- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Thesaura's fargerike tråd! (side 3)
Thesaura's fargerike tråd! (side 3)
Postet 08.03.12 kl 00:34
Huff, kjøpte meg ny mat til coryene i går. Den fant jeg kun tom beholder av i går kveld, med en hund ved siden av som så veldig skyldig ut... Da bærer det rett til butikken i etter skolen i dag for nytt fór.
Et annet bilde av gjesten;
Jeg hadde også et annet besøk ved akvariene i går;
Hun tittet inn i akvariene i flere timer i strekk
Før hun la seg ned og sovnet ved akvariet (:
Et annet bilde av gjesten;
Jeg hadde også et annet besøk ved akvariene i går;
Hun tittet inn i akvariene i flere timer i strekk
Før hun la seg ned og sovnet ved akvariet (:
Postet 08.03.12 kl 13:46
Postet 09.03.12 kl 09:59
Postet 09.03.12 kl 10:08
Postet 09.03.12 kl 12:06
Postet 09.03.12 kl 12:57
Postet 09.03.12 kl 13:21
Postet 09.03.12 kl 21:08
Ringte med en gang da jeg fant ut at det ikke stenger før 22:00. De hadde nettopp fått inn en "special edition" sending fra Asia med masse forskjellige hunner, men hun visste ikke hva det var annet at det var kampfisk. Tror nok ikke det var hun som vanligvis steller med fisk :P
Hvis jeg rekker det, så tar jeg meg en tur allerede i morgen. Er ikke lange turen ned til Oslo (:
Hvis jeg rekker det, så tar jeg meg en tur allerede i morgen. Er ikke lange turen ned til Oslo (:
Postet 09.03.12 kl 21:12
Postet 11.03.12 kl 11:05
Postet 11.03.12 kl 11:23
Har ikke skrevet noe her på lenge, og da er det vel passende med et lengre bildeinnlegg? Jeg har enda ikke fått tak i noen kampfisk hunner. For tiden er jeg ganske blakk, men når jeg får lønning skal jeg påbegynne jakten igjen!
Kampfisken koser seg, men tror han blir litt sliten av de utrolig aktive naboene!
Elsker det vakre sløret hans!
180 grader, skikkelig Halfmoon!
Her er et par av de nye beboerene, posthornsnegler! Røde/rosa og blå!
Vakker blå.
Liker dette bildet. Sjarmerende cory.
Jammen meg dukket ikke den store festsneglen opp? har bare en som er gigantisk i forhold til de andre.
Kampfisken koser seg, men tror han blir litt sliten av de utrolig aktive naboene!
Elsker det vakre sløret hans!
180 grader, skikkelig Halfmoon!
Her er et par av de nye beboerene, posthornsnegler! Røde/rosa og blå!
Vakker blå.
Liker dette bildet. Sjarmerende cory.
Jammen meg dukket ikke den store festsneglen opp? har bare en som er gigantisk i forhold til de andre.
Postet 25.03.12 kl 21:36
Endret: 25.03.12 kl 21:37
Postet 25.03.12 kl 21:48
Postet 25.03.12 kl 21:53
Takk takk!
Var veldig usikker på hvordan det skulle gå selv, men det går faktisk veldig bra! Det hender jo corydorasene forviller seg helt oppi kampfiskhjørnet, hvor han alltid har hatt skummeredet sitt. Da hender det han blåser seg opp og "freser" litt. han jager ikke coryene og coryene jager ikke ham.
Var veldig usikker på hvordan det skulle gå selv, men det går faktisk veldig bra! Det hender jo corydorasene forviller seg helt oppi kampfiskhjørnet, hvor han alltid har hatt skummeredet sitt. Da hender det han blåser seg opp og "freser" litt. han jager ikke coryene og coryene jager ikke ham.
Postet 25.03.12 kl 22:02