Storauksjon (sarpsborg akvarieklubb) (side 3)

auksjon
10 styk Peckoltia lineola (L202)
9 styk Corydoras metae legger egg som bare det

kommer også noe mer maller men ikke helt sikker på va som må ut enda

fastpris bordet

gransaks kroker
masse mallehuler i kjeramik ser ut som trerøtter sykt finne
glassborr til en svert hyggelig pris 43 mm som er til 32mm genomføring borr til 25 mm gjenomføring
borr sjoks med vangenomføring til glassbor
Tar med noe til fastprisbordet jeg også. Bl.a. noen sirkulasjonspumper og noe "superforr" foret er helt konge pumpeneogså forresten
Rasmus: ta med bananer, så skal jeg få Svein til å spise opp

Fra Moss kommer det...

En hjelpeauksjonarius som heter Ole, NB, server han koffeinfri kaffe så prater han seg ikke bort...

og en god del fisk... og penger.. vi kommer som kjøpere
Plussmedlem
E-Dahl
En hjelpeauksjonarius som heter Ole, NB, server han koffeinfri kaffe så prater han seg ikke bort...

Ole skal kun bli servert doble espressoer og "jordmorkaffe"
FEIL,ARNE!!!! Jeg har laga en ny energidrink til Ole.Beståående av Redbull og Plumbo! Da virker'n se+ banan i sur/søtsaus. For det er litt ape i han åhe,he!
E-Dahl
Rasmus: ta med bananer, så skal jeg få Svein til å spise opp:)
Challenge accepted!
Du kan gjøre tilvenningen til lokal mat litt enklere Svein, om du flytter til Moss. Bare å erstatte pølse med banan i vaffel Du kan jo begynne å trene her på auksjonen her 24.3 på Verket skole.
Dårlig med discus her. Tar med 2-3 Cobolt Stendker, 11-12 cm.
Hvis mortentimene bringer nok effektivitet med håven tar jeg med
-Skjørtetetra
-Colombiatetra
-Kobbertetra
-Guppymix
-Snakeskin guppy
-Endlers guppy
-Indianerplaty
-Solskinnsplaty
-Rød platy
-Pleco 32cm
-Jegersnegler
-Regnbuereker
-Noen poser store fine Limnobium Laevigatum
-Noen lekspar scalarer
-overraskelse?
Får se hva jeg får tid til å pakke
Er ektæ særping så vi eter ente aant enn jordebærsyltetæy i vaflæne Bananene etæs kun i sur/søt saus me en tøtsj a kvaa
E-Dahl
.. vi kommer som kjøpere:)

Det blir hyggelig å møte deg igjen, Elisabeth!

Milo, du tar vel med deg blondinene denne gangen også?
Noen interessert for store SAEer tro? ~12-15cm
Blir opplegget annerledes enn sist når det gjelder oppbevaring av fiskeposer?
På forrige storauksjon var det litt for kaldt der fiskene var, etter min mening, og nå er det jo betraktelig kaldere i været. Drammen opplevde vel endel fiskedød grunnet kulde på sin siste storauksjon, mener eg å ha hørt.

Eg pakker med heatpacks, men det hjelper ikke når posene må ut av isoporeskene...
Logisk konklusjon, Donald! Vi kommer til å stille med isoporkasser, og skru opp varmepumpene,2 stk, og være veldig OBS på dette. Slipper vi opp for isoporkasser, kan selgere la fisken stå i kassene,merke dem og få dem tilbake etterhvert som de blir tomme.
Det høres bra ut, Geir

Er det noen fra Askimsområdet som skal på auksjonen? Eg har avtalt kjøp av et par maller der, og eg skulle gjerne sluppet omveien hjem igjen.
Har sendt deg mail, Donald!
Torbjørn Jørgensen

Nei, karet er helt overfylt med planter nå så ikke så mye å ta bilde ta er jeg redd..

Jeg planta de i bunn (og der står de fortsatt), men de har vokst seg så lange så de ligger i en haug i overflaten og sloss om lyset med de andre plantene hvor de bruker trikset med å skyte nye skudd noen cm over vann

Om du har tropica katalogen fra 07/08 så ligner de mest på Lysimachia nummularia der, men som sagt kan være noe helt annet :S
Donald
Det høres bra ut, Geir :-) Er det noen fra Askimsområdet som skal på auksjonen? Eg har avtalt kjøp av et par maller der, og eg skulle gjerne sluppet omveien hjem igjen.

Jeg bor bare noen km fra "Emma" så jeg kan hente de til deg i dag (i morra har jeg ikke tid) om det passer for ho og er greit for deg?!
Isåfall må det bli på din risiko, men bør vell ikke være noe problem om de pakkes i hver sin pose feks..
Tusen takk for hjelpen! Eg ringer deg...
Anders, fisken er passet og klar, kom når det passer
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap