Mitt første (side 3)

Dykk med rekene
Jeg har et vanntett kamera liggende og tanken slo meg plutselig at det ville vært morro å ta noen bilder inni akvariet, altså ikke gjennom glasset fra utsiden, men under vann inne i akvariet. Det var litt vanskelig å få tatt gode bilder, liten plass å manøvrere på, men jeg fikk ihvertfall knipset noen bilder av en gjeng med reker som sitter og spiser og koser seg.
Har fått enda et kull med reker nå, er vel oppe i mellom 100 og 120 reker tipper jeg. Litt vanskelig å telle dem når de ikke vil stå i ro. Har lagt ut en del for salg, men er jammen meg ikke lett å få solgt, får håpe det går bedre på storauksjonen 8.september.

Legger ut noen bilder fra i dag. Er sjelden corydorasene er ute når lyset er på. De har blitt vanvittig sky. Noen ganger lurer jeg på om de er i livet i det hele tatt, men de er nok bare veldig gode til å gjemme seg.
Malt bakgrunnen svart
Prøvde meg på å male baksiden av bakglasset svart i går. Jeg syns det gjør at plantene ser litt penere ut, men mulig det hadde vært bedre med en mørk blå eller grønn-brun farge. Noen synspunker/erfaringer angående bakgrunn?
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap