Forslag til forumet (regler) (side 3)

Spelly
Syntes du ikke dette blir for dumt? Tror du har hengt deg ALT for mye opp i det første innlegget mitt. Har du ikke lest at jeg har skrevet at enkelte ting har vært lite gjennomtenkt som bla sitatet og det ang dysleksi/gebrokkent? Har du i det hele tatt lest #31? Det virker iallefall ikke slik. [B]Forresten... Credit til:[/B] Mountain, Hanisman og Trulte R. ER helt enig i det dere har sagt.

Jo det er for dumt.
Jeg sa ikke noe mere etter den tråden du siterte meg lenger opp her #22

Ja jeg leste innlegg #31 og tenkte jaggu. Og skjønte at du beit i deg det sure eple.

Men så leste jeg også det siste du sa til meg i samma innlegg. Det var da det ble For Dumt

Korrigert.
Trodde du skjønte bedre enn dette jeg.

Sitat fra profilen din

- ikke undervurder kunnskapene våres!
Plussmedlem
Hele argumentasjonen din begynner bare å bli tåpelig Spelly.... "Repeat, repeat"
Å skylde på at reglene er for lite synlige fordi mange ikke gidder å lese det de krysser av på....
Altså....
Foreslår at Akvaforum legger inn et punkt i retningslinjene om at alle medlemmer som ikke har valgt seg et favorittakvarium innen 48 timer etter at de ble medlem, blir ilagt et gebyr på 1000.- som går til julebord for admins og mods.... Om folk da ikke gidder lese er det da deres egen feil, ingen andre sin.

Btw.
Peace out, don't feed the Trolls...
milo
Hele argumentasjonen din begynner bare å bli tåpelig Spelly.... "Repeat, repeat" Å skylde på at reglene er for lite synlige fordi mange ikke gidder å lese det de krysser av på.... Altså.... Foreslår at Akvaforum legger inn et punkt i retningslinjene om at alle medlemmer som ikke har valgt seg et favorittakvarium innen 48 timer etter at de ble medlem, blir ilagt et gebyr på 1000.- som går til julebord for admins og mods.... Om folk da ikke gidder lese er det da deres egen feil, ingen andre sin.

Tihi, da tror jeg det blir ett bra julebord, og det fortjener de
Krangler dere bare for å krangle nå?

Trådstarter har vel lagt seg flat i forhold til uthenginga til å begynne med.
I tillegg har han også gitt uttrykk for at man må akseptere at ikke alle er like flinke til å skrive.

Egentlig så gidder jeg ikke å svare på denne tråden, men i det siste da jeg har lest igjennom enkelte poster og jeg må virkelig si at jeg begynner å mislike å være her inne.
Så og si hver eneste dag så kommer det en eller annen bruker (nei nevner ikke navn) som bare må krangle og kutte trådene. Greit at trådstartere kanskje kunne tenkte seg 2 ganger før dem poster og GREIT DE KUNNE SKRIVE UTEN CAPS LOCK, men nå er det jo sånn at noen har gjort det og da jeg leser posten din Spelly om at du kunne kommet med noen ideer for å hjelpe en stakkar som er fortvilet, men nekter pga måten hun skriver på så er du søren meg ikke noe bedre selv. Og da tenker jeg ikke på hvordan man skriver, men hvordan du oppfører deg.
Er det virkelig sånn det skal være her inne? At folk som gjør feil skal få huden full og ikke få hjelp da dem trenger hjelp samt bli skremt vekk herifra?

Om noen ikke følger reglene til punkt og prikke så er vel ikke det verdens undergang så sant det ikke skjer hele tiden.
Prøv å ha litt mer respekt for hverandre, vi er her alle sammen for å hjelpe hverandre, lære og dele erfaringer.
Jeg har ikke nølt med å si ifra når jeg kommer over tråder med dårlige tittler og lignende, og jeg syns at det burde vært litt strengere her på forumet, men jeg er enig med de fleste her om at det første innlegget i denne tråden er feil måte å ta tak i "problemet" på. Jeg prøver å komme med et tips til trådstarter ved å gi et tips til hva h*n burde skrive i stedet for "HJELP! og lignende, men jeg bruker også å hjelpe trådstarter med det h*n lurer på, for det er tross alt det som er det viktigste. Jeg kan også nevne at jeg har blitt missforstått, og innlegg har blitt sett på som "erting" når jeg bommet litt med en vits for å få fram et poeng..

Men jeg vil anbefale alle til å, i tillegg til å hjelpe trådstarter, forklare konstruktivt hvordan h*n kunne formulert seg for å få frem spørsmålet eller hva det måtte være på en best mulig måte. Da bli det lett for andre å forstå problemet med en gang.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap