Ja, da har det snart gått et år der jeg har vært lite aktiv inne på forumet, jeg har vært mye innom å lest her og der, men ikke skrevet noe selv.
Jeg har endret mitt brukernavn, og velger å se det som en ny start.
Jeg fikk ikke endret eller slettet denne tråden så vidt jeg kunne se nå, så velger å bare fortsette å skrive her.
Vi har nå 4 kar, 3 her hjemme derav 2 er på 115 liter og et er på 120 liter. Har også et lite kar på 30 liter ca som blir litt barnehage innimellom men er for øyeblikket tomt. Det siste er på 60 liter som står der jeg og sambo jobber men som skal tas med hjem snart.
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg forventer vel egentlig ikke at noen skal ha den helt store interessen for det jeg skriver, men jeg syns det er gøy, og ikke minst er det veldig gøy å lese hos alle dere som er så kreative og flinke med både fisker og innredning i karene deres.
Jeg har vel ikke så mye å "bidra med" sånn sett, jeg sitter vel på endel kunnskap men jeg har stort sett fokuset på hva fiskene jeg har i hus trenger, og ganske ofte er det ting jeg lurer på, så jeg vil vel kanskje heller spørre mer enn jeg svarer ;p
Jeg finner i alle fall veldig mye tips og inspirasjon hos alle dere jeg leser hos!