Drammen akvarieklubb 7.oktober . maratonauksjon :) (side 3)

Jeg trenger også selgernr... er det noen jeg kan kontakte direkte? Jeg sendte mail før i dag, men har ikke fått svar.
Det er Geir som har ansvaret for dette. geir.bakken@ebnett.no
Litt i beita med kjøre denne gangen ser jeg, billøs da bilen er til rep for å bli eugodkjent.

Noen som skal forbi sørby/ stokke?
Som har plass til en gal berte og isoporkassa hennes?

Har en jeg kan sitte på med, bare jeg kommer meg til høyjord først.
Er mulig at Bengt skal, men det vet jeg ikke sikkert før imorgen tidlig en gang...

Nr mitt er 95218073, så gi meg et pling om jeg kan sitte på.

Kommer jeg, tar jeg med:
Salvinia natans
Javamose
Limnobium leavigatum
Hydrocotyle lecocephala
Cryptocoryne vet ikke.
Og får jeg tak i; tre fullvoksne meget dyktige SAE, de tar også penselalger.
Håper du får haik i morgen )
Ønsker alle velkommen til en hyggelig dag i Drammen i morgen )
frosken
Håper du får haik i morgen :))

Takk, det ordner seg nok, men man blri jo litt stressa sånn i siste liten.
Plantene er klare de, trenger bare fange fisker imorgen og evnt kjøre.

Auksjon
kommer med malawi,l 144 5-7cm,2 STORE ancistrus hanner,ny eheim .300w .varmekolbe,powerhead ny og noe ciklide for
Da har jeg akkurat pakket fisk til auksjonen, og følgende kommer fra meg:

leks par apistogramma nijsseni
leks trio apistogramma viejita
2 poser med aspidoras sp C125
3 poser a 10 stk corydoras aeneus
leks par apistogramma barlowi lokasjon Rio Yaguasiyocu F1
2 par apistogramma barlowi. avkom av overnevnte F2
apistogramma baenschi par. Mor VF far F1

Litt for en hver smak
Vi kommer herfra (iallefall Ole) og man har med ett flott parr av L-201 minstepris 300,- 4 stk Thorichtys ellioti, en kul malle , Lasiancstus heterancanthus , og en ordentlig godbit for dere som liker Tanganyika, Neolamprologus mustax "yellow" ett parr, minste pris 300 som er latterlig lite ...

Håper å få tak i god fisk, ser fram til ausksjonen som jeg vet vil bli bra,

Ole kan være auskjonarius, om man ber pent og spanderer kaffe
Vi skal stelle godt med Ole,og setter pris på at han kan være auksjonarius for oss )
Da blir det tur til Drammen!

Wobbler
Reiser snart til Høyjord, får kjøre derfra. Stakkars pappa som måtte opp tidlig.
Fiskene måtte jeg bare gi opp, sov litt vel lenge idag. Må jo ta ut alt av karret for å fange dem, eller ha masse tålmodighet..

Sees om en time eller no.
Plussmedlem
Dere får kose dere masse i dag, alle sammen...
Jeg får ikke kommet til Drammen, men håper mange av dere kommer til Moss på auksjonen der. Hadde vært morro å møtt flere av dere IRL... )))
Håper dere får en flott dag i Drammen. Dessverre står bilen i deler og blir alt for sent ferdig til å kunne rekke drammen. Får ta det en annen gang.
og andre (meg) er bare for glad i puta til å stå opp så tidlig :p
Takk for vel gjennomført auksjon!
Takk til elle som deltok på auksjonen i dag. Det var litt færre objekter enn vi har hatt tidligere og det var litt fære folk i salen også. Det førte til at Ole og Kjetil kunne bruke litt mer tid på hvert objekt og det er jo bra. Vi var også ferdig på et fornuftig klokkeslett. Det var ikke marked for Malawi i Drammen idag. Synd for de som skulle selge, men slikt vet man jo aldri. Selv endte jeg opp med en flott stim med Danio Kyathit, en gruppe Corydoras aenus og et par blå Guramy. Alle svømmer lykkelig rundt i karene sine. Neste helg er det Oslo ak som holder storauksjon. Det blir vel mange av de samme ansiktene å se der også!
For meg som kjøper var dette en ypperlig auksjon.
Jeg er strålende fornøyd, selv om det ikke kom hjem en eneste fisk jeg hadde planlagt, men flere andre.
En gedigen viltfanget L035 feks.

Takk til alle de hyggelige folkene som alltid er å treffe på en slik plass. Håper andre koste seg like mye som jeg gjorde.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap