19-liter mosekar. (side 3)

Tone Andreassen
Da svømmer det en nyyydelig stim med boraras brigittae rundt i mosekaret sammen med et flott par honninggurami. En [URLBLOCK1] har også flyttet inn. *sukke tilfreds*

Herlig!
Gleder meg til å se
mona o
Det var en usedvanlig vakker liten fisk:-) Regner med at du nå ordner biffen mht bilde av den i fiskebasen? :-) Fant [URL=http://www.aquariumfish.com/aquariumfish/detail.aspx?aid=19844&cid=4150&search=]litt info og bilde av den her[/URL], og den var flott! Blir den virkelig [I]så rød [/I]under gode forhold og rett lys?

Vel, her er en av de nyankomne lekkerbiskene... med magen proppfull av hummeregg, må vite
Tone Andreassen
Vel, her er en av de nyankomne lekkerbiskene... med magen proppfull av hummeregg, må vite ;-)

Ehh.. spiste den ett kilo alene??
MC Darup
[QUOTE=Tone Andreassen]Vel, her er en av de nyankomne lekkerbiskene... med magen proppfull av hummeregg, må vite ;-)

Ehh.. spiste den ett kilo alene??

Hehe... det var i alle fall vvveldig godt

Et lite stemningsbilde til...
MC Darup
Jeg vil også ha slike.. :)

Hummeregg? ;-p

Fortsetter skrytinga, jeg... *knegg*
Det smekre guramiparet her. Hannen er bare dritfin, selv om han ikke kommer så bra frem akkurat her da :-p
Fint lite kar. Oppdater når det er vokst til. Er det uten pumpe? ,ser ikke noen. Må se å få minikaret mitt opp å kjøre igjen, Det ble offer for " mer en tre kar er ett for mye å holde vedlike" syndromet.
Kjetil L
Fint lite kar. Oppdater når det er vokst til. Er det uten pumpe? ,ser ikke noen. Må se å få minikaret mitt opp å kjøre igjen, Det ble offer for " mer en tre kar er ett for mye å holde vedlike" syndromet.

Takk

Joda, det er ei lita pumpe i høyre hjørne, men tar jo ikke sånt med på bilde ;-p

Håvard Støre Andresen
Boraras var utrolig fin:)

Ikke sant?
Tilfeldig bekjentskap
© Willy Kulseth
Reklame for plussmedlemskap