Mange bøtter vann.. (side 35)

tja, jeg vet ikke om rekene tåler dosen. for jeg ser ikke en eneste en. men jeg ser fortsatt pittesmå venyusyngel =D

også fått vite ca hvor mye kork en kilo er, så da kan jeg begynne å bestille. halv skatt neste lønning, så wheee! 3000 ekstra jeg kan bruke på kar :p
Kjekt :P
Hvor mye var det i en kilo da?
det varierte, men ca 40x40cm
må spørre om de er runder kubber, da trenger jeg bare 1 kilo, hvir ikke trenger jeg 2
kommer ann på tettheten og sånt til korken. det er jo bark, og det har jo ikke akkurat noen liste den vokser etter :p
jeg telte nettopp minst 8 venusyngel, hvorav 2 er større enn de andre =Dnår rekekaret er ferdig medisinert vurderer jeg å prøve å fange yngelen om det er mulig. sånn at jeg kan komme igang med prosjektet

og jeg så ei reke, den gravide. den spreller rundt ennå, så det er håp, håper jeg :p
Du må fortelle det til meg ang kork/bark, for det er jag oxo på jakt etter, fremdeles. Hvordan det ser ut, hvor mye det blir oxo videre.
tropefisk har bilde av korken de selger, men jeg skal ikke kjøpe akkurat det fra dem denne gangen. men jeg vet ikke stort mer enn hva jeg har skrevet her foreløpig
Neida, men jeg vil gjerne vite alt du finner ut, det er så gøy. Du er så utrolig flink til å planlegge, jeg er mere kaste seg ut i det. Dessuten er jeg ikke så flink til å finne nettbutikker og slikt.
Dæven, atte ikke jeg fant det når jeg skulle ha det sist, syntes ikke prisen var ille heller, men har du funnet et annet sted som er billigere??
tropefisk skal ha 20 kr per 100g, aquamanias 100 kr per kilo. blir vel halve prisen det :p

jeg er både impulsiv og planleggermenneske på en gang :p akkurat nå har jeg jo yngel i karet, så jeg må pokker meg vente enten jeg vil eller ikke. så da bruker jeg tida til å planlegge :p
Ja så det nå, du får si ifra når du finner ut hva det er han har, halve eller runde osv. Liker utrolig godt aquamanias, ting tar kanskje litt lenger tid der, men tid har jeg fadern meg nok av ;D
vet nok ikke mer før imorgen
skal forhøre meg litt om hvordan det er å skaffe den corytypen jeg vil ha sammen med trillene i 85 litern i diverse butikker, forhåpentligvis er den ikke altfor sjelden og dyr, for den var bare nydelig
Og hvilken er det du har funnet da??
Corydoras melanotaenia
lagt ut en tråd om spørsmålene jeg har og, hadde ikke gjort noe å slippe å løpe land og strand rundt hvis den er umulig å få tak i :p er meget få personer som har registrert at de har den...
Ja den var jo tøff, men finnes sikkert annen type som ligner om den der er vanskelig å få tak i.
finner ikke så mange med farger.. vil lissom ha noe annet enn grått hvitt og svart denne gangen :p men kan bare håpe kan hende jeg plager han på krizoo litt imorra om han kan skaffe meg en liten gruppe :p
Ellers er jo denne mye enklere å få tak i, ikke så verst ulik den du ville ha heller.
den er brun og grå den :p en av det mest vanlige og. jeg vet jeg er litt kresen og storforlangende på akkurat dette punktet, men men :p i det minste har jeg ikke satt meg i hodet at jeg skal ha green lazer.. det ville blitt dyrt og nesten umulig :p
Vel hvis du blar litt ser du den er ganske mye annet enn kjedelig, masse forskjellige farger på den, til og med grønn :O

Savner å kunne handle inn masse akvariestæsj, men skal jeg på løvetur må jeg bare spare. Dessuten trenger man jo ett sted å bo om man skal ha en masse akvarier.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap