- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon 9 februar (larvik akvarieklubb) (side 3)
Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon 9 februar (larvik akvarieklubb) (side 3)
Postet 05.02.14 kl 22:29
Tar turen fra Fredrikstad til Larvik til en kjempe spennende auksjon ser det ut som
Er ikke sikker på om jeg tar med fisk,men det jeg evnt tar med er.
Leksgruppe med Corydoras gossei ca 13stk med stort å smått.
Leksgruppe Corydoras duplicareus ca 7stk voksne
Lekspar Apistogramma papagei
F1 ungfisk Pelvicachromis sacrimontis
Og kansje noe annet,ser frem til denne auksjonen.
Og Tom C,ta gjerne med mange Ivanacara adoketa. Jeg ska by på det du tar med,er ute etter en fin gjeng til å ha i 3meteren jeg har i stua. Er også inntr i lekspar
Er ikke sikker på om jeg tar med fisk,men det jeg evnt tar med er.
Leksgruppe med Corydoras gossei ca 13stk med stort å smått.
Leksgruppe Corydoras duplicareus ca 7stk voksne
Lekspar Apistogramma papagei
F1 ungfisk Pelvicachromis sacrimontis
Og kansje noe annet,ser frem til denne auksjonen.
Og Tom C,ta gjerne med mange Ivanacara adoketa. Jeg ska by på det du tar med,er ute etter en fin gjeng til å ha i 3meteren jeg har i stua. Er også inntr i lekspar
Postet 05.02.14 kl 23:07
Postet 06.02.14 kl 00:32
Postet 07.02.14 kl 00:07
Postet 07.02.14 kl 00:42
Postet 07.02.14 kl 13:26
Postet 07.02.14 kl 13:31
Rasmus PoulsenTar turen fra Fredrikstad til Larvik til en kjempe spennende auksjon ser det ut som :-) Er ikke sikker på om jeg tar med fisk,men det jeg evnt tar med er. Leksgruppe med Corydoras gossei ca 13stk med stort å smått. Leksgruppe Corydoras duplicareus ca 7stk voksne Lekspar Apistogramma papagei F1 ungfisk Pelvicachromis sacrimontis Og kansje noe annet,ser frem til denne auksjonen. Og Tom C,ta gjerne med mange Ivanacara adoketa. Jeg ska by på det du tar med,er ute etter en fin gjeng til å ha i 3meteren jeg har i stua. Er også inntr i lekspar :-)
Lekspar Apistogramma sp"Papagei" høres intr ut Rasmus, da jeg desverre kun har en han
Postet 07.02.14 kl 13:40
Arena blanca
Det blir jo tatt med litt småtteri, annet enn fisk, fra Amazonas-turene mine.
Blant annet har jeg tatt med litt sand fra forskjellige elver.
Når den lyse grå-brune sanden på elevbreddene tørker i solen, blir sanden seendes veldig hvit ut.
På spansk heter sand "arena", og hvit heter "blanco/blanca". Jeg synes det denne sanden omtales som, klinger så godt: "Arena blanca". Det er den samme sanden som danner bunnlag i de mindre skogsbekkene.
Derfor, for pur moro skyld (og moro skal vi jo ha det på auksjon), vil de fleste av mine objekter, fra den aktuelle verdensdel, ledsages av en miniflaske med "Arena blanca":
Blant annet har jeg tatt med litt sand fra forskjellige elver.
Når den lyse grå-brune sanden på elevbreddene tørker i solen, blir sanden seendes veldig hvit ut.
På spansk heter sand "arena", og hvit heter "blanco/blanca". Jeg synes det denne sanden omtales som, klinger så godt: "Arena blanca". Det er den samme sanden som danner bunnlag i de mindre skogsbekkene.
Derfor, for pur moro skyld (og moro skal vi jo ha det på auksjon), vil de fleste av mine objekter, fra den aktuelle verdensdel, ledsages av en miniflaske med "Arena blanca":
Postet 07.02.14 kl 15:19
Postet 07.02.14 kl 16:02
Postet 07.02.14 kl 16:11
Postet 07.02.14 kl 19:18
Postet 08.02.14 kl 00:48
fantastisk artig att du har med så mye fint tom , dette blir moroTom CDet blir jo tatt med litt småtteri, annet enn fisk, fra Amazonas-turene mine. Blant annet har jeg tatt med litt sand fra forskjellige elver. Når den lyse grå-brune sanden på elevbreddene tørker i solen, blir sanden seendes veldig hvit ut. [IMG]http://tomc.no/resizeimage.aspx?image=6539.jpg&width=500&Sign= Tom C[/IMG] På spansk heter sand "arena", og hvit heter "blanco/blanca". Jeg synes det denne sanden omtales som, klinger så godt: "Arena blanca". Det er den samme sanden som danner bunnlag i de mindre skogsbekkene. Derfor, for pur moro skyld (og moro skal vi jo ha det på auksjon), vil de fleste av mine objekter, fra den aktuelle verdensdel, ledsages av en miniflaske med "Arena blanca": [IMG]http://tomc.no/resizeimage.aspx?image=6538.jpg&width=300&Sign= Tom C[/IMG] :-)
Postet 08.02.14 kl 00:50
Kulefisk
Jeg har ikke sett så mye som en eneste kulefisk på lista ennå
jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :p
jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :p
Postet 08.02.14 kl 03:17
Postet 08.02.14 kl 09:00
Postet 08.02.14 kl 13:25
Postet 08.02.14 kl 20:55
Auksjon
fra moss kommer det bl.a
cory sterbai
cory concolor
cory panda
cory aenus
cory sp.black
L-200 4-5cm
L-239 8-10cm
L-260 ca 4cm
super red 4-5cm
lda 16 ca 4 cm
og sikkert noe annet og om jeg rekker og pakke.
cory sterbai
cory concolor
cory panda
cory aenus
cory sp.black
L-200 4-5cm
L-239 8-10cm
L-260 ca 4cm
super red 4-5cm
lda 16 ca 4 cm
og sikkert noe annet og om jeg rekker og pakke.
Postet 09.02.14 kl 00:03
noe av det vi har med er følgende
corydoras sterbai xxl 5 stk
corydoras panda 5stk
corydoras concolor 1 pose 5 stk vf hat dem snart 2 år
corydoras loxozonus c082 vf
cordoras pygmeus
cordoras c 141
brochis splendens 6 stk vf 1 pose
annulatus klowne killi
sverddragere store flotte
L 398 2 stk vf kommer