Overtar et 56l akvarium (side 3)

Spock
[QUOTE=Aquagal] ok, takkk for svar Spock! er det Kinesisk algespiser så trenger den MINST 180liter

prøv heller 375L :P heheh Men den ser ikke sånn ut.
Den er gul. (Orginalt)

Siamesisk algespiser skal ha 160L
_____(Dette er bare MINIMUM)
Kinesisk Algespiser skal ha 375L

Vet om en kar som bor ikke så langt unna, han har SAE i 240L, de har vokst ut av den...
Så der har du enda noen fisker du burde få bort.

Har sikkert tenkt på en annen fisk når jeg skrev at Kinesisk algespiser trenger MINST 180liter
Verdiene i akvariet etter ca 2 døgn:
no3 - 15
no2 - 0
GH - 16
KH - 3
pH - 7
Cl2 - 0

Hvordan ser det ut?
Angående algespisere i ett kar på den størrelsen så vil jeg også anbefale snegler.
Er mange fargerike og fine snegler å få tak i nå. Ancistrus går fint, men de algene som du linket til har ikke mine ancistruser brydd seg noe om. Sneglene derimot, spiser dem.

Esha exit og esha 2000 finnes også hos nettbutikker som feks aquamanias.
Har ikke funnet dem hos så mange vanlige zoobutikker.
Inaktiv bruker
Jeg har en følelse av at vanlige zoo butikker bruker MYE Tetra. Er ikke ofte jeg har sett noe annet. :/
Men! Hvordan går nå dette lille prosjektet da?
Spock
Jeg har en følelse av at vanlige zoo butikker bruker MYE Tetra. Er ikke ofte jeg har sett noe annet. :/ Men! Hvordan går nå dette lille prosjektet da? :D


helt enig Spock dyrebutikker har nesten bare Tetra, hender jeg ser Prodac også da
Til tråd starter.

Mulig du vet dette men:

Prodac merke er det værste du kan bruke.
Det er enda værre i nøyaktighet enn sånne 5i1 testestrips.
B. Andresen
Til tråd starter. Mulig du vet dette men: Prodac merke er det værste du kan bruke. Det er enda værre i nøyaktighet enn sånne 5i1 testestrips.


hvis du mener meg så er det ikke jeg som er trådstarter
det tørrforet jeg har hatt av Prodac ser egentlig ganske bra ut, men jeg vet ikke jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap