Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 30)

grattis med sort neon yngel! Trodde disse bare spiste eventuelle egg som ble spredt? :-O selv håper jeg på kardinalyngel men med corydoras i bunnen så tviler jeg litt.

hva slags fisk skal du bestille?
Inaktiv bruker
Trodde jeg også, trodde at Coryene og Kuhliiene tok resten, men de har tydlgvis oversett noen. ;D Kan jo hende de har landet så godt i gresset eller i mosen at de ikke har funnet dem.

Det går jo an og håpe.

Har bestillt 3 Apistogramma caetei Vf
Inaktiv bruker
Nå blir det pussing av glass og innredning av flere planter.
Men nå er jeg hunde vakt for hvalpen til svigermor.

Lille Ziva.
[External Image]
Næmen så herlig

Tror nesten du må prioritere vovsen fremfor akvarieting i da g

nydelig liten skjønn hund!!
Hei:)
nå har jeg lest hele tråden din fra side 1. :P starta igår ettermiddag, å har lest i ledige øyeblikk, hehe spennende å se hvor mye man kan lære, å gøy å se bildene du har lagt ut, du virker veldig kreativ å flink kommer til å følge med her
Inaktiv bruker
Det ble en 2 timer lang tur i går med hunden. Hun slokna klokken 20,00 og våknet ikke igjen før klokken 01.00 og måtte på do. ;P
Nå er svigermor frisk igjen og da er Ziva flyttet ut.

I dag var det pussing av glass og vann bytte i akvariene, fant også røret som skal stå på utblåsningen til filteret på 128L

Takk for alle flotte kommentarer.
Inaktiv bruker
Man kan jo si at tiden har satt sitt preg.
[External Image]
Inaktiv bruker
Apistogramma caetei akvarium.
Her skal mine Apistogramma caetei Vf flytte inn når jeg får dem. ;D

Digger den hula.
Får planter på Torsdag.
Inaktiv bruker
Nå sitter jeg os der på National Geographic Channel HD. Handler om monster fisk.
De er i Thailand og ser på akvariekulturen. Verdt og få med seg. Var en 17 åring som avlet på Rokker. :O
Inaktiv bruker
Nå har jeg endelig fått gittbort gullfiskene. Nå blir det yngle karr.
Inaktiv bruker
Sitter og ser på National Geographic Channel HD, det handler om maller som er på plasser der de egentlig ikke skal finnes. Wels Catfish er en av dem. ;/
hehe, du liker å se på slike programmer du også? ^^, da er vi to
Har du sett Amazon Abyss? Det er en serie på 5 eller 6 episoder. Mye artig innhold om fisk og dyr som lever i amazonas. Den bør du se
Inaktiv bruker
Ja, det er utrolig spennende programmer. Nei, det har jeg ikke sett, må lastes ned når jeg kommer fra jobb.

I går da fruen koom hjem fra bodø med kaninen (hun ble sterilisert) hadde hun kjøpt meg tre til sorte neontetra, så nå er det 6 stk i den lille stimen.
Inaktiv bruker
kaninen så klart. :P Hvorfor skulle hun ellers ha kaninen med 20 mil? :P
Inaktiv bruker
Oi Oi Oi. ;P Ikke bra, jeg og en annenkar diskuterte litt på Face og det endte med at noen sletta tråden. xD heheh, godt vi ble venner igjen etterpå.

Denne helga har værdt hard, passer 3 av mine gudbarn... 10 måner, 2,5 år og 4,5 år. :P De er ganske så bestemte, men gudfar er enda mer bestemt og veldig tolmodig. ;P
Så vi har plantet persille og karse.

I dag skulle det komme ei dame og hente gullfiskene, men ingen dukket opp.
Tror noen har gannet meg.
jaja, hun kommer sikkert i morgen.
Inaktiv bruker
Nå er gullfiskene borte. De kommer til et godt hjem, med stor plass og nye venner.
De skal gå med 2 til gullfisker og noen Ancistruser.
Jørg1 AKA Spock
kaninen så klart. :P Hvorfor skulle hun ellers ha kaninen med 20 mil? :P


Selskap
Inaktiv bruker
Du mener det ja. ;P heheh

Hm, i morgen blir det spennende, skal om møbelere i leiligheten, flytte tre akvarium. :O
Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det. :P To av dem skal jeg tømme helt for vann. så skal jeg flytte dem men hvor? :P så skal karet som står på soverommet ut i stuen. Yay me. :P
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap