Storauksjon (sarpsborg akvarieklubb) (side 3)

Positivt, Tom Eirik! Tar også med noen maller, bl.a. en litt uvanlig. Guyanancistrus (L-106), "den andre" Zonancistrus (L-168), og Blå fantompleco (L-128).
Føler det er ganske greit at jeg har tannlegetime FØR auksjonen og ikke etter :p
Se om jeg kan ta med noe fisk, planter, for og div
Plussmedlem
Torbjørn Jørgensen
Føler det er ganske greit at jeg har tannlegetime FØR auksjonen og ikke etter :p

Fordi det ikke er like lett å rope ut bud, mener du? Blir nok fristelser nok...

Mulig jeg tar turen pga. noen snille sjåfører, er det noen som tar med noen spennende Coryer og evt. Apistoer/L-maller (så jeg kan forberede meg litt)?
Når man bestemmer seg for at den posen skal man ha, så kan det gå med litt mer enn planlagt
Vet ikke hva som er værst jeg torbjørn :P før/etter, like jævelig :P
Kaja
Hvis det er noe interesse kan jeg ta med rineloricaria lanceolata eget oppdrett.

Absolutt av interesse, ja

Geir Stokke
Tar også med noen maller...

Er det grupper?
L-106 og L-168 forsøker jeg å pakke 2 i hver pose, men garanterer ikke kjønn, L128 en i hver pose. Ca.6 poser av hvert slag.
Janne
[QUOTE=Kaja]Hvis det er noe interesse kan jeg ta med rineloricaria lanceolata eget oppdrett.

Absolutt av interesse, ja

Har 6-8 stk salgsklare men tenkte bare ta med 4 til denne auksjon
Denne arten frister, men for meg personlig er det ikke aktuelt å by på kun 4 stk (hint, hint)
Hehe, se om det kanskje ikke blir med flere....
Plussmedlem
Hvordan ligger det an, blir det noe av fastprisbord denne gangen?
Jeg skal ha med corydoras melini, sterbai og metae, muligens noen sp.black også, L-144 ungfisk og rosa posthorn-snegler
Er det noen som tar med L046 hoe?
milo
Hvordan ligger det an, blir det noe av fastprisbord denne gangen?

Tipper det blir avgjort på klubbmøte i kveld
Hvem kontaktes for selgernr?
Kaja
Hvem kontaktes for selgernr?

"forhåndsregistrering av salgsnummer skjer ved henvendelse til Svein Dalby tlf 950 34 853"

Send han en sms så ordner det seg
Don Herland
[QUOTE=milo]Hvordan ligger det an, blir det noe av fastprisbord denne gangen?

Tipper det blir avgjort på klubbmøte i kveld . Da er det avgjort. Det blir "FASTPRISBORD". Når det gjelder planter, holder vi det åpent til søndag. Fisk og planter blir auksjonert, resten havner på FASTPRISBORD. Det som ikke blir solgt innen kl. 15.00, blir auksjonert deretter.
Tar sjansen og tar med meg v.f. Pt. Altum fra Rio Atabapo. Disse går nå i Ph 6,5 - 7,0.
Størrelse ca 5-6cm x 10-12 cm . Disse vil ikke bli stående framme før auksjon, grunnet stress ved løfting av poser. 2 grupper på 5 stk selges uten minstepris!!
Spiser discus-granulat, frossen artemia, mygg og daphnier.
Geir Stokke
Guyanancistrus (L-106)

Er det VF eller har du drettet den?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap