'en min er utrolig fin ! utstillingsfin ! får ikke noe brs bilder, men sksl prøve å filme den til dere !
Reol oppsett !
Nå har vi akkurat vert å kjøpt reol, som holder 130 kg pr. hylle !
Da blir alle akvariene flyttet opp på rommet !
Skal kjøpe meg noen "Scalare" som skal i akvariet jeg nå har nede, så nå blir det sammensetting av reol, og flytting av akvarier ! Bilder kommer !
Da er det satt opp ! Bilder kommer ! Eneste er at plantene ikke ikke er så stødige.... Derfor, imorgen skal vi å få noe støtte, SÅ blir det en tur i fiskebutikken, og flytting av akvarier ! Gleder meg virkelig til dette går i boks ! Joho
OOOOPs, ser nå at det skal stå: Platene ikke plantene :P
Idag blir de å sette på støtte, flytte akvarier, kjøpe nytt akvarie, nye fisker.... Mye som skal gjøres her nå ja !
Men sånn er det ! Bilder kommer når jeg får satt opp alt sammen
Gleder meg veldig her nå
Bildet av reolen som skal ha 4 akvarier !
Her har du da reolen, hvor masse fisker skal bo på, 4 akvarier skal inn
(det var mørkt når vi tok bildet, dårlig kvalitet)
Scalarene er flyttet inn :) !
Nå har jeg vert på aquaManias og har kjøpt 4 scalarer, 2 planter, og pumpe !
Scalarene er utrolig fasinerende å se på !
Håper på egg når de er store nok til det... Men nå er de ganske små.... Fikk også beskjed om å invistere i et større kar seinere... Og det skal jeg ! 4 kar er nå oppe på det lille rommet mitt
Utrolig kult å bare gå fra kar, til kar og se nye kule ting !
Da har jeg sett 2 scalarer ha det litt 'morro* for første gang ! Men de er egentlig litt for unge. **Jo jeg ser det at det er jo nesten ingen som skriver til meg :P har hatt 10 poster eller noe uten svar :P Hvis noen leser dette, er det greit å si hei innibland :P
Vell, tilbake til akvarie stuff !

Litt info !
1. har nå fått meg reol, og har nå 4 akvarier.
2. Mitt nyeste akvarie, er strax ferdig med innsjøring, hvor mine fine scalarer skal flytte inn ettervert !


Jo, også lurer jeg på en ting, kan sverddragen min øderlegge mine fine scalarer's "vinger" :P ?
Vanntemp, så flytting av fisk !
Nå er jo egentlig det nyeste akvariet ferdig innsjørt, men vannet er for kaldt
Det er jo nesten Iskaldt !
Så idag flytter jeg varmekolben fra 43 liter yngel akvarie til det nye akvariet
Fordi, da yngel akvariet er ganske varmt !
Så har jo fattern vært på jobb, ringte han nettopp, og han skal fikse noe lys til det nye akvariet !
Så scalarene sitt nye hjem er strax ferdig ! Noe jeg tror er bra, fordi den 1 sverddragen plager den ene scalaren.... Så dette blir braaa !
Å joh, så er cory'en min ganske så full med egg tror jeg
Hvor stort er akvariumet som du har scalarene i?
63 liter, "iknow :/"
Jeg vet det er lite, men han på aquamanias sa det gikk bra i en måned eller no :P Så invistere i større ! Og han har jo 44 akvarier i kjelleren, så han har vell litt peiling :P
Ny tråd snart :)
Har sendt melding til administrator
Så det blir en ny tråd her snart, ettersom denne er rotete, og jeg føler meg så dum på starten ! :P
Hihi
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap