- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Dagens blomst (side 37)
Dagens blomst (side 37)
Postet 12.05.13 kl 23:52
Postet 17.05.13 kl 21:51
Fantastisk bilde, Linda. Virkelig flott!
Regnet har herjet med iallefall èn av rosebuskene mine, blomstene har blitt stygge på den. Men denne som jeg har bilde av i dag har blomster som er ganske så fine Men det kan jo ha noe å gjøre med at disse bare var knopper, eller ikke fullt utsprungne, i regnværet.
Dagens blomst er altså en flott rose, som bare var en knopp forrige gang jeg la ut bilde av den
Mulig det blir flere roser her i dag... må se om jeg kommer meg til hagesenteret!
Regnet har herjet med iallefall èn av rosebuskene mine, blomstene har blitt stygge på den. Men denne som jeg har bilde av i dag har blomster som er ganske så fine Men det kan jo ha noe å gjøre med at disse bare var knopper, eller ikke fullt utsprungne, i regnværet.
Dagens blomst er altså en flott rose, som bare var en knopp forrige gang jeg la ut bilde av den
Mulig det blir flere roser her i dag... må se om jeg kommer meg til hagesenteret!
Postet 18.05.13 kl 11:49
Endret: 18.05.13 kl 11:49
Postet 22.05.13 kl 22:12
Endret: 22.05.13 kl 22:16
Postet 23.05.13 kl 21:30
Ny-utsprunget i dag; vårfloks. Har gledet meg til disse skulle springe ut, og endelig har de gjort det Fine, syntes jeg!
Ellers har jeg kjøpt meg et par nye roser, en ukes tid siden tenker jeg.
Det var skikkelig kaldt og frost (!!!) i natt, så det likte de sikkert ikke. Men jeg tror det har gått bra, og håper det virkelig. Roser er ganske dyrt...
Ellers har jeg kjøpt meg et par nye roser, en ukes tid siden tenker jeg.
Det var skikkelig kaldt og frost (!!!) i natt, så det likte de sikkert ikke. Men jeg tror det har gått bra, og håper det virkelig. Roser er ganske dyrt...
Postet 24.05.13 kl 15:38
Endret: 24.05.13 kl 15:41
Postet 31.05.13 kl 17:45
Endret: 31.05.13 kl 17:46
Postet 01.06.13 kl 01:47
Postet 01.06.13 kl 21:41
Endret: 01.06.13 kl 21:43
Postet 01.06.13 kl 22:37
Da er jeg her igjen og prøver å dra igang igjen tråden Hallooo, det er jo midt på sommer'n, og det blomstrer i bedene... det er jo nå det bør være aktivitet her!
Dagens blomst fra meg er en rose En veldig fin en også, spør du meg. Avbildet mange ganger før her i denne tråden (men ikke av meg!)
Nostalgie heter den. Den busken har vokst skitbra her!
Dagens blomst fra meg er en rose En veldig fin en også, spør du meg. Avbildet mange ganger før her i denne tråden (men ikke av meg!)
Nostalgie heter den. Den busken har vokst skitbra her!
Postet 15.07.13 kl 19:02
Endret: 15.07.13 kl 19:03
Postet 23.07.13 kl 13:31
Synes denne ligner veldig på en plante i en artikkel i Glomdalen i dag.
http://www.glomdalen.no/nyheter/article6773470.ece
Bilde fra glomdalen
Altså en plante man helst ikke vil skal spre seg, som så mange andre vakre planter man helst vil bli kvitt.
http://www.glomdalen.no/nyheter/article6773470.ece
Bilde fra glomdalen
Altså en plante man helst ikke vil skal spre seg, som så mange andre vakre planter man helst vil bli kvitt.
Postet 23.07.13 kl 19:48
Oi! Da skal jeg si ifra. Det er garantert den. Den har nok kommet med noe rask og dritt vi fikk fra den grusen/jorda. Så har det jo vært ekstremt vått her også. Spørs om den overlever så lenge, men skal si ifra.
Hehe ser artikkelen nevner lupiner. Det hadde vi så sjukt masse av her for noen år siden. Men de syns jeg er kjempefine, en av mine favoritter! oops!
funfact: vi bor nært jernbanelinja, haha. Vel nært og nært fr blom, men nærmere enn mange andre :P
Hehe ser artikkelen nevner lupiner. Det hadde vi så sjukt masse av her for noen år siden. Men de syns jeg er kjempefine, en av mine favoritter! oops!
funfact: vi bor nært jernbanelinja, haha. Vel nært og nært fr blom, men nærmere enn mange andre :P
Postet 23.07.13 kl 20:38
Endret: 23.07.13 kl 20:40