Maratonauksjon i Drammen, 26 februar! (side 3)

Det er veldig viktig at du merker posene med hva du selger,samt selgernummer. Vitenskaplig navn og/eller populærnavn må være på posen,gjerne på en klistrelapp som ikke faller av. I tillegg bør du skrive på hvor mange fisk du har totalt i posen og kjønnsfordeling om dette er kjent. Dette gjør det lettere for auksjonarius og auksjonen går raskere. Hvis det er vanskelige eller ukjente arter du selger, der kjøperen kanskje vil få behov for mer informasjon, er det en fordel å skrive navnet ditt og telefonnummer på posen.

-Det er ikke satt noen begrensning for hvor mange objekter hver selger kan ha med på maraton auksjonen

-Klubben tar en provisjon på 20% for solgte objekter

-Det vil bli solgt en del objekter på loppemarked i klubbens lokaler,dette er et billigbord der selger selv setter sin pris,og objektene blir solgt fortløpende.
Alle kan selge objekter her,så lenge det er akvarie-relaterte objekter.Bl.a andemat og andre flyteplanter vil bli henvist hit om det skulle komme mye av dette på auksjonsdagen

-
Trenger et selgernummer, har sendt mail et par ganger på den mailadressa som er oppgitt tidligere i tråden, men har ikke fått noe svar.
Siste mulighet for selgernummer i dag!
Da har lørdagen kommet og det er siste mulighet for å få selgernummer til auksjonen. Send en e.post til geir.bakken@ebnett.no i løpet av dagen.
De som sender mail og ber om selgernummer natt til søndag kan ikke vente å få det.
Vi har nå delt ut ca. like mange selgernummer som forrige auksjon. Håper og tror på en bra auksjon, men er selvfølgelig avhengig av at det kommer mange kjøpere også, ikke bare selgere.
B. Amundsen
Trenger et selgernummer, har sendt mail et par ganger på den mailadressa som er oppgitt tidligere i tråden, men har ikke fått noe svar.

Du har fått svar nå. Beklager hvis jeg har oversett en av dine tidligere mailer!
Æsj synd at ikke L052 ble solgt Janne.

Men tar vell en tur innom
På gulesider er gaten markert med Colletts gate 10 Drammen. To t'er da finner man den på kart.
Hei Jarle F.
Du har helt rett ang adressen.Skal gå over tråden og endre til det blir riktig

Her er adresse for dagen
Obs obs obs !!!! riktig adresse er collettsgate 10 i drammen
RIKTIG ADRESSE ER COLLETTSGATE 10 I DRAMMEN
FÅR IKKE ENDRET ADRESSEN I TRÅDEN,SLIK JEG FÅR GJORT I MIN PERSONLIGE TRÅD.

Har sendt forspørsel til moderator om endring ,håper det blir gjort i løpet av dagen.
Tast inn to t'er i Collettsgate så blir det riktig på gps
Ønsker alle en riktig fin dag på auksjonen !!
frosken
[B]Ønsker alle en riktig fin dag på auksjonen !![/B]

Vi gleder oss Trine.
Som vanlig blir dette en hyggedag, en dag mange av oss ser frem til lang tid i forveien
Ønsker dere alle en fantastisk dag, og skulle virkelig ønske jeg kunne vært med...
Ja dette er noe en gleder seg til i lang tid
Har pakket masse planter og sanket en del white pearl reker i kveld som skal leveres inn på auksjonen i morgen
Ser du skal ha med L-144,apistoer,ancistruser og tilapiaer

Takk Sissimor,kanskje du får mulighet til å være med siden en gang Tar jeg ikkehelt feil,så blir det nok en høst-auksjon også.
frosken
Ja dette er noe en gleder seg til i lang tid :) Ser du skal ha med L-144,apistoer,ancistruser og tilapiaer :)

Ja Frosken, det blir litt av hvert herifra i dag. Blir en rask tur i dusjen nå, for så rett ned i kjellern for å pakke fisk.

Håper og tror det blir en fin dag i Drammen, byen ved elven.... :- =)
Solen skinner og objektene leveres inn på klubben fortløpende nå.
Ta med godt humør og ta en tur,auksjonen starter klokken 1200.

søren! helt glemt bort dette jeg :O

hvor lenge pleier slike auksjoner å holde på? er det noen vits å reise ned nå? tar vel en drøy halvtime
Du kan ennå rekke det. Varer alltid lenge, og like mange forrhåndsutdelte selgernummer til denna auksjon som det har vært før så varer nok til 17 og kanskje enda lenger, men borti 18 bør vel dem fleste ha fått med både nye fisk og valuta for solgte fisk. Men loddtrekningen går kanskje klokka 16.
Inaktiv bruker
Kjøpte en digital PH måler på auksjonen og alt står på kinesisk...
har ikke hvert borti dette før, så en brukerveiledning på norsk
hadde hvert fint. Kanskje selger nr. 25 vet ?
Mvh Kjell
Kjellsen
Kjøpte en digital PH måler på auksjonen og alt står på kinesisk... har ikke hvert borti dette før, så en brukerveiledning på norsk hadde hvert fint. Kanskje selger nr. 25 vet ? Mvh Kjell
Send en e-post til geir.bakken@ebnett.no så skal jeg sende deg e-post adressen til selger nr. 25 kjellsen
puhh dette gikk fort i svingene! vi var faktisk ferdige til kl 16! Og det med ett antall objekter som var meget hyggelig for en klubb som Drammen Akvarieklubb.

Det var svært mange som kom til oss idag og det er alltid hyggelig å treffe både kjente og nye akvarister!

Jeg personlig kjøpte ikke så mye men det nå er endelig blitt liv i saltvannsakvariet og det er en ny dimensjon for meg som akvarist.

Håper alle er fornøyde og at det var en god mix av kjøpers og selgers dag!

Jeg skal nå roe stemmen helt ned og ikke prate høyt på en stund kjenner jeg
Jeg er kjempefornøyd både som selger og kjøper, og auksjonen ble helt supert gjennomført! Standarden på objektene var meget god, synes jeg. Det var akkurat passe antall objekter, og auksjonen ble akkuart passe lang - til og med jeg var tidlig hjemme

Hyggelig når det møter opp så mange, og koselig akvarieprat i pausene er heller aldri å forakte

All ros til Drammen akvarieklubb!
Tilfeldig bekjentskap
© Loffa 2014
Reklame for plussmedlemskap