Fikse fiskebilde....anyone? (side 4)

Ble ikke helt fornøyd, men litt bedre ble det kanskje?
Ja, jeg prøvde iallefall... Tok litt tid, så nå er det vel 10 andre som har lagt inn samme bilde
Snuffeline
Hehe, Mona da, du må begynne å vaske glassene dine før du tar bilder :D

*he-he*
Jeg har flere bilder med møkkastriper på enn jeg tør å vise frem
Uff, fikk med en stygg kant... Har fiksa det...
Det mørke feltet i bakgrunnen var kanskje litt forstyrrende... Kan fjerne det helt...?
Nå er det svarte borte...
Gøy å tulle med bilder
En kjapp redigering, kanskje andre har lyst til å gjøre finpussen som er igjen...
(Vært litt vel hard med levels her, men som sagt, kjapp redigering)
Terje Andersen
En kjapp redigering, kanskje andre har lyst til å gjøre finpussen som er igjen... (Vært litt vel hard med levels her, men som sagt, kjapp redigering)

litt lysere nå.
Fiskerikkemer...
Et par lekeresultater

Høøøy...hva gjorde du med sanden?? Fra beige til grå?
Utrolig hva disse fotoredigeringsprogrammene får til... man trenger ikke være noen god fotograf akkurat lenger Programmet fikser alt etterpå

Takk, takk!
Litt seint ute, men her er mitt bidrag
mona o
Høøøy...hva gjorde du med sanden?? :-) Fra beige til grå?

Tok bort fargen - sort/hvit sand. Det var bare på gøy, så fiskene fikk ha fargene i fred
Hvorfor pusse glassruter når man kan redigere bort møkkastripene etterpå?
*knegg*
Et godt argument er at mange bruker å se på fiskene i akvariumet - ikke bare på bilder
Fiskerikkemer...
Et godt argument er at mange bruker å se på fiskene i akvariumet - ikke bare på bilder :-D

der er i grunn et godt argument.... *ler*
à 1812 eller noe =)
fikk så lyst å lage etter en av mine favoritter, GAMMELT......store nye bilder på denne måten er dødskule å lage bilder av - til å henge på veggen....=) men da må de selvsagt være større da ....Ha tøffe rammer......Så jeg tok ikke engang BORT møkkavannet ditt jeg mona =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap