Black_flys akvarier i Trondheim (side 32)

Anna U.
Den er så fin den planta du har i en stor "ball" i overflata. *Vil ha*

Ja Hydrocotyle leucocephala er også min ynglingsplante. Kan sende oppover til deg når våren kommer(husk å minn meg på det).
Black_Flys
[QUOTE=Anna U.]Den er så fin den planta du har i en stor "ball" i overflata. *Vil ha*

Ja Hydrocotyle leucocephala er også min ynglingsplante. Kan sende oppover til deg når våren kommer(husk å minn meg på det).

Det hadde jo vært fantastisk! Ikke ofte å se den til salgs. Vokser den greit eller er den litt vanskelig? Skal nok ikke glemme å minne deg på!
Anna U.
[QUOTE=Black_Flys][QUOTE=Anna U.]Den er så fin den planta du har i en stor "ball" i overflata. *Vil ha*

Det hadde jo vært fantastisk! Ikke ofte å se den til salgs. Vokser den greit eller er den litt vanskelig? Skal nok ikke glemme å minne deg på!

Den vokser veldig greit. Kjempe enkel plante å ha.
Det gir meg ikke akkurat mindre lyst på den å vite det! Men det er faktisk sånn at jeg har siklet på den planten leenge. Så gleder meg til våren
Jeg tror ikke at Siamesisk Algeeter er en veldig aktiv fisk, siden den er en bunnfisk. Jeg har 3 stykker, og når jeg sitter her og ser på dem nå ligger de for det meste stille og spiser. De flytter seg litt rundt i samme område, men holder seg ganske rolige.
Black_Flys
[QUOTE=Anna U.][QUOTE=Black_Flys][QUOTE=Anna U.]Den er så fin den planta du har i en stor "ball" i overflata. *Vil ha*

Den vokser veldig greit. Kjempe enkel plante å ha.

Den vokser kjempefint. Her har en liten avlegger overtatt alle karene på kort tid. Fantastisk plante ;D
Carl Jørgensen
Jeg tror ikke at Siamesisk Algeeter er en veldig aktiv fisk, siden den er en bunnfisk. Jeg har 3 stykker, og når jeg sitter her og ser på dem nå ligger de for det meste stille og spiser. De flytter seg litt rundt i samme område, men holder seg ganske rolige.

Usikker på hva du tenker på. De er vel aktive som yngel/ungdom. Blir "dårligere" algespiser når den blir eldre og finner ut at det er lettere å spise for.

Kom hjem fra jobb nå og er sliten. Så blir ikke stort med akvarierelatert i kveld...
Ha en flott fredagskveld.
180 literen

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Flott akvarium! Har du laget bakgrunnen selv, eller er den kjøpt?
Denne er kjøpt, men alt av steiner, planter og røtter er mitt verk. hehe
Tenker ikke å gjøre så mye med dette akvariet. Har lyst å bytte det ut med en 325liter, men forhandlinger med fruen og å finne riktig akvarium gjenstår.

Har sett på dette nydelige akvariet

[External Image]

Hentet fra http://www.unimati.biz/product.asp?product=3342

Har så lyst på dette, men må vente litt....
Flott akvarium! Skjønner godt du har lyst på det der ja ;D
Absulutt noe å spare til ,nydelig oppsett
Sølvi Gullaksen
Absulutt noe å spare til ,nydelig oppsett :)

Tenker å sende de en epost og høre hva frakt og toll kommer på til Norge.
Koster jo ca 6000dk komplett.

Mark II 360 L, alu
Målene er også perfekt: 130x50x55 cm Akvastabil Mark II med armatur og akvarie i alu, samt kabinett i hvit
600 ? Er jo gratis omtrent ,sikker på at det er riktig pris ?
Sølvi Gullaksen
600 ? Er jo gratis omtrent ,sikker på at det er riktig pris ?

Haha. Da er det endret. Glemte en null (0) der gitt. hehe
For den prisen skulle jeg tatt danskebåten ned og kjøpt bilen full. hehe.

Skal i morgen sette opp det nye akvarieprosjektet mitt.
Vi er fortsatt usikre på bord vi skal bruke.
Så får ha begge ved siden av hverandre og bestemme oss.
Bord avgjør hvilken pumpe som blir benyttet.
Hva har du tenkt å ha i det nye karet? apistogramma!!
Ønsker meg et slikt kar jeg også.
Haha. Da er det endret. Glemte en null (0) der gitt. hehe
For den prisen skulle jeg tatt danskebåten ned og kjøpt bilen full. hehe.

Tenkte nok det ja ,men ikke noe å si på prosen likevel
Da er karet satt opp, men ny maskin så må legge inn alt av info på nytt.
Samt alle programmer og lære med windows 7 med 64 bit.
Får bruke helga utenom lønningspil(i kveld), fest(i morgen) og Tottenham kamp (mot manure på søndag). Så nå er det rydding for den store gullmedaljen, samt vaske klær.
Vaske og sette bort 63 literen(blir å selge denne). Sette bort flere esker med akvarieutstyr.
Huff så mye rot.
Tenkte å renovere 180 literen, men det får vente til kveldens begivenhet er over.

Var på midtun zoo på onsdagen. Ikke så mye spennende inne. De skal få inn VF sending fra Peru (tror det var Peru), samt oppdrett fra Singapor. Håper de får inn noe spennende.
Black_Flys
Denne er kjøpt, men alt av steiner, planter og røtter er mitt verk. hehe Tenker ikke å gjøre så mye med dette akvariet. Har lyst å bytte det ut med en 325liter, men forhandlinger med fruen og å finne riktig akvarium gjenstår. Har sett på dette nydelige akvariet [IMG]http://www.unimati.biz/Graphics/Products/3342.jpg[/IMG] Hentet fra [URLBLOCK1] Har så lyst på dette, men må vente litt....

Den kan dere får av meg for 7000 kroner. Utlevering i Oslo.
Tillegg for levering andre steder.
Black_Flys
Var på midtun zoo på onsdagen. Ikke så mye spennende inne. De skal få inn VF sending fra Peru (tror det var Peru), samt oppdrett fra Singapor. Håper de får inn noe spennende.

Sa de noe til deg om når de forventet VF forsendelsen?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap