Akvarierom/kjellerstue/bar og furterom med alle rettigheiter (side 3)

Har stoppet litt opp i akvarierommet,grunnet sommer vær og da må man dessverre male litt hus
men har mottat endel deler som skal forskes på til regulering av temp til reolen
og i morra stikke vi på tur for å hente store akvariet,å de skal bli spannandes

Bakgrunn er også bestilt fra akvadekor,og de skal bli spannandes å sjå kor den blir
så takk til Are for assistansen der
Liten oppdatering
Har da vært og hentet akvariet,så nå er de bare å vente på at rommet skal bli ferdi og at resten av utstyret skal dukke opp
kom litt i feil rekkefølge her,men dei fyste e bakgrunnen som skal være i akvariet,og her kommer noen bilder av akvariet
Hvem har laget akvariet ? Ser veldig likt ut til min 2700 liter. Vannfast kryssfiner ?
ja tror de blir bra til slutt da
Pål sine fisker
Stilig bakgrunn :) Pål

takker pål....ja den blei veldi bra
Roy Fredrik Pedersen
Hvem har laget akvariet ? Ser veldig likt ut til min 2700 liter. Vannfast kryssfiner ?

Heisann
nei de veit ei ikke,men ette som ei he forsteie så e de en skipsbygger som har bygget dette for en tid tilbake

ka slags stoff er de du smører inn kryssfineren med,og som ikke er farli for fisker
På treverket er det lagt ett lag med glassfiber. Deretter er det overmalt med en type epoxy maling.

Hvor gammelt er akvariet ?
Roy Fredrik Pedersen
På treverket er det lagt ett lag med glassfiber. Deretter er det overmalt med en type epoxy maling. Hvor gammelt er akvariet ?

nei de e ei litt usikker på kor gammelt de,men de e tett og fint innvendi da
Den bakrunden var stilig, var den dyr? Hvor kjøpte du den?
Du får ta noen bilder når den kommer under vann også, se hvordan den ser ut da
Torbjørn Jørgensen
Den bakrunden var stilig, var den dyr? Hvor kjøpte du den? Du får ta noen bilder når den kommer under vann også, se hvordan den ser ut da :)

ja likte den veldi godt,skal bli greit å få den og sjå den i virkliheita
kjøpte den på akvadekor,og ga mannen frie hender,så han kan de der me å lage bakgrunn..nei den va ikke dyr,under 3 lapper med frakt
3 lapper. auch.
Ja nei, folk har forskjellige budsjetter skjønner jeg
Torbjørn Jørgensen
3 lapper. auch. Ja nei, folk har forskjellige budsjetter skjønner jeg :)

ja synst ikke den va så gale den prisen der da,men ser framm til å montere den i karret når alt er klart
Akvariereol
Noen her inne som har gode ideer eller sider for inspirasjon til bygging av en akvariereol,der skal i utgangspunktet være 9 x 63 liter og muli et på 225 liter
Nå er de nesten klart til å sette påplass akvariene ,mangler teppet nå,og de kommer nå i uken
Dette var jaggu meg enorme greier!
Blir spennende å se fremover
jauda akvariet er på 1300 liter da,så e bra stort,kan ha mange spannandes ting i de der da,men de blir nok noen fine diskuser tenker eg som får æren av å flytte inn
liten oppdatering

da er store karret sett igang,så da skal de stå å kose seg til i februar,når man kommer igjen fra havet
dei to første bilda er fra karret,og de andre er et reol prosjekt eg holder på med
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap