Rokke i akvarium (side 4)

Noen gang hørt om dødsårsaken til Steve Irwin??
det har jeg.. pungterte hjerte og det var saltvanns rokke ikke ferskvanns rokke, de har helt forskjellige typer gift
Jada, men blir du stukket så er det vel nok gift der til å knerte deg?
har hørt av flere atte gifta demmes bare får armen til og hovne opp, blir nesten svart og er ubrukelig det neste halvåret.. trudde ikke ferskvannsrokkene var dødelige
Ok, skal ikke si noe sikkert på det men trodde de var dødelige jeg.. Men kjipt å være uten høyrehånd i ett halvt år, hvis du ikke har dame da
Høyer'n
Ok, skal ikke si noe sikkert på det men trodde de var dødelige jeg.. Men kjipt å være uten høyrehånd i ett halvt år, hvis du ikke har dame da ;)

hahaha... trur jeg hadde skaffa meg dame ganske fort da asså
Hehe.

Men lurer på en ting om rokker.. Ligger de under sanda, sånn som flyndrer? Ser at de selger en slags flyndre/rokke lignende skapning på en zoo i Drammen.. Litt kjedelig å ha en fisk som ikke syns
syns den svømmer mye rundt.. er i allefall kjempe aktiv her sånn men når den blir stressa/redd så graver den seg ned

artigere fisk har jeg til dags dato aldri hatt
Så du anbefaler altså en liten flyndre til min 120 liter...?
flyndrer har jeg aldri hatt eller sett så kan ikke anbefale deg det.. men anbefaler deg rokke hvis du får deg ett større kar
Høyer'n
Så du anbefaler altså en liten flyndre til min 120 liter...?

har lyst på en av de flyndrene jeg og men jeg vet ikke det rette navnet på de og jeg er litt skeptisk for å ende opp med et gigantisk beist etterhvert
Men hvis den blir for stor, så sender du den bare til Eika, for han har snart plass (om han bare kunne få r*** i gir og bygge dette gigant karret sitt ferdig)
Jaså Eika, lurt deg inn på www.skank.no?? Hehe, du ser hvem som leder? Oh yeah
Stina Engerud
[QUOTE=Høyer'n]Så du anbefaler altså en liten flyndre til min 120 liter...?

har lyst på en av de flyndrene jeg og men jeg vet ikke det rette navnet på de og jeg er litt skeptisk for å ende opp med et gigantisk beist etterhvert

Australiensk tunge! Mest sannsynlig hvertfall! Disse blir ikke så veldig store, sjekk her:
Høyer'n bare følg med i DIY 4600Liter de neste dagene for nå har jeg fått fingrane ut av ræ** måtte inn på skank vøttø

i morra får jeg en motoro dame til hannen min så da blir det bra
nå er endelig dama henta legger ut noen flere bilder når hu er avklimatisert og har kommet oppi karet

[External Image]
Eika
nå er endelig dama henta :D legger ut noen flere bilder når hu er avklimatisert og har kommet oppi karet [IMG]http://i17.photobucket.com/albums/b71/jarleeika/DSC01089.jpg[/IMG]

ja de er vell litt stress å avklimatisere!?
egentli ikke no stress.. bare fyller opp kassa med vann fra akvariet og venter 5min

trur det er store sjangser for atte disse kommer til og leke seinere når jeg ser åssen de småflørter allerede

[External Image]

[External Image]

[External Image]
nydelige!
de er jo helt sinnsykt fine da! jøss å gøy det hadde vært!
løp og kjøp

hadde vært kjekkt hvis det var flere her inne som skaffa seg rokker for da kunne det blitt litt mer erfaring og utveksle.. blir litt tamt når det kun er meg som er har rokker og forteller de små erfaringene jeg har

prisen er ikke akuratt avskrekkende da, 1500kr for en såpass fin og sjelden fisk.. hvor mange av dere er det ikke som betaler en tusenlapp for en kjedelig diskus? kjøp dere rokker isteden for folkens
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap