Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 39)

Linda W
Får legge inn et skrytebilde av de brasilianske skjønnhetene jeg kom i skade for å pådra meg, VF C142 'bicolor'. Nesten alt i en pakke :o) [IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-Ip9x3P9hYDI/Tpyh0z6eTCI/AAAAAAAAA60/B1AQUULV4WE/s500/091011%252520C142%2525201.jpg[/IMG]



C142 er riktig men du kan droppe "bicolor",den skal ikke være der.
Da iler jeg inn og retter med en gang, godt noen passer på nybegynnere. Takk!
Bidra litt her jeg og [External Image]
Panda cory
[External Image]

[External Image]

[External Image]
Plussmedlem
Gjør vel ikke stor skade om jeg holder oppe aktiviteten litt i denne tråden, så bidrar denne gang (det har jeg kanskje gjort mange ganger før også? Uansett, det er en så fin Corydoras), med en Corydoras eques



[External Image]
Bra, Anders! Denne tråden fortjener flere poster! Og en fin Corydoras kan aldri vises frem for mye, hehe!

Sett i gang, Corydoras-eiere! Frem med kameraene og prøv å ta bilder av Coryene deres.

Gleder meg til jeg også har nye bilder å tilby tråden om x antall uker...!
Plussmedlem
"Gjett yngelen"









[External Image]
Blir et bilde av en vakker svart en som vanlig fra meg
[External Image]
[External Image]
Det er sikkert noen som har sett dette bildet (tatt uten blitz) i tråden min men jeg må bare legge det ut her også. Eques'ene har en fantastisk farge som endrer seg etter humør, lyset i karet, bakgrunnsfargen og omgivelsene ellers. Som karet deres er innredet nå går det i gråblåturkise fargenyanser, og spesielt fargesterke er de uten flyteplanter over hodet. Bildet over viser en liten hann og en større hunn bart mot bart, og man ser godt den artstypiske oransje ryggstripen som skiller riktig eques fra mye av det som dessverre importeres og selges som eques. En riktig eques ser nesten ut som om den har påmontert en stålblågrågrønn plate på sidene av en ellers oransje fisk.
Det bildet der er så fantastisk Rita, og det ser jeg gjerne i alle tråder ;D
Må jo være den ultimate drømmecoryen for de fleste det der...
Her er noen bilder fra min personlige tråd

Corydoras Sterbai

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Flotte sterbaibilder, Blippblopp! Sterbai er en klassiker, som aldri blir kjedelig. De har en spesiell plass i mitt hjerte.
En peruansk skjønnhet, C126!![External Image][External Image]
Inaktiv bruker
Pygme ene mine De var Fa#%@ ikke lett å fotografere ;P Eller så er det jeg som stinker i å ta bilder :P

[External Image]
[External Image]
[External Image]
Corydoras aenus "trinidad". Også kalt "den ekte aenus" [External Image]
C126 er en fin cory Emil
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap