Hvordan få kampfisk til å trives? (side 3)

Jeg ser det er flere som sier at kampfisk MÅ være alene osv. jeg har kampfiskene mine sammen med mange forskjellige typer fisk og dette går kjempe fint hos begge to. (har 2 akvarier med en hann betta i hver) begge er halfmoon.

Den ene lever i et 110L akvarium sammen med Mollyer, 3 forskjellige maller, tetraer, sånne skjellet fisker. platyer, guppyer og haier. alle går fredelig sammen da jeg sitter å ser på dem hele tiden (er så facinerende)

Den andre lever i et 20L akvarium med Golfballer, malle og guppyer Disse ser også ut til å ha det kjempe fint, kampfisken og golfballene er til og med kosne jeg kan stikke fingeren ned i vannet og kampfisken kommer og stryker seg inntil den og jeg kan kose på den

Jeg hadde jo ikke funnet ut om dette hadde funka om jeg ikke hadde prøvd. jeg ble fortalt at guppyer og kampfisker absolutt ikke går sammen, men det går jo kjempe fint.
Hva som skjer i karret ditt har veldig mye å si på hva slags personlighet fiskene dine har. begge kampfiskene mine er ganske fredelige av seg, er ingen av dem som jeg kan si har nappa på noen en eneste gang.

Dette betyr jo ikke at det funker for alle, som sagt tidligere i forumet så spørs det også mye på innredningen på hvordan kampfisken din oppfører seg og det er mye personlighet. noen kampfisker er mer aggressive enn andre.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap