Auksjon moss akvarieklubb (moss akvarieklubb) (side 3)

Mesteparten av lista er plaaanlagt å ta med, med forbehold om tid og samvittighet :p
L-240 blir det hardt å pakke ned føler jeg
Vi tar med Blyxa japonica om noen vil ha http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1223

Samt en del cryptocoryner, sverdplanter (ozolot red) og noe fisk

Er det noen som har startkulturer på micromark å selge?
Er det noen som kommer på auksjonen som har flaggtetra i noen av sine kar?
Har 2 enslige her som trenger flere lekekamerater.
Det blir hjemmelaget lapskaus! Står og putrer i skrivende stund
Det ble 3 poser av hver av v.f. Peckoltia L-202 og L147.
Dette kommer jeg til og ta med.

Geopaghus alltifrons hann
Corydoras hastatus sammens med denne vf soltetra fra Uruguay.
En cory til navn ukjent
Corydoras C090
Pekoltia L134

Til fastpris bordet.
Bambus huler.
Noe akvarie deco
Pumpe
Og noe små ting.

Glenn Kongstein
...Corydoras hastatus...

Jippi, de vil jeg gjerne ha
Har de sorte øyne?
Denne gangen har vi endret litt på hvordan vi sitter, for å kunne bruke lydanlegget i salen. Det gjør det litt enklere for de bakerste å høre

Plussmedlem
Glenn Kongstein
Corydoras C090

Til dere som ikke kjenner til denne arten, den er råkul! Fikk sikret meg en gruppe fra Glenn for en stund siden, og de gjør seg virkelig i karet....
Har et par stoore røtter, med litt planter på.
Kan det gå under hammeren på auksjonen?
Små røtter med planter går jo unna som varmt hvetebrød, så da må jo store røtter gå bra?

Flott trio med strittberter Torbjørn, takk takk, de barter rundt og ser ut til å trives med større familie
Bidraget til auksjonen:
Dette kommer:

Scalare
Indisk kloreke
Asiatisk jegersnegl
32 cm Pleco
Kobbertetra
Colombiatetra
Skjørtetetra
Flying Fox
Regnbuereker
Flyteplanter Limnobium Laevigatum
Linda W
Små røtter med planter går jo unna som varmt hvetebrød, så da må jo store røtter gå bra?
joda, men står på klubbsidene til moss at slikt skal på fastprisbordet.. hvis de kan auksjoneres bort så slipper jeg å tenke på pris

Linda W
Flott trio med strittberter Torbjørn, takk takk, de barter rundt og ser ut til å trives med større familie :)
Hyggelig at de kom seg til en større familie, så får jeg heller plage deg om å kjøpe yngel når den tid ev. kommer
Takk for alle de som møtte opp på auksjonen!

Vi setter veldig pris på å få tilbakemeldinger! Har du tid og gidder, hadde vi vært veldig glad, dersom du kunne sende oss en mailmed tilbakemelding om hva du synes var bra og hva som var dårlig! Ønsker ikke tilbakemeldingen her - er ikke så mye innom på dette forumet

Jeg synes dette var bra:

Jeg synes dette var dårlig:

Neste gang burde dere:

Du trenger ikke skrive en lang avhandling, gjerne bare stikkord... send til styret@mossakvarieklubb.org

TUSEN TAKK FOR HJELPEN TIL DERE SOM TAR DERE TID
Stor takk til alle dere som hjalp oss med å gjennomføre vårens storauksjon i Moss Akvarieklubb. Vi tenker på auksjonariuser, fiske- og bøssebærere, de som sørget for mat og drikke, solgte lodd, tok seg av fastprisbordet og selvsagt de som videofilmet, sjauet bord og stoler, hentet fisk og passet på at alle som solgte fikk oppgjør. Takk selvsagt også til alle som hadde med objekter til auksjonen og fastprisbordet og ikke minst til alle som kom, så og kjøpte! Jamen er det mye som skal klaffe. Om jeg har glemt noen, ber jeg om tilgivelse.

Ikke minst takker vi våre sponsorer for et fantastisk premiebord - i alfabetisk rekkefølge Askakvazoo, Dahls Dyrerike og Tropehagen Mosseporten - som førte til rekordsalg av lodd. Heldigvis ble det gevinst også på ham som hadde kjøpt en hel loddbok!.

Vi synes vi kom godt i mål og håper dette var en positiv opplevelse for de aller fleste, hvis vi ikke skal være så innbilske å håpe at det var bra for alle! Gjør gjerne som Marie ber om, kanskje blir det enda bedre neste gang.

Takk for denne gang, og på gjensyn.
På vegne av Moss Akvarieklubb
Sigmund Hansen

Marie
Vi setter veldig pris på å få tilbakemeldinger! Har du tid og gidder, hadde vi vært veldig glad, dersom du kunne [B] sende oss en mail[/B]med tilbakemelding om hva du synes var bra og hva som var dårlig! Ønsker ikke tilbakemeldingen her...

Greit å ta det i tråden også, slik at andre klubber kan dra nytte av hva som var bra og hva som eventuelt ikke var bra. Dette gagner også oss som reiser på auksjoner.
Lærdom gjør mester
Janne
Greit å ta det i tråden også, slik at andre klubber kan dra nytte av hva som var bra og hva som eventuelt ikke var bra. Dette gagner også oss som reiser på auksjoner.Lærdom gjør mester :)

Abslutt, men jeg tenkte at det var greit med mail, hvor man kunne si sin mening uten å måtte forsvare seg. Vil tro at det er enklere å være ærlig når man vet at man slipper unna debatter og kommentarer for sine meninger? Har allerede fått tilbakemeldinger på mail

Kanskje det er en ide å lage en egen tråd om temaet? Hvor klubbene kan dele sine erfaringer. Jeg kan mer enn gjerne legge ut "resultatene" i en slik tråd! Både de negative og de positive!

Forøvrig så møtes styremedlemmer fra klubbene her på østlandet, en gang i blant og deler våre erfaringer med hverandre. Veldig smart faktisk
Marie
Kanskje det er en ide å lage en egen tråd om temaet?

For min del vil ikke en slik tråd gi meg så mye. Det jeg er opptatt av å vite er hvordan klubbenes siste storauksjoner (for eksempel dagens) var, med tanke på om jeg skal besøke neste storauksjon eller ikke. Jeg er mer interessert i hva de oppmøtte mener om auksjonene enn hva arrangørene selv mener
Det var ikke meningen å nekte noen å skrive om auksjonen her - ser at det kom litt feil ut igår! Det var en lang og hektisk dag
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Beurling Løland
Reklame for plussmedlemskap