Storauksjon i bergen akvarie klubb ? (side 3)

Tenkte å ta turen til Bergen den helga ja, så for meg passer det veldig bra!
Pål
Får håper jeg kan, det er på bursdagen min...
Jeg har lyst å prøve å komme på auksjonen. Hvor lenge varer slikt og hvor holdes den? Er ikke medlem enda, må jeg være medlem for å delta? har problemer med å komme meg på møtene da jeg ikke bor i bergen, og sjelden er i byen på onsdagene, lettere i forbindelse med helger for min del, og da er jo auksjonen lettere å delta på.

Men jeg er ikke kjent, så jeg skulle gjerne haiket med noen fra handelshøyskolen eller der omkring. Ellers må jeg ha me sjåfør, og de har sjelden tålmodighet med akvarier og slikt hehe, når det ikke er interessen.

Litt skummelt å komme , men det frister jo litt også
sessan
Jeg har lyst å prøve å komme på auksjonen. Hvor lenge varer slikt og hvor holdes den? Er ikke medlem enda, må jeg være medlem for å delta? har problemer med å komme meg på møtene da jeg ikke bor i bergen, og sjelden er i byen på onsdagene, lettere i forbindelse med helger for min del, og da er jo auksjonen lettere å delta på. Men jeg er ikke kjent, så jeg skulle gjerne haiket med noen fra handelshøyskolen eller der omkring. Ellers må jeg ha me sjåfør, og de har sjelden tålmodighet med akvarier og slikt hehe, når det ikke er interessen. Litt skummelt å komme , men det frister jo litt også :)

Ikke skummelt i det hele tatt ,bare kom du

Storauksjonen er i det lokalet vi vanligvis bruker og du trenger ikke være medlem ,men må da betale inngangsbillett (ikke store summen da )
Hvor lang tid det tar er avhengig av hvor mange objekter som skal selges ,men hvis du regner 6 timer så vil jeg tror at det holder. En er jo ikke nødt til å være der hele tiden da ,så det er jo opp til en hver enkelt hvor mye tid en har .
Vet det bor noen i Åsane som skal på auksjonen,så det burde jo være en mulighet for å få sitte på .
Da hadde det vært koselig å være med Spesielt om jeg kan få sitte på med noen, for jeg våger rett og slett ikke kjøre, og har såååååå dårlig rettningsans
Håper de som bor i det området ser at du trenger skyss ,ellers er det mange som kan plukke deg opp om du klarer å komme deg til bystasjonen?
Pleier auksjoner å vare til halv ti eller?
Akvariefan
Pleier auksjoner å vare til halv ti eller?

Noen ganger , men vi prøver å bli ferdig litt tidligere med hensyn på folk som ikke kan bære så lenge
Så ikke hvilken lenke du skrev på . Når det gjelder storauksjoner så prøver vi å bli ferdig før 1800
Sølvi Gullaksen
Håper de som bor i det området ser at du trenger skyss ,ellers er det mange som kan plukke deg opp om du klarer å komme deg til bystasjonen?

Kan jo kanskje legge ut en tråd om det, og etterlyse skyss? Eller blir det for dumt?
sessan
Kan jo kanskje legge ut en tråd om det, og etterlyse skyss? Eller blir det for dumt?

Denne tråden burde vel passe fint...
Jeg har notert dagen, og prøver å komme.

Usikker på om jeg har plass i bilen (litt avhengig av resten av familien), men om det er plass kan jeg plukke opp noen.

Regner med det kommer nærmere info når det nærmer seg?
Har eventuelt en del snegler jeg kan ta med om det er av interesse.
jeg er interessert i snegler ! *hoppe opp og ned*
Plaza
Jeg har notert dagen, og prøver å komme. :) Usikker på om jeg har plass i bilen (litt avhengig av resten av familien), men om det er plass kan jeg plukke opp noen. :) Regner med det kommer nærmere info når det nærmer seg? Har eventuelt en del snegler jeg kan ta med om det er av interesse.

Vi kommer til å kjøre på med info om ett par uker , med ny lenke som vi vil helst bruke ,
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap