Mange bøtter vann.. (side 39)

Om du kommer over noen stjerner der borte må du gjerne kjøpe inn for meg, si ca 8 stk. Så får du penger igjen med engang altså. Skal jeg komme med lecablokkene til onsdag da eller ??
mamma mener vi har noen blokker i garasjen og. hm, onsdag. hadde planlagt å jobbe litt, men tror jeg venter til torsdag da folk sjelden eller aldri jobber overtid på onsdag uansett. så det passer nok bra.

jeg har jo ikke betalt deg for 96 litern ennå, så vi får ordnet noe om jeg finner noen stjerner.
da var jeg hjemme igjen, og mine 5 corydoras melonataenia står til akklimatisering

midlertidig asyl og karantene, sammen med 7 triller og ukjent antall venusyngel :p
[External Image]

[External Image]

det er 3 coryer her :p
[External Image]

[External Image]


da venter jeg bare på post fra tropefisk, og aquamanias ma få opp farta litt og..
ute av posen, og de freser rundt allerede. håper disse hypre småtassene setter litt fart i trillene også :p
hehe, nå stimer de sammen, mine 7 triller og 5 meloner. ganske søtt egentlig, og jeg ser virkelig for noen dundrer trillene mine har blitt. dyrego hadde en diger stim med disse, de er jo pygmeer i forhold!
Grattis med nye vimsehodefisk da
Mine to typer stimer også godt sammen til tider.
Gratulerer med en nydelig cory Sanne! Er du like heldig som meg så mister trillene sjenansen i selskap med en art som ikke er så redd av seg. Hos meg var det schultzeiene som fikk fram motet hos trillene.
jada, trillene er allerede mere fremme i karantene karet ett par nye bilder av "melonene" mine

[External Image]

[External Image]
da har galemor vært her idag med leca, og gikk igjen med 2 eplesnegle babyer. pakka mi fra tropefisk var ikke på postkontoret, jeg hadde bare fått hentelappen. men jeg var visst ikke den eneste, var vel 7 stykker før meg som også fikk lapp men ingen pakke.

stort bilde, klikk for detaljer. en av mine borneokarper

[External Image]

[External Image]
Da har filteret kommet, og fant hentemelding i posten når jeg kom hjem, mest sannsynlig filtermatte fra danmark. så da får karantenekaret sitt 4- filter imorra :p

ser trillene mer nå, ikke så aktive noen av fiskene men jeg ser de :p når de kommer opp i 96 litern ferdig innredet håper jeg de tør opp litt. ikke minst når tetraene kommer, så en del forskjell bare når jeg fikk oppi venusene tidligere. masse små venusyngel og, en stor en oppi med foreldra, og anne telte over 20 småttiser igår :p


[External Image]

[External Image]
da har jeg fått svartfiltermatte i hus, og en eske tetra delica dafnier. dette måtte jo testes, og venusene ble gale (som vanlig, matvrak) og til og med en av melonene mine kom fartende for å smake. powerhead filteret i dette karet ser ut til å være tett, så det må fikses. også må jeg kickstarte filteret til 96 liter, fjerne ting og sette opp leca blokkene og få ryddet litt, får jo ingen tid imorgen.
Det blir jo stilig, men skal du dekke til lecablokkene med noe?
ja, jeg skal male dem spygrønne med rosa prikker :p
eller kanskje ikke. skal nok lage ett forheng eller no. ser jeg har satt den ene blokka feil vei, må snu den... skal putte pinner i høla og ei plate oppå der, så får jeg ei hylle :p
Edderkopper er veldig glade i å bo i lecablokker Er masse gjemmesteder og ting å feste nettene i.

Ellers er det jo kjekt med hyller
joda, edderkoppene er vel skrekken her. får tette høla med filtervatt eller no :p
Jeg fikk post 777 også jo

Filtervatt er flott for dem å bo i, gjemmested for ungene og eggene Kanskje de kan flytte opp i karet også
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Olsen
Reklame for plussmedlemskap