Åssen tatto har du? (side 4)

Inaktiv bruker
Tøft........
Øy denne tråden har jeg gått glipp av tidligere...
Jeg DIGGER tattoo.. Hekta.. hehe..
Har 3 og skal ha fler..

Første tok jeg da jeg var 18, den er på puppen
Nr 2 tok jeg vel da jeg var rundt 19, den er på halsen.
Og nr 3 tok jeg nå når jeg var på kreta for nesten en mnd siden, den er på skuldra. Endelig fikk jeg panteren min

Har planer om å tattoovere Ringenes herre ringen rundt ankelen, og mulig tattoovere navnene til ungene mine på leggen med alveskrift (Jada jeg ER ringenes herre fan!) Er vel ikke uten grunn at dattera mi har det ene navnet sitt derfra

Tror jeg skal ha noen bilder her, men de er dårlige, må bare beklage det...
Veldig mye kult her altså! Gla for at tråden min ble bumpet igjen, jeg er også veldig glad i tattiser. Hva het ungen din da? Ikke Gandalf vell?
hehe.. ikke gandalf nei.. er jo jente :p

Ho heter Leona Galadriel
fishyalexander
[QUOTE=Mikkel Thorkildsen]Har ingen, og har ikke planer om noen. Mikkel

Nei mange syntes det er litt harry eller dumt. Kan skjønne det altså, men det er som alt annet, smak og behag

Det er ikke harry med tatoveringer. Isåfall er halve Hollywood harry.

Jeg har en kjedelig rose på venstre skulder, og et kinesisk tegn på høyre.
Før jeg gir meg med kroppskunsten, skal jeg ha forbokstavene til mine barn på håndleddet. Det tror jeg blir fint.
Hysteria
Ho heter Leona Galadriel :)

Det navnet var skikkelig fint synes jeg! (Ringenes herre fan jeg også )

Men alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer...
Takk for det Snuffeline

Jeg tror ikke jeg kommer til å angre eller noe på mine tattiser når jeg blir gammel, selv om de kommer til å bli rynkete og mindre pene å se på *lol* For tattooveringer er meg liksom, eller hva jeg skal si...
Ikke sikkert jeg føler det slik når jeg blir gammel og grå og rynkete men.. jeg tror det...
Den tid den sorg
Hehe veldig fint navn altså. Likte det godt. Tror ikke jeg kommer til å angre på mine tatts' aldri. Det er et minne for livet.
Hm, ja.. en tatovering er jo et minne for livet, sikkert litt gøy å snakke om det
Bare dere ikke går så langt som dette bildet, da er det ikke lenger fint eller kult!!
takker Mange som sier HÆ når jeg sier hva ho heter.. hehe..
Måtte søke om å få døpe henne Galadriel siden det ikke var noen som hadde brukt det navnet før i norge

ja tattooveringer er minner for livet.. Også gjenspeiler de jo litt av personlighta.. føler jeg ihvertfall.. Hadde jo aldri tatt de jeg har om det ikke virkelig var meg..
Men det er jo mange som angrer..
Eneste jeg angrer på er motivet på den jeg har på halsen.. Var en kompis som tok den på meg hjemme da han hadde kjøpt seg tattooveringsutstyr.. Har planer om å tattoovere noe over den... får se hva jeg finner på, er ikke akkurat godt å tattoovere seg der...

Snuffeline nei når det blir SÅ mye blir det bare stygt!
Jeg har også sansen for piercinger, kommer fler av de også etterhvert.. men det går da grenser
Ja jeg vil absolutt si at det gjennspeiler personligheten. Det sier noe om hvem du er
Åssen tatto har du
Ja eg får vel hiva meg inn her eg o
Detta e mitt imellom skulderbladene
skorpion på skulderblad......mitt stjernetegn!!! Mulig det blir flere
Snuffeline
Men alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer... :)

Nisj, da vil vi sitte der en hel gjeng å strekke i huden og vise fram hvor fine de engang var
MC Darup
[QUOTE=Snuffeline]Men alle dere med tatto, men er det ikke litt kjedelig når man sitter der gammel på et gamlehjem og har masse tatoveringer? I hverfall hvis man har mange over hele kroppen? Ikke noe imot tatoveringer... :)

Nisj, da vil vi sitte der en hel gjeng å strekke i huden og vise fram hvor fine de engang var

Hehehe, enig med deg der. Da får jeg heller begynne med opp strekk av huden. Er det plastisk eller?
tja. Geisha på ryggen + min datters navn i runer.
Seks stjerner på underarm, sjakkrutet "armbånd", sommerfugler og tribal-sak på overarm.

Silje
tja. Geisha på ryggen + min datters navn i runer. Seks stjerner på underarm, sjakkrutet "armbånd", sommerfugler og tribal-sak på overarm.

Kult, vet ikke helt om jeg har sett en Geisha tatto før? Har du bilder?
Geisha er (desverre..hehe) ganske vanlig. Skal vi se om jeg får lagt opp bilde...
Silje
Geisha er (desverre..hehe) ganske vanlig. Skal vi se om jeg får lagt opp bilde...

Å den var drit kul, kjenner de igjen, men vet ikke om noen som har. Like den jeg ser på armen din også, sommerfuglen. Jeg skal fikse på noen av mine iløpet av vinteren, da skal det bli mye blått
Før var jeg slik at jeg ikke skulle ha farge, men nå synes jeg det er best! Mye kulere og mer personlig stil -men tattovøreren bør da være flink med farger..
Tilfeldig bekjentskap
© Brage Lien
Reklame for plussmedlemskap