hva slags fisk og planter i 16liter? (side 3)

Ja jeg har hørt det - du sier det ganske ofte.

Likevel vil du aldri få noe medhold her på forumet i at det er ok å ha kamfisk og guppy sammen i 16 bittesmå liter. Du gjør hva du vil - ingen her kan hindre deg - men støtte - det får du neppe.
anette
kamfisk og guppy sammen i 16 bittesmå liter.

sa jeg at jeg skal ha det sammen?
FS
guppy da? har veldigg bra filtrering på 400liter timen. kampfisken min er snill som et brød...

Ja, du sa visst det.
Hva er vitsen med å si at kampfisken din er snill om du ikke har tenkt å ha det sammen?
Det jeg ikke forstår er hvorfor du ikke kjøpet et akvarium som er litt større, du har jo det emste du trenger allerede.

16 er ikke et akavrium, det er en stor bøtte.

Enkelte killi-arter kan vel holdes i slike kar da de kommer fra spesielle miljøer...
Jeg skjønner ikke hvorfor du spør når du bare kverulerer på svarene du får fra folk som har mye mer erfaring enn deg.

Jeg vurderer å skaffe 2 killi til min 20 liter, men skal lære meg litt mer om arten først Har sett på siden til det skandinaviske killiselskapet eller hva det heter, der står det at enkelte killi kan gå i et kar på min størrelse. Men da blir det ikke annet enn 2 killi oppi der
(
det ble masse betta yngel der...
Fisker trenger ikke trives for å yngle-ligger i genene det. Så den argumentasjonen holder ikke mål.
Men du FS kverulerer jo bare, så gjør hva du vil, skjønner ikke helt poenget med å spørre om ting når du ikke hører etter. Så fyll "bøtta" de med masse fisker.
jeg mente det at det er det som er oppi karet nå... ikke noe annet eller noe sånt. brukes som yngelkar
ja, men du sa tidligere i tråden at din kampfisk hann med to hunner i en 15 liters bolle trivdes siden de ynglet der.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap