Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 37)

Har desverre kun picasa, og den er ikke avansert nok til at det blir bra resultat til slik redigering. :/
- eller så er ikke jeg flink nok med det programmet.. hehe
Plussmedlem
Legger ved et par ganske dårlige bilder av en av mine yndlinger av Corydoras; Corydoras sp. "Green laser" De er utrolig skjønne!


Bilde 1: Har redigert dette bildet litt, men eneste jeg har gjort er å gjøre det mørkere. Her ser man godt den fantastiske grønnfargen Green Laser har

Bilde 2: 2 skjønne grønne ute på tur
Jeg får bidra med noen bartestudier jeg da ))

[External Image]
Plussmedlem
Åh, disse bartene er utrolig tøffe! Man kan se når man studerer Corydoras hvordan de bruker bartene sine når de leter etter ting på bunnen

..nå må jeg lade kameraet!
En liten rast..
Dårlig kvalitet på bildet dessverre, men en liten Black er så nydelig i seg selv, så jeg regner med bildet er velkommen lell
[External Image]
Legger inn noen nye bilder.

1. C. 048
2 CW 037
3. C.090
C090 er så fin, har du fått dine i lek?
Jeg får vel ta med et bilde av mine nye jeg også...

Herlige bartebilder!

CW-37 er en nydelig cory! Jeg ble helt forelsket, jeg.
Plussmedlem
Jeg skal prøve å ta bedre bilder av disse i kveld, men tar bare et bilde jeg hadde på PC'n fra før: Corydoras adolfoi under rota Dessverre dårlig kvalitet.. når jeg får råd blir det speilrefleks!

Også et av mine vakre Green laser (et til heter det)

ENDRET: Sorry, feil bilde av adolfoi!! det var verre enn det jeg skulle legge ut! Det nye kommer!
Plussmedlem
Det bildet av adolfoi jeg skulle legge ut
Leopardus
Tre Leoparduser ute på tur.....og en som heller tar seg en lur i anubiasen
Jeg er så fornøyd med disse, de finnes ikke sky og står alltid fremme ved glasset og blunker sjarmerende
Utvikling av cory egg
Her er en liten film jeg tok opp. Det er ganske unge Corydoras sterbai, egg faktisk.
De la egg på frontruta et par dager etter at den var skrapt, og ruta holdt seg fri nok fra alger til at jeg kunne følge utviklingen helt til de klekket.

Mot slutten av filmen er det ett av eggene som klekker, man kan se halen poppe ut av egget, og yngelet siger sakte ut av egget.

Cory egg
Øyvind, det var en kjempeflott liten video, artig å se utviklingen fra nyklistret egg til yngel
Jeg prøver igjen, om filmen med Cory egg kan vises inline.

<embed src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=21275737&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=1&color=00ADEF&fullscreen=1&autoplay=0&loop=0" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="225"></embed>
ikke like profft bilde som deres men, her er en av mine første pansermaller.
Magnus Nødlands blider av Corydoras virginiae er erstattet med spørsmålstegn, de var sikkert bedre enn mine, men den flotte sjarmøren fortjener jo en plass i denne tråden. Har bare tre, skulle noen vite hvor man kan skaffe flere lover jeg å ikke falle sammen i krampegråt :o)

En Miguelito hviler på barten
[External Image]

Sammen med en metae og ymse yngel på snusetur
[External Image]
Det er så utrolig mange fine cory, og virginiae er absolutt en av dem
Håper du får tak i flere.
Plussmedlem
På tide å legge ut et bilde her igjen, hehe

Nå kommer jeg med et bilde av mine sjeldne, nye skatter, Corydoras eques

[External Image]
Plussmedlem
Hadde vært artig om det ble liv i denne tråden igjen, det finnes jo i dag ganske mange Coryentusiaster der ute som sikkert kan bidra med bilder

Legger ut et bilde av en av mine yndlinger i dag; Corydoras adolfoi. En coryart jeg sikkert alltid kommer til å holde, for den er så fin

[External Image][External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend Klakegg
Reklame for plussmedlemskap