Velkommen til maratonauksjon i drammen 10.februar ! (drammen akvarieklubb) (side 3)

Tar også med 2-3 Leporacanthicus triactis L091.
Selger nummer
Da skal alle som har sendt meg e-post ha fått selgernummer. Har gitt ut mange nummer på forhånd. Det bør bli en bra auksjon forutsatt at det kommer kjøpere også.
Hvis noen fler trenger selgernummer send en mail til geir.bakken@ebnett.no
Da har Geir ordnet med selgernummer,og lista er allerede lang med forhåndspåmeldte.
Annonse kommer i Drammens tidende på lørdag,vi får se om lokalbefolkningen også finner veien denne søndagen.Det var slik jeg fant veien til Drammen akvarieklubb,de hadde en annonse i avisen.Fikk kjøpt et akvarium på auksjonen ,husker det hadde hvite rammer og passet godt i stua.
Litt mimring ble det visst her nå,men tilbake til søndagens auksjon:

Det er meldt inn mange arter jeg ikke har sett i butikk før,så dette kan bli spennende for alle
Akvariemøte hos LOFFA i Hof

Som en «oppvarming» til auksjonen i Drammen på søndag, inviterer jeg til en hyggelig sammenkomst hjemme hos meg på lørdag.

Tenkte å holde åpent hus mellom 13.00 og 19.00. Tanken er å ha det sosialt, snakke litt fisk og selvfølgelig vil det bli anledning til en omvisnings runde rundt i reolene her.

Det vil bli servert kaffe, diverse kaker, brus, pølser med diverse tilbehør og godt humør.

Høres dette gøy ut? Ta med kone/mann og barn om du vil.

Adressen er Engebråtan 2, 3090 Hof. Tlf 99 44 67 03

Gi fra dere et lite pip om dette høres gøy ut og at du vil ta deg en tur

Alle er hjertelig velkommen. Håper vi sees =)
Jeg ser det er etterspurt garra rufa.
Har 100 stk jeg gjerne skulle hatt ut og selv er jeg på jakt etter stor malawi .

Jeg gjør hva jeg kan for å nå dette showet på Søndag
Må jeg ha selger nr ? , Er usikker på om jeg rekker enda.send meg gjerne dette på hagedam@tropex.no om dette er viktig.
Øivind i Tropex
Jeg ser det er etterspurt garra rufa. Har 100 stk jeg gjerne skulle hatt ut og selv er jeg på jakt etter stor malawi . Jeg gjør hva jeg kan for å nå dette showet på Søndag Må jeg ha selger nr ? , Er usikker på om jeg rekker enda.send meg gjerne dette på hagedam@tropex.no om dette er viktig.

Du kan også få selger nr ved ankomst. Malawi har det vært store mengder av på dem 2-3 siste auksjonene vi har hatt i Drammen
Johoo, garra rufa er en kul fisk
Flott, prøver å være i drammen til kl 11 med 2x50 stk garra rufa
Auksjon
kommer en del malawi herfra+diverse annet som corry og l144.og muligens 2 voksne l180 hanner
Hei Øyvind Velkommen skal du være,vi ordner selgernummer til deg når du kommer. Det er ikke noe must for å komme,men veldig kjekt om det er mange objektet som skal merkes. Så fint du tar med Garra ,bedre kjent som doktorfisk.
Diverse informasjon til selgerne:
DIVERSE INFORMASJON TIL SELGERNE:

Alle poser skal merkes med:
-Selgernummer (kan reserveres på forhånd eller bli påført ved innlevering)
-Fiskenavn/Plantenavn-både latinsk og norsk navn,så sant dette er kjent
-Antall fisk,også eventuelt kjønnsfordeling
-Spesielle vann-og foringsopplysninger etc.skal oppgis-hent gjerne ned informasjon om fisken fra databasen her inne.
-Oppgi gjerne din kontaktinformasjon slik at kjøper kan kontakte deg for nærmere opplysninger
-Oppgi minstepris hvis du ønsker dette.

Stimfisk skal fortrinnsvis selges i stim.Skal de fordeles i flere poser må det være minst 7 fisk i hver pose.
iskene pakkes i solide spesial-fiskeposer eller doble plastposer av god kvalitet.
Stor fisk må pakkes i tilstrekkeslige store poser/bøtter etc.
Pakk stor fisk enkeltvis og bunt sammen poser med par etc..

Dårlig pakket fisk vil bli ompakket for selgers regning (gebyr kr.5.-)
Syk/skadet fisk vil bli avvist.Teknisk utstyr skal virke.

Objekter innlevert etter klokken 1200 kan ike forventes solgt før mot slutten av auksjonen.
Loddsalg/kafeteria
Klubben har kafeteria med salg av pølser,kaker vafler brus og kaffe.
Denne har beliggenhet i et eget rom rett ved siden av auksjonslokalet,så de kaffetørste vil ikke forstyrre auksjonen .

Loddsalg med mange fine premier,trekning ca.klokken 1600

Ønsker du å bli medlem i Drammen akvarieklubb,ta kontakt med jentene på kjøkkenet så ordner de medlemskort.
Pris for medlemskap er :Seniorer kr.300.- pr år.
Juniorer/pensjonister/uføretrygdede kr.150.- pr.år
Familier kr.350.- pr år

Er det noen som har spørsmål de ikke vil ta opp her,så er dere velkommen til å sende meg melding eller til geir.bakken@ebnett.no
Innmeldt til lista:

Reker "white pearl"
Neocaridinia sp.
Mikroorm ferdig kultur-snadder levendefor til yngel og annen fisk
hornblad
pistia
gulrotgress
guppy
platy
ancistrus
Auksjon
noen intresse for malawi til auksjon i morgen?
ja jeg vet om folk som er ute etter malawi
malawi er interesangt
Tar noen med Elongatus (chewere)? trenger et par huer
Og et par av Acei Mari Gold?(yellow tail)
Elisabeth og jeg kommer i morra. Vi tar med litt ting og tang utstyr. Har rydda i garasjen Litt fisk blir det også. Håper det kommer bra med planter i morra.
Tar med ungfisk av disse. Thoricthys ellioti
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap