- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Åssen tatto har du? (side 4)
Åssen tatto har du? (side 4)
Inaktiv bruker
Tøft........
Postet 27.10.06 kl 02:04
Øy denne tråden har jeg gått glipp av tidligere...
Jeg DIGGER tattoo.. Hekta.. hehe..
Har 3 og skal ha fler..
Første tok jeg da jeg var 18, den er på puppen
Nr 2 tok jeg vel da jeg var rundt 19, den er på halsen.
Og nr 3 tok jeg nå når jeg var på kreta for nesten en mnd siden, den er på skuldra. Endelig fikk jeg panteren min
Har planer om å tattoovere Ringenes herre ringen rundt ankelen, og mulig tattoovere navnene til ungene mine på leggen med alveskrift (Jada jeg ER ringenes herre fan!) Er vel ikke uten grunn at dattera mi har det ene navnet sitt derfra
Tror jeg skal ha noen bilder her, men de er dårlige, må bare beklage det...
Jeg DIGGER tattoo.. Hekta.. hehe..
Har 3 og skal ha fler..
Første tok jeg da jeg var 18, den er på puppen
Nr 2 tok jeg vel da jeg var rundt 19, den er på halsen.
Og nr 3 tok jeg nå når jeg var på kreta for nesten en mnd siden, den er på skuldra. Endelig fikk jeg panteren min
Har planer om å tattoovere Ringenes herre ringen rundt ankelen, og mulig tattoovere navnene til ungene mine på leggen med alveskrift (Jada jeg ER ringenes herre fan!) Er vel ikke uten grunn at dattera mi har det ene navnet sitt derfra
Tror jeg skal ha noen bilder her, men de er dårlige, må bare beklage det...
Postet 02.11.06 kl 09:00
Endret: 02.11.06 kl 09:02
Postet 02.11.06 kl 09:26
Postet 02.11.06 kl 09:29
fishyalexander[QUOTE=Mikkel Thorkildsen]Har ingen, og har ikke planer om noen. Mikkel
Nei mange syntes det er litt harry eller dumt. Kan skjønne det altså, men det er som alt annet, smak og behag
Det er ikke harry med tatoveringer. Isåfall er halve Hollywood harry.
Jeg har en kjedelig rose på venstre skulder, og et kinesisk tegn på høyre.
Før jeg gir meg med kroppskunsten, skal jeg ha forbokstavene til mine barn på håndleddet. Det tror jeg blir fint.
Postet 02.11.06 kl 10:18
HysteriaHo heter Leona Galadriel :)
Det navnet var skikkelig fint synes jeg! (Ringenes herre fan jeg også )
Men alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer...
Postet 02.11.06 kl 11:15
Takk for det Snuffeline
Jeg tror ikke jeg kommer til å angre eller noe på mine tattiser når jeg blir gammel, selv om de kommer til å bli rynkete og mindre pene å se på *lol* For tattooveringer er meg liksom, eller hva jeg skal si...
Ikke sikkert jeg føler det slik når jeg blir gammel og grå og rynkete men.. jeg tror det...
Den tid den sorg
Jeg tror ikke jeg kommer til å angre eller noe på mine tattiser når jeg blir gammel, selv om de kommer til å bli rynkete og mindre pene å se på *lol* For tattooveringer er meg liksom, eller hva jeg skal si...
Ikke sikkert jeg føler det slik når jeg blir gammel og grå og rynkete men.. jeg tror det...
Den tid den sorg
Postet 02.11.06 kl 11:20
Postet 02.11.06 kl 13:20
Postet 02.11.06 kl 13:30
takker Mange som sier HÆ når jeg sier hva ho heter.. hehe..
Måtte søke om å få døpe henne Galadriel siden det ikke var noen som hadde brukt det navnet før i norge
ja tattooveringer er minner for livet.. Også gjenspeiler de jo litt av personlighta.. føler jeg ihvertfall.. Hadde jo aldri tatt de jeg har om det ikke virkelig var meg..
Men det er jo mange som angrer..
Eneste jeg angrer på er motivet på den jeg har på halsen.. Var en kompis som tok den på meg hjemme da han hadde kjøpt seg tattooveringsutstyr.. Har planer om å tattoovere noe over den... får se hva jeg finner på, er ikke akkurat godt å tattoovere seg der...
Snuffeline nei når det blir SÅ mye blir det bare stygt!
Jeg har også sansen for piercinger, kommer fler av de også etterhvert.. men det går da grenser
Måtte søke om å få døpe henne Galadriel siden det ikke var noen som hadde brukt det navnet før i norge
ja tattooveringer er minner for livet.. Også gjenspeiler de jo litt av personlighta.. føler jeg ihvertfall.. Hadde jo aldri tatt de jeg har om det ikke virkelig var meg..
Men det er jo mange som angrer..
Eneste jeg angrer på er motivet på den jeg har på halsen.. Var en kompis som tok den på meg hjemme da han hadde kjøpt seg tattooveringsutstyr.. Har planer om å tattoovere noe over den... får se hva jeg finner på, er ikke akkurat godt å tattoovere seg der...
Snuffeline nei når det blir SÅ mye blir det bare stygt!
Jeg har også sansen for piercinger, kommer fler av de også etterhvert.. men det går da grenser
Postet 02.11.06 kl 13:31
Endret: 02.11.06 kl 13:33
Postet 02.11.06 kl 19:56
Postet 04.11.06 kl 15:53
Postet 04.11.06 kl 20:38
SnuffelineMen alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer... :)
Nisj, da vil vi sitte der en hel gjeng å strekke i huden og vise fram hvor fine de engang var
Postet 04.11.06 kl 23:12
MC Darup[QUOTE=Snuffeline]Men alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer... :)
Nisj, da vil vi sitte der en hel gjeng å strekke i huden og vise fram hvor fine de engang var
Hehehe, enig med deg der. Da får jeg heller begynne med opp strekk av huden. Er det plastisk eller?
Postet 05.11.06 kl 03:28
Postet 06.11.06 kl 18:42
Postet 06.11.06 kl 19:25
Postet 07.11.06 kl 19:22
Postet 07.11.06 kl 20:56
Postet 07.11.06 kl 21:12