AF trenger din hjelp! (side 4)

eialusa
Jeg tenkte at det kunne være greit at den kom her, men men, du kan gjerne flytte den om du har mulighet til det. Jeg har den nyeste Internet Explorer 7.0. Men det som er pussig er at det bare er Japan Photo sin reklame, ikke de andre reklamene. Det var det jeg syntes var så pussig.


Skjer i Firefox også, Japan Photo er Flash reklame, og har høyere prioritet i visning enn menyen sitt layer, vil derfor komme oppå.
Plussmedlem
biXen
Skjer i Firefox også, Japan Photo er Flash reklame, og har høyere prioritet i visning enn menyen sitt layer, vil derfor komme oppå.

Det er ikkje vår kode, og feilen er meldt til dei som leverer annonsen. Blir forhåpentlegvis fiksa snart.
Jeg oppdaget at det var kommet en ny funksjon under opplastning av bilder som gjorde det mulig å plassere et bilde på toppen uten å måtte trykke femti ganger. Tusen takk, Holger, det var veldig ønsket!
Registrerte brukere av AF har til nå bidratt med over 1800 bilder i kunnskapsbasene!!

Fortsett å sende inn gode artsbilder! Det kommer alle AF-brukere tilgode
Det kommer stadig inn forslag til lenker til Lenkesamlingen. Pr. nå er det 211 lenker der!
I det vi har gått inn i et nytt akvarieår, 2007, så har også antallet bilder i kunnskapsbasene økt betraktelig. I fiskebasen er det nå hele 4631 bilder! I plantebasen er det hele 456 illustrasjoner og fotografier av planter og i snegle-/skalldyrgalleriet 209 bilder!

Det er plass til uhorvelig mange flere bilder der! AF-medlemmer kan selv bidra med flere bilder i de ulike basene

Akvarieordlista vokser. Der kan også AF-medlemmer bidra med ord og uttrykk som måtte mangle.

Artikkelsamlingen er intet unntak. Den vokser også i antall artikler. Her kan alle bidra med kunnskap de sitter på.

AF-medlemmer jobber iherdig med å hjelpe AF til å bli enda bedre og mer utfyllende:

I fiskebasen er det nå hele 4661 bilder!

I plantebasen er det hele 463 illustrasjoner og fotografier av planter og i snegle-/skalldyrgalleriet 218 bilder!


Akvarieordlista vokser. Der kan man også bidra med ord og uttrykk som måtte mangle.

Artikkelsamlingen er også en kilde til mye informasjon. Her kan AF-medlemmer også bidra med kunnskap de sitter på.

Tilfeldig bekjentskap
© Gerd hilde Mortensen
Reklame for plussmedlemskap