Liv's vannverden (side 36)

Mysterieyngel er kjempespennende Er ikke killi yngel da? Har du et bilde du kan legge ut?
Channoides yngel
Småtten titta frem igjen, så da fikk jeg tatt et par bilder av den. Ennå ikke sett spor av flere. Fikk tatt et bilde av mamman også, men hannen er helt umulig å få avbildet - bare gjemmer seg. Håper det betyr at han tygger igjen
Så morsomt. Får håpe det blir flere kull på deg etterhvert. Dette er slik en nydelig liten fisk.

Forresten så må jeg kommentere hybrid-problematikken du nevnte tidligere. Om de skulle krysse seg så ender de opp med å bli juleansjos synes jeg å huske ;D Løsningen er selvfølgelig å kjøpe inn flere av hvert slag slik at faren for krysning reduseres
Håper veldig på det Nydelig fisk, kunne godt tenkt meg en liten betta art til. Spennende fisker.

Hehe da lar jeg det stå til til over jul, så får jeg heller skaffe flere av hver art da Lurer i mellomtiden på hva jeg må krysse sild med for å få sursild
neontetra kanskje? de liker jo hvertfall surt vann :p
hehe da er også sursilda i boks
litt aldersfoskjell på de ser det ut til :p så gøy at de liker hverandre, er ikke alle katter som går overens

har allerede planlagt at jeg skal ha katt når jeg flytter. det er bare så inni granskauen mange fine raser å velge mellom. og nesten alle er jo like søte! *sukk*
Ja, Sofi - nabopusen - er nok 6-7 måneder. Lille Tjorven er 2-3 mnd Men skikkelige venninner, leker masse og deler matskål. Besøker hverandre sånn ca hver 2. kveld. (Må la dem holde kontakten inntil Tjorven blir stor nok til å gå ut alene - viktig at de går overens siden de kommer til å dele balkong)

Tok litt tid før jeg var klar for ny katt etter jeg måtte avlive Siri i sommer, var innom av og til og titta på Finn.no - og så en dag var det en liten dame der som jeg bare ikke kunne motstå gitt Ta deg den tiden du trenger.
Nytt viejita kull
Da er det et nytt frittsvømmende kull med viejita yngel. Begge foreldrene passer godt på. De 3 fra forrige kull går i karet, men er forvist fra kokosnøtta.

Ellers syns jeg det minker på ancistrus yngel - håper det bare er at de ikke er på glassene lenger :-S Usikker.
naww. små sugekopper er jo så nydelige! håper dem bare gjemmer seg (som foreldrene er meget flinke til...)

drømmer faktisk om en rasekatt, selv om de koster skjorta. har ett par bøker her med bilder og sånn av raser :p men er kresen da, utrolig mange stygge raser menneskene har laget.. enkelte av dem kan neimenn ikke være praktisk for katten heller.. men heller mot ragdoll, maine coon eller hellig birma.. eller enkelt og greit en langhåra huskatt/gatemix :p
De er supersøte

Veldig glad i gatemix jeg da Syns huskatter har et fantastisk gemytt, god helse, lettstelte og flotte dyr! Både Tjorven og Siri var skikkelige street mix og nydelige katter begge to (fortalte dem selvsagt aldri at de var "gratiskatter", så begge har/hadde en dronnings verdighet og selvtillit)
lurvepusen min er blanding av korthåret klassisk svart og hvit huskatt og en ukjent langhåra type :p men siden katten var svart i sin ungdom men nå heller mot brun, uten noe hvitt, er nok farsarven dominerende :p nydelig lynne og personlighet på han og. må bare ikke ha for store forhåpninger om en lurven 2 jeg er veldig glad i langhårete katter, selv om de er mer jobb med pelsen. men får se på både økonomien og mulighetene, er jo en stund til ennå
Ingenting som er hyggeligere enn å være på "kattejakt" Nesten så jeg vurderer en til
Balder (hunden min) og jeg er ofte på kattejakt, det er veldig morro det ja
stakkars katter :p er på utkikk etter en kosepus jeg da, ikke avl/utstilling om det skulle bli en rasekatt kikkinga er jo halve morroa, bare så utrolig mange søte nøster, vanskelig å velge seg *en* :p
Kattene rundt her er onde, de mobber hunden vår :p så da må han jo få ta igjen. Så får de jo bare litt trim
Fy, slemme hunden La kattene få more seg :-P

Sanne, har du sett sibirkatt? Helt forelska i den rasen

oi DE var fine! men de er nok svinedyre da de ser ut til å være en heller ukjent rase for de fleste. men nydelige
Så noen til salgs for en tid tilbake og de kosta noen lapper ja - tror det var 7-8000
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap