- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon (moss akvarieklubb) (side 3)
Storauksjon (moss akvarieklubb) (side 3)
Postet 17.11.12 kl 22:13
Postet 17.11.12 kl 22:42
Hjelp! Jeg er for skral til å dra i morgen, og har lovet å plukke opp KajaB på Ringvoll og på toppen av alt helt glemt det frem til nå. Er det for eksempel noen fra Indre eller Lillestrøm som kan rake meg ut av glørne her? Hun er helt våken og veldig grei!
Postet 17.11.12 kl 23:22
Postet 17.11.12 kl 23:24
Endret: 17.11.12 kl 23:24
Postet 17.11.12 kl 23:31
Postet 17.11.12 kl 23:34
Postet 17.11.12 kl 23:47
StineMariHmm, er Ringvoll langt unna E6 på mellom Oslo og Moss... ?
Ikke fra Lillestrøm, da er det bare å følge RV 120 hele veien. Men fra E6 er det litt omvei, du må ta E18 fra Vinterbro til Elvestad og kjøre derfra til Moss. Med mindre Kaja har noen i nærheten som svipper henne til Sonsveien da...
Postet 17.11.12 kl 23:53
Det ser vel sånn cirka sånn her ut, hvis man kjører over Vestby.
Men føler at jeg tar meg veldig til rette her om folk skal kjøre omvei bare for min skyld :/
Men føler at jeg tar meg veldig til rette her om folk skal kjøre omvei bare for min skyld :/
Postet 17.11.12 kl 23:55
Postet 18.11.12 kl 00:03
Det hadde vært utrolig hyggelig av deg StineMari! Om du plukker meg opp på bensinstasjonen her?
Når tror du du er der sånn ca?
Send meg en mail med nummeret ditt, så kan vi holde kontakten slik kanskje?
Når tror du du er der sånn ca?
Send meg en mail med nummeret ditt, så kan vi holde kontakten slik kanskje?
Postet 18.11.12 kl 00:12
Postet 18.11.12 kl 00:16
Postet 18.11.12 kl 00:34
Postet 18.11.12 kl 04:00
Da har jeg begynt å fange inn fisk og div til auksjonen.
Fra meg kommer det:
div reker, jeg har også med rekepellets og mineral til reker på fastprisbordet.
Anubias og javabregner på røtter
Hvis tiden strekker til blir det kanskje ett par plantepakker.
4 poser med 8 stk corydoras venezuelanus
1 pose med 5 stk Corydoras Adolfoi( foreldre vf og f1)
2 poser med 3 stk rineloricaria lanceolata (Makne til den som lurte seg med cory'ene til Anders forrige helg)
Bilde av far med egga som er barna ligger i basen her på a.f.
Fiskene er pakket i store poser for å gjøre dagen greiest mulig for dem.
Sees snart)
Fra meg kommer det:
div reker, jeg har også med rekepellets og mineral til reker på fastprisbordet.
Anubias og javabregner på røtter
Hvis tiden strekker til blir det kanskje ett par plantepakker.
4 poser med 8 stk corydoras venezuelanus
1 pose med 5 stk Corydoras Adolfoi( foreldre vf og f1)
2 poser med 3 stk rineloricaria lanceolata (Makne til den som lurte seg med cory'ene til Anders forrige helg)
Bilde av far med egga som er barna ligger i basen her på a.f.
Fiskene er pakket i store poser for å gjøre dagen greiest mulig for dem.
Sees snart)
Postet 18.11.12 kl 07:05
Postet 18.11.12 kl 09:32
miloVåre kjære blondiner planlegger utvalget i kiosken, og muligens planlegges det litt antrekk også... :-p
De planla det veldig godt
Vel hjemme og fisken er (nesten klar til å sli sluppet løs i) kara, da må jeg tilvenne meg litt jeg også:
Lang dag, som vanlig, men mye morsomt og auksjonen gikk smertefritt
Alltid moro å treffe på kjente tryner, selv om det ikke alltid blir så mye prat.
Postet 18.11.12 kl 18:11
Tusen takk for kjempehyggelig dag på Storauksjon i Moss!
Jeg har fått møtt en del fra forumet her inne, festet noen ansikt til navn, og forhåpentligvis sees vi snart igjen
Auksjonen synes jeg var veldig bra gjennomført, alt gikk ordentlig og raskt for seg ^^)
Litt humor-innslag med Svein som prøver å uttale latinske navn var også morsomt :p
Jeg har fått møtt en del fra forumet her inne, festet noen ansikt til navn, og forhåpentligvis sees vi snart igjen
Auksjonen synes jeg var veldig bra gjennomført, alt gikk ordentlig og raskt for seg ^^)
Litt humor-innslag med Svein som prøver å uttale latinske navn var også morsomt :p
Postet 18.11.12 kl 18:55
Takk for en koselig dag i Moss! Var litt mye støy og surr i starten av auksjonen, men det kom seg veldig! Er også imponert over å se nye mennesker som auksjonarius Kom meg fornøyd hjem med jegersnegler og C. green laser!
Et lite forslag til neste gang er å kanskje la noen voksne ta seg av loddsalget. Jeg så kun en gutt som solgte lodd én gang, men da var jeg på vei til å stille meg i dokø. Fikk rett og slett ikke solgt lodd fordi jeg ikke så noen flere som solgte. Også hadde det vært fint om ytterdøra var igjen selv om halve lokalet skulle ut og røyke, de fleste satt med jakker (og i mitt tilfelle også skjerf) på under store deler av auksjoner.
Ellers vel gjennomført, og jeg kommer garantert på en Moss-auksjon igjen!
Et lite forslag til neste gang er å kanskje la noen voksne ta seg av loddsalget. Jeg så kun en gutt som solgte lodd én gang, men da var jeg på vei til å stille meg i dokø. Fikk rett og slett ikke solgt lodd fordi jeg ikke så noen flere som solgte. Også hadde det vært fint om ytterdøra var igjen selv om halve lokalet skulle ut og røyke, de fleste satt med jakker (og i mitt tilfelle også skjerf) på under store deler av auksjoner.
Ellers vel gjennomført, og jeg kommer garantert på en Moss-auksjon igjen!
Postet 18.11.12 kl 19:29
... tidlig ute, og fornøyd med at alt gikk på skinner og ingenting var glemt startet jeg turen mot Moss. Etter et par mil kom jeg på telefonen som lå hjemme i vinduskarmen, med nummeret til KajaB som jeg skulle plukke opp... Noen gloser, en Usving, og litt senere enn beregnet ankom jeg Moss.
En flott auksjon, stor variasjon, og akkurat passe lang. Gikk litt tregt innimellom, og litt lavtsnakkende auksjonariuser, men så absolutt vel igjennomført og hyggelig dag :o)
Og kjempegode vafler og SJOKOLADEKAKE !!
En flott auksjon, stor variasjon, og akkurat passe lang. Gikk litt tregt innimellom, og litt lavtsnakkende auksjonariuser, men så absolutt vel igjennomført og hyggelig dag :o)
Og kjempegode vafler og SJOKOLADEKAKE !!
Postet 18.11.12 kl 20:13