Morsomt å plage dyr på tv? fy nrk. (side 3)

Plussmedlem
Jeg syntes på sett og vis at det blir voldsomt å stoppe programmet, men de kan kutte ut å ha fisk i det. Eller, de skal ikke bare stoppe med fisk, de skal stoppe å ha med dyr overhodet! Jeg ble mektig irritert selv når jeg så på... og jeg tror det er mange som syntes at noe av det de driver med ikke er morsomt.
men hva med alle andre programmer som omhandler andre dyr ikke fisk,skal vi slutte se på det også,det finnes så mye sykt ut i verden,vi i lille norge får ikke stoppet alt.
Ja, enig, vi kan ikke forandre alt i den store verden - men vi kan begynne "lokalt" som de sier. Feie for vår egen dør. Om programmet stoppes eller ikke, kan jeg ikke si at jeg bryr meg så mye om - for meg er det nok at de stopper plaging av dyr. MEN det hadde vært ei saftig lekse for programlederne at de ikke får lage flere programmer av dette - skal de drive og håve inn lønning for å drive og plage dyr?
er jo bare og se fakta da,de kommer ikke til og stoppe programmer for att noen sitter på ett akvafroum og skriver om det,hadde det vært noen hundre tusen så har det vel vært annet.
Nåja, det er jo ikke bare her denne serien diskuteres. Har sett flere diskusjoner på FB og andre forumer, og de aller fleste mente også dær at dette var for drøyt.
Jeg tør å tro at det er flere hundre tusner som har reagert på dette, men antalle som faktisk sender inn klage til nrk er nok noe lavere.
Vi får bare håpe at nrk tar det på alvor og gjør noe med det.
Plussmedlem
Larsern
men hva med alle andre programmer som omhandler andre dyr ikke fisk,skal vi slutte se på det også,det finnes så mye sykt ut i verden,vi i lille norge får ikke stoppet alt.

Nå diskuteres det her en statskanal som vi er er tvunget til å betale avgift til...
De må forholde seg til norsk lov (som alle oss andre).
har noen kontaktet nrk da.og hørt med de.
Plussmedlem
Ja, men jeg regner ikke med noe svar...
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap