Revestrekenes akvarieverden (side 39)

Den C-121-en ser ut som om den har stjålet ryggfinnen til en concolor!
Ja du sier noe der Inger Anne, det hadde jo vært stilig om den endte opp med like høy ryggfinne som dem
Jeg har noen concolor med helt fantastiske ryggfinner. De er rett og slett griseflotte!
Vi var jo så dumme at vi solgte den flotte leksgruppen vår på auksjon, angrer som bare det Heldigvis har det dukket opp tre avkom etter dem i karene her, og så har vi spedd på med to til og de har allerede imponerende ryggfinne enda de ikke er så gamle
Bildet viser tre coryegg som ligger på et sverdplanteblad, som perler på snor

[External Image]
Den makrolinsa med kamera bak rykker stadig fremover i køen :o)
[External Image]
Ancistrus sp L089 spiser Tabimin så maten fyker rundt ham. Disse bartemallene har absolutt sin sjarm syns jeg, med mat i munnen ser han nesten ut som en forhistorisk skapning ))

[External Image]
Linda & Ove
Den makrolinsa med kamera bak rykker stadig fremover i køen :o)


Skjønner deg godt jeg, den er skikkelig artig
[External Image]
I går var nannostomus'ene 4 uker gamle og de vokser og utvikles. Nå ser jeg at de spiser småting som ramler ned foran dem og har de fått farget halefinne

[External Image]

[External Image]
De to "gamle" C. nattereri bedrev synkronsvømming i hele går, opp og ned, hit og dit. Jeg har aldri helt blitt enig med meg selv om hvilke kjønn de er, noen ganger tror jeg det er to hanner, andre ganger ser det ut som en av hver. Den ene er en smule mer korpulent enn den andre for tiden og de oppfører seg som et gammelt og trofast ektepar Bildet over viser det jeg regner med er en hann, den har spisse bukfinner og er en slank utgave av arten. I dag skal jeg somle meg til å fange nattereri'ene som går i karantenen så duoen får selskap av likesinnede ))

Synkronsvømmingen
[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Fy flate for noen bilder Ikke bare er det mye god lesing i tråden din, men også alle de supre bildene! Takk for at du deler!
Takker Trond13 Jeg tar så mange bilder og ett sted må jeg jo gjøre av dem, og da blir det her i tråden. Det blir kanskje litt for mange bilder til tider
Plussmedlem
Nei, kan aldri bli for mange bilder Bare bra med masse bilder.
[External Image]
Jeg får legge inn noen bilder av den siste Otocinclus cocama også da. Det er så synd at de to andre døde for oss, og ettersom dette er en stimfisk så må vi nok prøve å få tak i flere (hvis denne klarer seg vel og merke). Da vi startet opp igjen med akvarier hadde vi en gruppe otto (muligens affinis) og de døde også en etter en (det er den eneste arten hvor vi har mistet samtlige individer). Det kan godt hende vi gjorde noe feil, men jeg har lest og hørt at otto'er generelt kan være vanskelige å holde. Veldig synd for det er noen artige små fisker.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Håll'åpp! Fila ble akkurat sendt til trykking, så det er for sent å komme med enda flere blinkskudd nå!
Ottoer har jeg gitt opp forlengst ,får de bare ikke til å overleve.Trist siden det er fisker jeg også godt kunne tenke meg å ha.
Sølvi Gullaksen
Ottoer har jeg gitt opp forlengst ,får de bare ikke til å overleve.Trist siden det er fisker jeg også godt kunne tenke meg å ha.


Hva gjør jeg rett da? ikke frafall i mine to otto grupper.
Ene gruppen er nå over to år.
Har mye alger i dette karet. så kanskje nok snacks? hehe

Espen
Kanskje det er det som er feilen ja ,for lite alger
De to vi mistet nå døde rett etter flytting fra Mona så de tålte nok rett og slett ikke overgangen enda vi brukte lang tid på tilvenning til vårt vann. Algemangel bør ikke være noe problem her i huset
Linda & Ove
Håll'åpp! Fila ble akkurat sendt til trykking, så det er [I]for sent[/I] å komme med enda flere blinkskudd nå!

))
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap