- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Slik var det og sånn blir det. (side 3)
Slik var det og sånn blir det. (side 3)
Postet 06.12.12 kl 02:15
Inaktiv bruker
Ja, noe i den duren, ja mye mer planter, kanskje noe ferskvannstang og mose.
Postet 06.12.12 kl 02:26
Inaktiv bruker
Synd at ingen vil kjøpe eller bytte til seg to av klovnene, de lever et hardt lov, håper ikke jeg får flere fisker i julegave, isåfall blir det krise... Gi meg heller penger/gavekort. :P
Postet 06.12.12 kl 14:11
Postet 06.12.12 kl 17:20
Inaktiv bruker
Jo, men da taper jeg 700kr de vil ikke betale eller erstatte. Da vil jeg heller sette opp et til kar.
Postet 06.12.12 kl 23:58
Inaktiv bruker
Sitter her og serlitt på palett ciklidene mine, må si jeg erger meg ovar all gravinga... De graver opp huler og små planter.... Hulene til ålene som var under sanden er nå oversanden og feite gro, "ho paletten" prøver å komme seg inn.. Tor det går over, men det er så utrolig plagsomt... :P
Postet 07.12.12 kl 00:43
Inaktiv bruker
Clown
var hvist litt lyd i bakgrunden, Glemte å slå den av. :P
<embed src="https://www.facebook.com/v/4342665839793" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="640" height="480"></embed>
<embed src="https://www.facebook.com/v/4342665839793" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="640" height="480"></embed>
Postet 09.12.12 kl 00:48
Postet 09.12.12 kl 02:19
Inaktiv bruker
samme video som jeg posta på fb, fikser den hit i morgen.Heidi IngdalSer ikke noe i innlegget over jeg??
Postet 09.12.12 kl 02:36
Inaktiv bruker
Ny verson
Nye youtub greier, får ikke dele den...
http://www.youtube.com/watch?v=XUM6TL5QS8U&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=XUM6TL5QS8U&feature=youtu.be
Postet 09.12.12 kl 22:51
Endret: 09.12.12 kl 22:53
Inaktiv bruker
Anna-Mona
Mykisen
Noe
:P Synd jeg har brukt opp budsjettet for 2012 og frem til mars 2013 (Dyre julegaver...)
Mykisen
Noe
:P Synd jeg har brukt opp budsjettet for 2012 og frem til mars 2013 (Dyre julegaver...)
Postet 10.12.12 kl 00:56
Postet 10.12.12 kl 00:56
Anna mona har slått seg til ro? Jeg er sikker på min lille nydelige bubbletipp er mindre enn din nå. Jeg tror den dør snart. Nemoene er fortvilte. De gnir seg fortvilt mot den men lite respons å få. Stakkars liten. Det må skje et mirakel skal den komme seg igjen og jeg aner ikke hva som gikk galt med den....den svære crispan stortrives.
Postet 10.12.12 kl 01:00
Inaktiv bruker
tusen takk Jeg skal prøve igjen i morgen.
Heheh, den er ikke så stor, tenker rundt 7-8 cm. :P Den flyttet igjen i natt, men nå håper jeg den blir stående, minismåen har begynt å gni seg i den.
nei, jeg håper virkelig den kommer seg, den som er så flott og stor, fine farger og et godt hjem til klovnene.
Heheh, den er ikke så stor, tenker rundt 7-8 cm. :P Den flyttet igjen i natt, men nå håper jeg den blir stående, minismåen har begynt å gni seg i den.
nei, jeg håper virkelig den kommer seg, den som er så flott og stor, fine farger og et godt hjem til klovnene.
Postet 10.12.12 kl 01:05
Inaktiv bruker
Postet 10.12.12 kl 01:46
Postet 10.12.12 kl 01:53
Inaktiv bruker
sinularia dura så litt for skivete ut, når denne trekker inn polyppene så ser det ut (Så groteskt som det høres ut) som så spebarnfingre, små å klumpete, om jeg pirker i den så er det akkurat som den har innebyggd ståltråder, de bøyer seg og blir sånn. :P Så jeg kan forme den til det jeg vil. ;P
Postet 10.12.12 kl 02:02
Inaktiv bruker
Da har jeg skrapet litt alger her og der, da jeg skulle plante om i ciklide karet etter at palettene har gjort det til anleggsområde kjente jeg plutselig noe som dunka meg i hånden, joda palett hannen som var hissige, han beit meg!!! Første gang noe annet enn kulefisk og krabbe har bitt meg. Men når deter sagt så tror jeg de palettene må være gulpaletter, lite farger på han og stor forskjell på ho og han.
Postet 10.12.12 kl 13:57
Inaktiv bruker
Da har jeg skrapet litt alger her og der, da jeg skulle plante om i ciklide karet etter at palettene har gjort det til anleggsområde kjente jeg plutselig noe som dunka meg i hånden, joda palett hannen som var hissige, han beit meg!!! Første gang noe annet enn kulefisk og krabbe har bitt meg. Men når deter sagt så tror jeg de palettene må være gulpaletter, lite farger på han og stor forskjell på ho og han.
Postet 10.12.12 kl 13:57
Spocksinularia dura så litt for skivete ut, når denne trekker inn polyppene så ser det ut (Så groteskt som det høres ut) som så spebarnfingre, små å klumpete, om jeg pirker i den så er det akkurat som den har innebyggd ståltråder, de bøyer seg og blir sånn. :P Så jeg kan forme den til det jeg vil. ;P
ja jeg har den som er litt skivete. Min er lysegrønn og så nydelig.
Postet 10.12.12 kl 15:49