Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 38)

<embed src="http://www.youtube.com/v/r32PTMigpfg?version=3&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="405" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Corydoras sp CW009 Green laser. De største er noen godt voksne viltfangede eksemplarer som sikkert er 6-7 cm lange med halen
[External Image]
Vi må jo holde liv i denne tråden så derfor legger jeg inn et bilde av tre tukano, en voksen og to yngre utgaver av arten
Plussmedlem
Ikke de beste bildene, men fiskene er fantastisk skjønne, da

Corydoras eques, en av mine største yndlinger.

[External Image]

[External Image]
Her kommer et par bilder av mine yndlinger C90
feitingen min
tror det er Corydoras paleatus

[External Image]

sammen med noen av de andre små

[External Image]

ps har fjerna alt av alger nå
Plussmedlem
Å fytti, den paleatusdama der var ekstrem!

Legger ut et ganske dårlig bilde (to versjoner ble det) av et par Corydoras CW006. Dette er veldig flotte langsnuter jeg liker godt. På bildet er de hoppende glad for maten

[External Image]
Har du kjøpt dem av Mona eller Jørn? I så fall har jeg "brødrene" deres. Jeg og Mona kjøpte hver vår bittelille stim fra Jørn. Mona solgte sine etter ikke altfor lang tid. Jeg har mine fortsatt. De går sammen med C-140, og de trives godt sammen.
Plussmedlem
Inger Anne
Har du kjøpt dem av Mona eller Jørn? I så fall har jeg "brødrene" deres. :-D Jeg og Mona kjøpte hver vår bittelille stim fra Jørn. Mona solgte sine etter ikke altfor lang tid. Jeg har mine fortsatt. De går sammen med C-140, og de trives godt sammen.

Du skrev til meg om CW006 nå, ikke sant? Mine 4 er faktisk ikke kjøpt av Mona eller Jørn, de er kjøpt fra Magnus Nødland her inne. Men det kan godt hende at han har fått dem fra Jørn eller noe, det vet jeg ikke. Det er vel uansett stor sansynlighet for at disse er fra samme import, eller "brødre"
Mine bor sammen med et par andre arter, Corydoras pastazensis er en av dem. Langsnuter. Disse ble kjøpt samtidig med CW006.
Synes det var lite Similis bilder her så her kommer det 3 stk.
De er fine de Similis'ene, send gjerne inn det midterste bildet til bildebasen
Plussmedlem
Similisene er flotte, ja! Fine bilder av fine fisk
Du har ikke flere bilder av CW006'ne dine da Anders, de er skikkelig stilige
[External Image]
Dagens bidrag fra meg er en C. spilurus knipset uten blitz.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Plussmedlem
Fantastiske bilder, Rita Jeg har vel noen flere bilder av CW006, men vet ikke om noen er bra nok! En veldig stilig Corydoras jeg er glad jeg fikk tak i! Må nok sette meg ned i kveld for å prøve å ta noen bilder i karet med langsnutene, det er en stund siden jeg har gjort nå, egentlig.

Inger Anne, bare for å spørre, hvor store er dine omtrent?
Anders: For å være ærlig: aner ikke. Jeg er elendig når det gjelder øyemål. Og siden de bor sammen med de svært så sky C-140, er det ikke mye håp om å få gjort noe så-cirka-mål heller. Men de kom i voksenstørrelse da jeg kjøpte dem, så de har ikke vokst.

Spirulusene dine er griselekre, Rita! Det er en nydelig cory.
Nå har jeg siklet meg gjennom denne tråden... Igjen! ;D

Så mange skjønne bartefjes, men så lite plass...
Får legge inn et skrytebilde av de brasilianske skjønnhetene jeg kom i skade for å pådra meg, VF C142 'bicolor'. Nesten alt i en pakke :o)

[External Image]
Sitter søvnløs, så kan like god legge inn noen bilder.
Mine flotte Scleromystax barbatus ungfisker.
Prøver ut et nytt yndervannskamere på de to siste bildene, så der er jeg litt plaget med lyset desverre..

[External Image]
[External Image]
[External Image]
Tenkte at jeg også måtte sende inn bilder av noen av mine yndlinger. Har falt helt for hvordan de "barter" rundt, spesielt gracilis.

Øverst: Corydoras gracilis
Nederst:Corydoras duplicareus.

Beklager at jeg ikke fikk stort bilde, men er en en gjøk på data så......

Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap