Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 32)

Ah! Fowleri er bare en nydelig cory. Jeg har begynt å sikle etter denne i det siste. En skikkelig langsnutet kompis, og det liker jeg! Og eksemplaret på bildet var bare vakker! *Drømme*
Hei!
Her er det noen bilder av mine coryer!

C.Similis og C.Sterbai
Masse fine fisk her, så jeg må vell bidra lit jeg og.

Her er bilde av en Corydoras haraldschultzi og Corydoras panda

Skal se om jeg ikke klarer å få et fint bilde av mine Corydoras ambiacus, så skal jeg legge det ut og.
Mitt lille bidrag
her er mitt lille biidrag med noen corydoras paleatus, shultzei og metae
her er et par bilder til av
1. C. Venezuelanus
2. C. Gossei


Stig Klementsen
Masse fine fisk her, så jeg må vell bidra lit jeg og. Her er bilde av en Corydoras haraldschultzi og Corydoras panda Skal se om jeg ikke klarer å få et fint bilde av mine Corydoras ambiacus, så skal jeg legge det ut og.

Så vidt jeg har fått med meg så har ikke Corydoras haraldschultzi flekk på ryggfinnen. Jeg lurer derfor på om fisken på bildet ikke er en haraldschultzi, men en annen cory, muligens trilineatus.
[External Image]
Noen haraldschultzi er det ikke, men derimot en trilineatus, som Astrid ganske riktig sier. C. haraldschultzi er en corydoras som er svært lik c. sterbai. Forskjellen mellom sterbai og haraldschultzi finner man på hodet. Mens sterbai har mørk bakgrunn med lyse flekker på hodet, er det omvendt med haraldschultzi: den har lys bakgrunnsfarge med mørke flekker på hodet. Haraldschultzien har, slik sterbaien har, orange farge på noen av finnene. Her er et bilde av haraldschultzi i fiskebasen. Det orange kommer ikke så godt fram på dette bildet, men hvis du titter på c. sterbai, så ser du hvordan fargen ser ut i virkeligheten.
Corydoras weitzmani
Vi har fem av denne typen, de er utrolig livlige og dekorative!
en trille som spiser så det tyter ut gjennom "ørene" :p

[External Image]
De er søte når de svelger myggisene "vrangt". Første gang jeg så det, fikk jeg fullstendig hetta, da jeg fryktet at fisken kunne bli kvalt. Jeg visste ikke at dette var svært så vanlig hos coryer. Men et kjapt innlegg på AF ga meg ro i sjelen. Når myggisene kommer ut gjennom gjellene, og blir hengende der, så minner coryene meg om små, snørrete barn. De forsøker å trekke inn myggisen gjennom gjella igjen, akkurat sånn som barn forsøker å trekke inn snørret! Jeg må nesten le av dem hver gang jeg ser det.
bare å dra fram lommetørkle det.
Her er noen bilder fra meg.Jeg elsker slike tråder....
1. her har fruen sekken full av egg.
2. Tre små pandaer som sitter og lurer på noe tror jeg.
3. En liten trille tralle....
ett bilde av mine nydelige c. melanoteania desverre er fiskene småvrange så jeg får bare bakparten og ikke fjeset skarpt :p

[External Image]
Inaktiv bruker
Her er noen av mine coryer.

Bilde 1 Min eneste gjenlevende av 5 stk c. aeneus.

Bilde 2 En av 6 stk c. similis.

Bilde 3 En av 6 stk c. arcuatus.
Corydoras sp. c109


den fulgte med ett parti med C. Trilineatus, så den var skikkelig stilig, så jeg tok å kjøpte den
cw23, ung hunn tror jeg

[External Image]
Oi! Den var kjempelekker!

Har vært inne i tråden din og siklet litt også Lekker fisk.
de har ikke farget ut skikkelig ennå, de er jo små, men fine er de

melanoteania hunn tror jeg, med en cw23 i forgrunnen :p

[External Image]
CW23 er ført opp på min ønskeliste iallefall! Gurimalla så fin!
Kjempeflotte coryer!!!!

CW23 havnet netopp på ønskelista mi å!!=D
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap