Tropheus tråd (side 36)

Må bare ønske mariflyfly lykke til med fiskene! Håper de overlever!

Ellers tusler jeg rundt med mitt kar som det tydeligvis var lekasje på ser nå ut til at den lekasjen er fikset, så fiskene mine snart kan få komme hjem igjen Tusen takk vibs for hotelloppholdet til kasakalawene mine hihi

Ha en flott helg folkens!
Frode Berntzen
Poster ett par Nkonde bilder på en lødagskveld, de har bodd hos med i 6 uker nå..... mye lek og fire som tygger så ser ut som de har funnet seg tilrette....

ikke for og være så fryktelig frekk frode men tror du glemte og legge ut bildene,,, tjihi.. si fra om du går med salgs planer da.. har ett kar som er perfekt til dem mohaaaa...
glemte ikke saffen..... prøvde tre ganger men fikk bare feilmelding...... ser flere på andre tråder også har prøvet uten hell ikveld.... prøver igjen imorgen...
hmm ja har vært borti det problemet selv... så ikke bare meg som komplett idiot da altså.. puhhh var no bra det da... *glize*
Nyyydelig ) Åh, hvor jeg gleder meg til mine blir store. De vokser raskt og er nå ca 3-4 cm ) Hentet de i midten av mars og da var de mellom 1-2 cm.
2nelise
Nyyydelig :-)) Åh, hvor jeg gleder meg til mine blir store. De vokser raskt og er nå ca 3-4 cm :-))

Du kan bare glede deg.... har ett par småtasser fra gjengen din , som fulgte med.... du ser den bak på bilde 2..... koser seg i yngel røysa si....
Ja ser den, så de er altså fra samme kull som mine, hehe... Mine er også stripete men de begynner å skifte til gul innimellom og ja - gjett at jeg gleder meg. I mine øyne så er Nkondene en av de flotteste troffene
snerr grise misunelig.......

flotte fisker frode liten tvil om det.. lyst på sånne selv ja.. angrer på at vi ikke kjøpte dem den gangen ja.. men men ikke noe og gjøre med det no da.. hmm med mindre du skal selge da mohaaa
Blir nok ikke noe salg saffen, selv om det er helt tilfeldig at jeg havnet med denne gruppa..... etter å ha lest alle innleggene om tropheus ( ja faktisk alle) bestemte jeg meg for hvem jeg ville kjøpe fisk av ( føler det tryggest sånn) , så disse ble kjøpt så og si usett på anbefaling fra Kristian....... bil nok endel småfisk på markedet da, sånn som disse hunnene tygger......
enig med deg der frode.. har selv "levrandører" på fisk østpå så hehe vet akkurat hva og hvordan du tenker ja..
Gjør man en god jobb der så tror jeg man slipper mye bekymringer og problemer i etterkant ja....
Hei Frode. Jeg må bare spørre. Er det Kråkstad ved Ski i Østfold du er fra?
Hadde vært moro med flere troffe eiere i nærheten.
Mvh Linda
Det er det Linda .... er vel bare 15-20 min unna deg.....Har drevet med dykking i 29 år så akvasikk ble en naturlig bihobby for meg og gutta mine.......
Så moro.
Min beste venninde er fra Kroer så det er ikke så langt unna heller.
Slenger ut en åpen invitasjon til deg hvis du vil ta en tur på medlemsmøte i Indre Østfold Akvarieklubb.

Mvh Linda
Takk for det Linda .... ikke umulig at jeg tar en tur.....ellers er det bare og si ifra, så kan du komme på kaffe og troffe prat i kråkstad..... er veldig nybegynner da , men lærer fort...
Utrolig koselig det Frode.
Jeg må nesten sette meg i nybegynnerklassen når det kommer til troffer selv da jeg kun har drevet med det i ca 2 mnder. Jeg drev mye med malawi før, men det er to helt forskjellige fisk.
Til tross for at jeg ikke drikker kaffe så tar jeg gjerne en tur en dag for og se på de flotte troffene og skravle litt.

Bare å sende en melding Linda .... har te og brus også ....

Tilfeldig bekjentskap
© Michael Legnér
Reklame for plussmedlemskap