- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Kjære malawi eiere, hva skjer'a? :) (skravletråd) (side 35)
Kjære malawi eiere, hva skjer'a? :) (skravletråd) (side 35)
Takk, selv om det ikke er helt sånn jeg vil ha det, men har en hann maingano som er sandflytter Halve akvariumet mangler sand på bunnen etter ett par dager.
Lurer også på hvorfor den ene golden min er så lys iforhold til de andre. Den erhelt hvit under buken og lys gul oppå.
Du Roy svarte på en tråd jeg skrev for en stund siden at det finnes 3 forskjellige gul nyanser på disse. Alle mine skal være søsken så da er det vel merkelig at det blir en som skiller seg sånn ut. Kan det være en gen feil ettersom det bare er 1 av søskene som har blitt sånn?
Lurer også på hvorfor den ene golden min er så lys iforhold til de andre. Den erhelt hvit under buken og lys gul oppå.
Du Roy svarte på en tråd jeg skrev for en stund siden at det finnes 3 forskjellige gul nyanser på disse. Alle mine skal være søsken så da er det vel merkelig at det blir en som skiller seg sånn ut. Kan det være en gen feil ettersom det bare er 1 av søskene som har blitt sånn?
Postet 24.08.13 kl 18:12
Postet 24.08.13 kl 18:46
Postet 24.08.13 kl 19:18
Postet 25.08.13 kl 01:49
Gratulerer
Er mange arter jeg kunne tenke meg innen malawier, men ettersom jeg har så lite kar/plass så holder det mer enn nok med de jeg har.
Har lyst å kjøpe meg noen 3D steiner med hull da jeg oppgradere det ene akvariumet. Syns dem er stilige å se på, men det spørs vel kanskje hvordan det blir seende ut da jeg har sandgravere. Er det noen som har erfaring med disse?
Er mange arter jeg kunne tenke meg innen malawier, men ettersom jeg har så lite kar/plass så holder det mer enn nok med de jeg har.
Har lyst å kjøpe meg noen 3D steiner med hull da jeg oppgradere det ene akvariumet. Syns dem er stilige å se på, men det spørs vel kanskje hvordan det blir seende ut da jeg har sandgravere. Er det noen som har erfaring med disse?
Postet 25.08.13 kl 03:23
Postet 25.08.13 kl 07:53
Postet 25.08.13 kl 14:24
Postet 25.08.13 kl 15:29
Postet 25.08.13 kl 15:36
Postet 25.08.13 kl 15:45
Postet 25.08.13 kl 15:46
Fant selvfølgelig ikke layouten jeg så første gang, men sett noen youtube vid som f.eks denne og det ser veldig naturlig ut. Er ikke sikker på om man må silikonere dem i bunnen, men skal iallefall vurdere dem neste gang hvis ikke så skal jeg gå kun for cichlid stone.
Har texas og asiatisk multihull stein, lava stein, ice utha nå og syns det blir så rotete med alt i en haug.
Av cichlid stone så bruker jeg denne her nå.
Har texas og asiatisk multihull stein, lava stein, ice utha nå og syns det blir så rotete med alt i en haug.
Av cichlid stone så bruker jeg denne her nå.
Postet 25.08.13 kl 15:52
Endret: 25.08.13 kl 15:53
Postet 25.08.13 kl 15:58
Postet 25.08.13 kl 16:12
Postet 25.08.13 kl 16:24
Postet 25.08.13 kl 22:38
Postet 25.08.13 kl 23:23
Postet 26.08.13 kl 01:07
Malawi norge
Alle Malawi interesserte som også er aktive på Facebook meld dere inn i gruppa
Malawi Norge
Malawi Norge
Postet 02.09.13 kl 17:27
Noen som har erfaringer med protomelas sp. "steveni taiwan"?
Tror det er noenlunde riktig navn. Uansett så kjøpte jeg et par av disse (reddet de) fra en dyrebutikk her i Trondheim. Store, utvokste fisker som får gå sammen med mine mbunas....
Vet at det ikke er optimalt med frittsvømmere og mbunas, men er er de nyankomne vesentlig større enn de jeg hadde fra før. Pene fisker. De virker rolige og avslappede også. Uansett tror jeg de har det bedre hos meg i et 430 liters kar, enn i dyrebutikken.
Vet at det ikke er optimalt med frittsvømmere og mbunas, men er er de nyankomne vesentlig større enn de jeg hadde fra før. Pene fisker. De virker rolige og avslappede også. Uansett tror jeg de har det bedre hos meg i et 430 liters kar, enn i dyrebutikken.
Postet 01.10.13 kl 22:22