Lisa-S sin fiskegalskap. (side 35)

Vannsti
Den yngelen ser ut til å ha vokst mye siden tirsdag? :) Er "giraffgrønnlingen" Annamia Normani? Prøvde å søke her på AF etter den men fant ikke ut hva det var for en fisk! Den var jo kjempesøt! Hva for vannverdier skal den ha? Ehm.. Jeg tror ikke jeg får lov å ha flere "bunnfisk" nå av meg selv uansett men.. Ååh så tøff den var! :D

Ja den Scleromystaxen vokser raskt.

Giraffgrønlingen er Annamia normani ja.
Skal ha omentrent samme forhold som Løvehoden, eller er like lite kresen som den, så tar en sjans og prøver de sammens.
Annamia normani.
Disse var veeeldig tynne, så de er satt inn sammens med yngelen for oppfôring før de får gå sammens med løvehodene.

[External Image]
[External Image]
Fikk tatt noen bilder i dag av kampfiskene i lek. Det var morsomt og få sett hvordan de gjør dette ritualet.

[External Image]
[External Image]
[External Image]
En meget fin fotoserie og ikke minst fine Bettaer da.
Blir helt betatt av fargen på den kampfisken! Han er en skikkelig kjekk kar Blir nok noen pene små
Så fine bilder ...

Gøy og se kampfiskene dine i lek da.
Har ikke noen forhåpninger på at evt yngel skal overleve, men om de gjør det så hadde jo det vært morsomt.
Diverse fisk rundtom i karene mine:

Odessabarber:
[External Image]
Praktbotia:
[External Image]
Nyinnkjøpt og litt lurvete Brochis splendens:
[External Image]
Mere diverse:

Heros sp. Rotkeil ungfisk:
[External Image]
Odessabarbe og en av de små Praktbotia:
[External Image]
Så fine bilder du har lagt ut!
Det var veldig fine bilder, spesielt det nærbildet av praktbotiaen, de er så søte
Jeg elsker de barbene dine. Når jeg ser bilder av dem så bestemmer jeg meg for at jeg skal ha en stim med slike i det nye karet mitt, så du må bare si ifra hvis du skulle finne på å selge dem ^^,
Kommer ikke til og selge de flotte barbene mine nei. Tenker på og faktisk øke den stimen.
Det har skjedd mye i karene mine i det siste, og jeg har faktisk kvittet meg med flere av fiskesortene mine. Litt for og få bedre kontroll på sammensetningene og litt for og skaffe plass til evt nye sorter.
Trapper ned til 4 kar, og beholder 128 l, 240 l, 430 l , og et lite reke/sneglekar på 54 l.

Fiskene som nå er solgt er: Alle Green laser, alle Paleatus, alle L-134, begge L-201, begge L-104, alle Grenmallene, alle Dragefinner og alle neontetra. :-0

I tillegg så ble Annamia normani levert tilbake til Tropehagen, da jeg ikke fikk mat i de så jeg mistet en av de og jeg fant det greiest og returnere de gjenværende før de og strøk med. Har fortsatt lyst på de, men venter til de har vært litt lenger i karantene og har begynt og spise evt.

Det er veeldig ryddig i mine kar nå. :p

Ellers så har jeg skaffet meg to stk Sicyopus sp. (rødleppegoby)
En liten "pusling" som selvfølgelig har fått navnet Per, og en større type som ikke har fått noe navn enda. Disse spiste godt fra første stund, så de har jeg tro på.

Bilder kommer etterhvert.
Kvittet deg med de skjønne grønne, l134 og dragefinnene? Hjelpe meg :0
Hehe, huff ja... Er nesten redd meg selv i disse dager. Blei brått lei, så måtte få unna litt så ikke alle karene gikk. :P
Har jo mange kjente rundtom med avkom av mine F1 og F2 green laser, så om nøden tar meg, så finner jeg nok tak i de igjen.
Er veldig fornøyd med resultatet av fotokonken. Kom på 2 plass på 1 forsøk med bildet mitt.
Bilde av Bettarede tatt i moonlight.

[External Image]
Flere bilder av bettaredet:

[External Image]
[External Image]
Gratulerer med 2. plass. Er jo et veldig flott bilde da ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap