Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 33)

Han der må da få jobb som tåkelur eller noe, Heidi?

[External Image]


Så flott at du har fått deg pottifar-barn-sangkor
Liz H
Han der må da få jobb som tåkelur eller noe, Heidi? [QUOTE][IMG]http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/14787_090815023703_3.jpg[/IMG]


Så flott at du har fått deg pottifar-barn-sangkor
he he nå ler jeg hjertelig...tåkelur ja det hadde vært tingen....ja med den snabelen der kunne han jo vært litt av hvert....he h e de er jo så komiske, så hvis man vil ha noen snegler å le av hver dag så anbefales disse på det sterkeste...
1. Marisaen er også veldig underholdende for de skal klatre på alt og alle hele tiden og det er ikke bestandig at det blir så vellykket.
2. Her er tre nydelige store rosa epler...
Bilder fra
Bilde 1: Det er ikke hver dag jeg som bestyrer i "Sullevåset barnehage" klarer å gjennomføre telling, og forsikre meg om at alle er tilstede.
Her har jeg imidlertid kontroll på alle 11. Jeg setter vanligvis min lit til at barnehageonklene, som ses i de fargerike arbeidsantrekkene, har oversikten.
Nederst i bildet skimtes vaktmesteren, og renholdsoperatøren.

Bilde 2: Barna er utrolig kjappe til beins. I et ubevoktet øyeblikk har denne lille tassen kommet seg høyt opp i klatrestativet med de grønne tauene. Panikken sprer seg blant de ansatte når de frenetisk prøver å igangsette en redningsaksjon.

Bilde 3: Heldigvis er det noen barn som er fornuftige. Disse 4 leker trygt på klatrerota.
Jeg tror Sullevåset barnehage er et flott sted å være, jeg! Har egen barnehage til disse jeg også - barna deler en 19-liter med giftgrønn reke, som også skal ha høy pH og teperatur. Rekene har henda fulle der også - og skal være kjappe i avtrekkeren ved måltidene for å komme til maten



Her er noen bilder fra snegleakvariet mitt:








1) Generasjonene skal sikres... Selv med en Sulle på taket
[External Image]

2) Privatliv finnes ikke selv i slike stunder - i tillegg til skrikerungen til onkel Sullik, er den gule naboen innpåsliten også....
[External Image]

3) Tilsutt har frøkna fått nok... og prøver å flykte.
[External Image]
He he sånnne bilder liker jeg....fortsett Liz H og kyllingen.
1. Her er en liten pagodul og noen små epler som koser seg med gulerot...godt ja...
2.Her har sullene funnet sin gulerot bit.
3. Her er en bitte bitte liten rosa som ser ut til å bli ensfarget for den har ingen prikker i seg som indikerer striper. Nydelig farge.
1. Huff her er det så kjedelig i dag...hva skal vi finne på a gutter....??
2 og 3. Her er en av mine store perler som drasser på en mindre. Han har flere ganger prøvd å riste den av skallet men gikk ikke. Sikkert en mammadalt...
1. Hei vent på meg da , ikke gå så fort da.... veeent
2. Nei bare gå du....jeg vil ikke være sammen med deg mer..så det så...
3. Her er en nydelig liten svart sulle med hvite prikker...
1. Jeg lurte på hva i all verden den snegla holdt på med. Den foten kan brukes til mye og det ser ut som den har laget en lomme av den som den sitter og graver nedi...
2. Joda den hadde laget en lomme og i den lå det en novo crabs som jeg foret med. Den hadde fått tak i en selv om den var oppi planta og nå brukte han foten til å lage en lomme som den ligger i mens den spiser av den. Utrolig genialt snegle....Synd bildene ble litt uskarpe...
3. Titt tei her er jeg....
Det får'n si! Smart snegle
1. en nydelig posthornsnegle....
2. Her er en brungul snegle med blå snurr. Da den var mindre var den blå med litt gulskjær i og nå når den er voksen så er den sennepsgul med blå snurr. kult.
3. En malaysisk sandsnegle. Huff her var det høyt gitt.....
Mange spør om bilder av mine nyklekte små epler som er så nydelige i fargene. De er nå fra 0,5 til 1 cm store så de har vokst siden 9 august da de klekket. Det ser ut som hele kullet får lys fot, selv de mørkeste. Men det kan jo forandre seg enda. Men de rosa ser helt stripefrie ut og noen av de lilla også, så langt....Noen av de er tofarget. Men de er små enda så mye kan forandre seg enda. Men de ser ut som små perler ....
1. Her er gullsneglene mine. Ser ut som de skinner av gull i karet. Disse har blå snurr så det er blått i de også.
2. Det er ikke så greit å holde balansen hele tiden skal jeg si deg....
3. Her er det en som har full kontroll....
1. og 2. Jeg skjønner ikke vitsen med å spise maten på denne måten. Det må da finnes en enklere måte???
3. Her er Betty igjen som bare vokser og vokser. Ho er så nydelig og har fått seg en gulhvit kjæreste som heter Sam.
1. og 2. Her er Javan ute og vandrer
3. Her møter han big nose og ingen av de har tenkt å vike for hverandre.
1. Her er syvende far i huset, noe uklar men syns han lignet veldig....
2. Jo flere vi er sammen , er sammen , er sammen , jo gladere vi blir....
3. Jeg trener til cirkus sesongen starter, cirkus Zorba ....
Den syvende far var jo nydelig! der ut som om han koser seg oppå de sandsneglene
Bilde 1: Dette må da være som å klatre i tau med begge henda stappa i samme grytevotten?

Bilde 2: Men trapeskunstneren kom seg opp, og hviler mens han nyter utsikten.

Bilde 3: "Veimeldingssentralen melder om stillestående kø, og til dels kaotiske tilstander.."
1: I barnehagen har en driftig krabat funnet ut at hvis man spiser på planter, kan en lage nye lekeapparater.

2: En dagsgammel orange sullebaby virker litt blek i nebbet, der den kikker nærvøst på tosken med fotoapparatet.

3: Kaos ved matfatet.
1: Nyfødt sullebaby som ennå ligger i eggsekken. Ser nesten ut som froske-egg.

2: Spennende med nye venner.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap