4000liters "hjørne" kar (side 4)

kan jeg spørre hva prisen blir sånn ca?
FS
kan jeg spørre hva prisen blir sånn ca?:-)

rett rundt 25-30 000kr men da får jeg bra priser og gjør absolutt alt selv..

bord: 2000kr
glass: 10000kr
silikon: 500-1000kr (hakke regna på hvor mange tuber ennå)
lys, pumper og blåmatte: 7000kr
vann rør: 500-1000kr
160liters akvastabil som filter: 500-1000kr
plater og panel til veggene rundt karer: 2-3000kr
15sekker biltema sand: 750kr

men så kan vi begynne og telle timer da

hvis jeg skulle fått en eller annen butikk til og ta på seg jobben om og bygge karet, sveise bordet, skaffe snekker til veggene osv osv så hadde det vel kommet på rundt 100 000 så det er endel og tjene på å bygge det selv
åssen går det med karet? er det noe fremgang.
åssen går det med karet? er det noe fremgang?
Jeg bare kopierte spørsmålet fra innlegget over.
Ja det har vært stile en stund i denne tråden no ja, du har vell ikkje gitt opp Jarle?
Vi gleder oss til skikkelige bilder av karet når det begynner å ta form vettu
Og kanskje en liten(les: stor og fin) artikkel når det er ferdig?

Mvh Sondre
kan noen slette den tråden her? har litt andre planer nå og bygger karet etter rokkenes ønske.. bunnplata blir 290x200cm og en vanndybde på 80cm
Eika
kan noen slette den tråden her? har litt andre planer nå og bygger karet etter rokkenes ønske.. bunnplata blir 290x200cm og en vanndybde på 80cm

Trenger ikke stenge tråden fordi om du har fått andre planer. Ideen din er likevel interessant og inspirerende for andre og jeg syns den skal stå

Start gjerne en ny tråd om de nye planene!
Tone Andreassen
[QUOTE=Eika]kan noen slette den tråden her? har litt andre planer nå og bygger karet etter rokkenes ønske.. bunnplata blir 290x200cm og en vanndybde på 80cm

Trenger ikke stenge tråden fordi om du har fått andre planer. Ideen din er likevel interessant og inspirerende for andre og jeg syns den skal stå

Start gjerne en ny tråd om de nye planene!

ok.. lager en ny tråd seinere i kveld når jeg er i gang med bygginga.. men nå skal jeg bygge 300liters sump så da hører dere ikke nor bra meg de neste timene
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap