Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 35)

Oi, den må du legge ut bilde av! Tror ikke du trenger å ta den ut...
Inaktiv bruker
Må klare å ta bilde av den først. ;P De blir så redde når jeg tar frem kamera.
Da skal den få være der.
Inaktiv bruker
Test
Noen som får opp noe?






<embed id="CSmirunoWMP" type="application/x-mplayer2" pluginspage = "http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" src="http://www.camstreams.com/asx.asp?user=miruno" align="middle" width=320 height=304 showcontrols=1 showdisplay=1 autostart="1" enablecontextmenu="0" volume="75"></embed>

Free Webcam Streaming by Camstreams
Inaktiv bruker
Ikke jeg heller.
Inaktiv bruker
Stod på jobb i dag og diskuterte akvariefisk med noen franskmenn. :P Det må være noe med det vanskeligste jeg har gjort. :P
De var dårlig i engelsk, men var veldig interesserte, men hvordan de vet at jeg driver med sånt aner jeg ikke... :S Ikke alle som jobber på Coop som litt om akvarium...
De skulle kjøpe fiske for som vi selger, så måtte jeg jo spørre, hvilke fisker de hadde.
Joda de hadde Sverddrager oppdrett, 70L i bobilen.... OMG!! Det var en stas bobil, diger og totalt meningsløs...Spurte hvordan fiskene hadde det når de var i en bobil, joda, ikke sand eller planter, reint kar med god sirkulasjon og filtrering. Jaja, ble mye tegning og gjetting. :P

Inaktiv bruker
Nå har jeg laget meg "mossvall" (1. bilde) Så sånn ser den ut FØR mosen kommer ut. :P Blir spennende å se forskjellen etter 4 uker.

Fant også noen overraskelser i dag, 3 Sorte neontetra yngel, the missing kuhlii og en klase med Eple egg.
Nå står ikke verden til påske.
Inaktiv bruker
Ligger på gulvet og ser opp på akvariet, gleder meg til at sneglene klekkes. Nå er det tre klaser, som jeg ser iallefall. Fredagen skal jeg prøve å få meg fri fra jobb så jeg kan hente saltvannsakvariet. Driver enda å spekulerer på om jeg skal skaffe meg en liten villige til 128l eller bare kjøpe flere sorte neontetra...
Inaktiv bruker
kos dere!
det var et litt uvanlig bytte av brukernavn det der, vil jeg si.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap