Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 33)

Inaktiv bruker
Har vært og målt inne på gjesterommet. Passer GODT der inne!
Men, tja, alt kan skje. :P

Var og filmet, ble bra,
<embed src="http://www.youtube.com/v/zmP-hRJndvk?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Her er mit lille prosjekt pygmeus. Ligger ca10 stk pygmecory egg her.
Inaktiv bruker
Dilemma!!
Nå har min faste dyrebutikk fått inn Dvergkulefisker til 50.- de har jeg lyst til å kjøpe, men akvariet jeg har som de kan være i inneholder eplesneglene mine! :O Men har jo et til akvarium som står tomt, uten vann eller noe! vet ikke om jeg orker å sette det opp, har vell egentlig ikke plass til det heller. Huff.
Inaktiv bruker
I morgen blir det 4 kulefisker, 2 grønnlinger og et nytt reservefilter. skal ha det i akvariet der kulene skal gå. ^^
Men så var det speedy, og eplene, Speedy skal i ynglekarret og eplene i 128L
Blir greier.
Inaktiv bruker
Min kjære kjøpte meg 4 Dvergkuler i dag, de går sammen i 60L Det er 3 hoer og en hann. :P Skal si han er intens på damene, men han er halvparten av deres størrelse, tror han bare bør gi seg. ;P
Kjøpte meg også en fulval nano filter som jeg kjører i 60L sammen med Eheim 2008.
;P

Skulle også hente grønnlingene mine, men den ene var borte. Så det ble bare en, de bestilte flere, så det blir flere om noen uker.
Er 60 liter nok til 4 kuler ?

Hadde en gang 1 enslig kule i et 375 liters kar ,ganske morsomt egentlig
Inaktiv bruker
Tja, Det stod 15L per kule, så da bør det være akkurat på prikken.
Tror de enda er litt bilsyke. :P De ville ikke ha snegler.
Men høy og se på, som små veps, som surrer rundt etter blomster. ;P
Inaktiv bruker
Heheh, må bare si at jeg tror ikke kulefiskene sulter ihjel, de har spist ALLE sneglene som var i 60L :P Det er gøy og se når de jakter.

Ser også ut som at grønnlingen har det bra. Den sitter på kokosnøtta å speider utover.
Inaktiv bruker
Preditor
Litt av noen mordere. :P
<embed src="http://www.youtube.com/v/XmHghqrQFaM?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Yngel!
God start dette her.... Spiller du kortene riktig nå så har du en fin stim med pygmeer til sommeren.... Jeg hadde på det meste nærmere 100 i en 60 liter og da var de ikke mye sky.... Da stimet de over hele karet konstant....
Inaktiv bruker
Dette blir bra.
nå har jeg kjøpt et filter og mat til den, så får jeg fore dem med infustori til jeg får maten.
Inaktiv bruker
Måtte ta litt bilder da telezoom linsa kom fra rep.
Inaktiv bruker
Nå ligger jeg på sofaen og ser på bilder fra Kemer. Reiser 7. September og det skal bli så gøy. Onkelen og tanta til kjæresten min bruker å dykke så det blir gøy med dykke tur. Skal kjøpe meg kamera så jeg kan ta bilde under vann. Det blir fint med 14 dager i Kemer.
Bilder fra Google.

[External Image]
Inaktiv bruker
Nå er jeg super lykkelig, lille speedy skal få seg et nytt hjem han skal flytte til Heidi, der vil han få det som plommen i kaviaren. ;P
Håper også at vi klarer å finn ut hva han er for en snegle.
Inaktiv bruker
Merkelige kulefisker.
Jeg ser at to av mine kulefisker har funnet ut at det er fint å være inne i hulen, de holder sammen hele tiden. Det er virkelig rart å se på, de minner meg mer om ciklider enn kulefisk! Den ene drar ut å spiser mens den andre er inne så bytter de på det!
:S Trodde kulefisker lekte tilfeldig i planter og ikke at de holdt sammen på den måten!
Mulig de bare holder seg sammen for beskyttelse. :P
Lek er det neppe men noe er det. :P
Inaktiv bruker
Hm, Sitter og ser på sneglene i 128L Tror de trives bedre der enn i 30L sammen med rekene, for etter at jeg hadde dem i 128L har de vokst 2cm, på EN uke!!! WTF?
Jaja, det viktigste er at de trives nå.
Inaktiv bruker
I går sendte jeg lille speedy til orkanger der Heidi tar imot han.
Er spendt på hva hun sier.

I dag var det planlagt strømbrudd, som jeg ikke fikk beskjed om. Da jeg skulle starte aggregatet ville det ikke, så det var strømbrudd fra 09,00 til 14,00...
Og klokken halv ett måtte jeg på jobb.
Gikk heldigvis bra med alle fiskene rekene ble lunch men det går bra.

Nå er det kveld. i morgen skal jeg ta litt biler av giraffgrønnlingen.
Inaktiv bruker
Nå blir det forum og Fb akvarie gruppe pause, lei av utakknemlige mennesker og bare sure tilbakemeldinger. :P

Neste gang når jeg er tilbake så har jeg kanskje startet opp 70L saltvann.
Kos dere!
Skjønner deg godt Jørgen, men du blir helt klart savnet...
Tilfeldig bekjentskap
© www.seahorse-norway.com
Reklame for plussmedlemskap