Tropheus Bilder (side 38)

Lene84
ok,ikke så mye og gjøre med det:)De på nordås bestiller til meg om jeg vil så skal nok få fatt i

hvordan går det kirizaene,og leptisene?
Kan alltids skaffe 4 cm duboisi maswa F1, baksiden med dette er at du MÅ møte meg tirsdag 27. mai..
Det er en gruppe med disse jeg gjør plass til
[External Image]
Vibsi
[QUOTE=Lene84]ok,ikke så mye og gjøre med det:)De på nordås bestiller til meg om jeg vil så skal nok få fatt i

hvordan går det kirizaene,og leptisene?

Det går veldig fintFår medisinen i posten idag.De var kjapp med å sende når jeg sa det hastet litt.Jeg må si jeg er usikker på om det er hvitprikk.Det er så lite liksom.Men de rister så fælt på finnene så håper det ikke gjør noe om jeg medisinerer om de ikke skulle ha det.
Kristian Hennig
Kan alltids skaffe 4 cm duboisi maswa F1, baksiden med dette er at du MÅ møte meg tirsdag 27. mai..

Det hadde jeg gjerne gjort men da er vi i bulgaria og slikker sol
Kristian Hennig
Det er en gruppe med disse jeg gjør plass til;) [IMG]http://barsche.de/Gallerie%20Unterwasser/35.jpg[/IMG]

oi De var flotte.Må du ikke friste oss sånn daHar ikke plass til flere kar.Lurer meg på om roterommet må bli et akvarierom istedet he he
Kristian Hennig

det var meget fristende kristian, kor måtte man evt ha møtt deg da? går ikke ann og få til noe slikt evt på ett seinere tidspunkt?

som min kjøre sier så slikker(??? ja det var hennes ord da) sol på bloody beatch.
Muligens en gang på høsten, men kan ikke garantere noe.. Dere måtte ha møtt meg på oslo s eller hjemme hos meg..
Kristian Hennig
Muligens en gang på høsten, men kan ikke garantere noe.. Dere måtte ha møtt meg på oslo s eller hjemme hos meg..

Har bestillt fisk her i bergen no. men takker så mye for tilbudet kristian veldig snillt av deg litt lettere og få dem her enn og måtte kjøre hele veien over fjellet.
saffen
[QUOTE=Kristian Hennig]Muligens en gang på høsten, men kan ikke garantere noe.. Dere måtte ha møtt meg på oslo s eller hjemme hos meg..

Har bestillt fisk her i bergen no. men takker så mye for tilbudet kristian veldig snillt av deg litt lettere og få dem her enn og måtte kjøre hele veien over fjellet.

Kan jeg spørre hvor mye du måtte gi? Har prisene til levrandørene i hodet, så kansje jeg kan hjelpe deg med å presse ned prisen litt

Jeg vet det er enklere, men veldig ofte er duboisine som butikker får inn tsjekkiafisk. Dette er tropheus av dårlig kvalitet og innavlet KAN være ganske stort..
99 kr stk. på en zoo butikk på nordås. (uten og nevne navn på butikken så er det den på kilden senter.) om det er av god eller dårlig kvalitet på fisken det kan ikke jeg utale meg spesielt om men har fått meget godt inntrykk av butikken at det er seriøsitet og service der. i forhold til visse andre butikker her i bergens området. men seff kan ikke si noe om kvaliteten.
saffen
99 kr stk. på en zoo butikk på nordås. (uten og nevne navn på butikken så er det den på kilden senter.) om det er av god eller dårlig kvalitet på fisken det kan ikke jeg utale meg spesielt om men har fått meget godt inntrykk av butikken at det er seriøsitet og service der. i forhold til visse andre butikker her i bergens området. men seff kan ikke si noe om kvaliteten.

99 kr stk er ikke så aller værst! Har hørt om tilfeller rett under 200 kr.. Var det jeg var redd for!
vet at denne butikke på kilden handler en del fisk fra tsjekkia. De gjorde hvertfall det før når vi ville bestille tanganyika fisker. Håper kvaliteten er bra på de dere får
åssen kan man vite at det er tsjekkia fisk det er snakk om da?
det er bare å spørre hvor de får fisk fra det. Det er ikke noe hemmelighetsgreier
okay trodde kanskje det var noe man kunne se det på.
Nei nei, det får du ikke sett.. Det kan godt tenkes at det er svenskt oppdrett også, men det kommer litt ann på levrandøren fiskeforhandleren bruker..

Fiskene er sikkert knallfine dem!
når får dere fiskene?
saffen
åssen kan man vite at det er tsjekkia fisk det er snakk om da?

Enkelt. De snakker som regel tsjekkisk
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap