Go erfaring med noen norske nettbuttiker? forslag? (side 4)

Akvasia handler jeg ikke hos flere ganger!

Tropefisk er litt dyrere, men har alltid hatt veldig god service.

Inaktiv bruker
Ny mening om webzoo.
Tidligere skrevet at eg var fornøyd. Noe eg ikkje er lenger.
Mottok dagen etter eg skrev det en ny pakke frå dei.
Vet ikkje korleis dei har fått det til eg. men innholdet er feil, prisen er feil, og ingenting stemmer. Ikkje er det mulig å få kontakt med dei heller..

Venter og på en utvendig pumpe frå dei... Går snart leid av å vente å bestiller hos noen andre....

Noen som har erfaringer med tropefisk?
Trenger vist noen nye å bestille frå..
Marte L
Ny mening om webzoo. Tidligere skrevet at eg var fornøyd. Noe eg ikkje er lenger. Mottok dagen etter eg skrev det en ny pakke frå dei. Vet ikkje korleis dei har fått det til eg. men innholdet er feil, prisen er feil, og ingenting stemmer. Ikkje er det mulig å få kontakt med dei heller.. Venter og på en utvendig pumpe frå dei... Går snart leid av å vente å bestiller hos noen andre.... Noen som har erfaringer med tropefisk? Trenger vist noen nye å bestille frå..

jeg har bare gode erfaringer med de jeg alltid fått riktig produkt osv

og pluss de er billige ja de er kanskje ikke lynraske med levering
men det går bra har aldri dårlig tid jeg vis jg har det så går jeg i vanlig zoo og kjøper
Det som er noe grenseløst irriterende med webzoo er at de ikke har gode nok rutiner på og svare på mail. Når de i tillegg gir deg beskjed om at varen "er på vei til postkontoret" uten å egentlig være det, trekker det helhetsinntrykket ganske mye ned. Jeg sitter nå og venter på diverse produkter som haster og fikk beskjed for snart en uke siden at de var på vei til posten. Har ikke sette snurten av hverken pakken eller svar på mailene mine..

Tropefisk har en helt fantastisk service og er utrolig hyggelige å handle hos, litt dyrere, men det er det absoutt verdt!

Har handlet en 4-5 ganger hos webzoo, litt diverse ting. De første bestillingene (før jul) gikk helt greit, rask levering m.m.
Men så begynte det å "tugge" seg da jeg bestilte 4stk lysrør hos dem i jula. Varene kom tidlig på nyåret, men 2 av rørene var defekte. Sendte dem en mail med en gang, denne har ingen svart meg på. Har også prøvd å ringe X antall ganger uten å treffe noen i den andre enden.
Neste som da er prøvd - bestilt nye varer og skrevet et lengre innlegg i komentarfeltet ??
som sagt man får det man betaler for liksom
Fiske fòr på nettet
Har akkurat fått en stor boks 1000 ml/4000 tabletter til mallene mine fra Bergen akvarieutleie. Det kom på 555 kr, men det ble såpass da jeg bestilte det i oppkrav.
Veldig billig fòr der, og rask sending i posten.
Hadde nettopp en pumpe som var utett, reklamerte på denne hos Tropefisk, gikk ikke mange dagene før jeg hadde ny pumpe. Rask og kjempegod service.
Noen som har hørt noe fra webzoo de siste 10 dagene? skandaløst..
Siden tråden omhandler gode erfaringer med nettbutikkene, holder vi oss til det.
Ytterligere innlegg som er off-topic slettes derfor.
MaGunz

Ja. Jeg siterer mitt eget tidligere innlegg:
"Here we go again: Det har vært litt opp og ned med Webzoo i det siste, og det, etter det jeg vet, pga. sykdom.
Selv bestilte jeg varer torsdag forrige uke, og jeg fikk nettopp melding om at pakken hadde ankommet posten, dvs. det har tatt 5 dager (inkludert helga). Nå er jeg såpass bortskjemt fra før med Webzoo, og er vant med at jeg får pakken etter 2 dager, men 5 dager skal man heller ikke gråte av. Det er helt normal leveringstid for en nettbutikk. Jeg har riktignok ikke hentet pakken ennå, så jeg har ikke sett at alt er på plass, men jeg regner med at alt er ok. Det har det alltid vært når jeg har bestilt fra dem. Jeg har utelukkende opplevd Webzoo som svært pålitelige og profesjonelle. "

Det vil si: også denne gangen opplevde jeg relativt rask levering, og alt var slik det skulle være. Jeg har ennå til gode å ha noen som helst dårlig erfaring med denne butikken.
Inaktiv bruker
Dyrehagen
Det vil si: også denne gangen opplevde jeg relativt rask levering, og alt var slik det skulle være. Jeg har ennå til gode å ha noen som helst dårlig erfaring med denne butikken.

Samme her. La inn en bestilling sent søndag kveld og mandag morgen kl. 9 kom mail om at varene var sendt.
Da er det nok bare jeg som har uflaks Var veldig fornøyd forrige gang jeg bestilte, og skulle gjerne anbefalt dem da. Denne gangen har de ikke vært like flinke, 10 dager fra jeg motok beskjed om at varen var "på vei til postkontoret" og til jeg fikk den. virker som de har noen "dødperioder" så om man er litt våken og bestiller på rett tidspunkt går det nok bra.
MaGunz

Hei. Jeg har hørt fra Webzoo de siste dagene. Sendte de en bestilling den 13. og fikk bestillingsbekreftelse umiddelbart. 15. fikk jeg beskjed om at varene var pakket og klar. I kveld sjekket jeg sporingslinken og varene ligger hos posten klar til avhenting i morgen. Må få legge til at jeg til dags dato ikke har et eneste negativt ord om denne nettbutikken. Tro meg jeg har bestilt mye derfra og kun en eneste gang hadde de ikke varen inne. Fikk da spørsmål om jeg ville avvente alle varene, få ettersendt eller avbestille denne varen. Det har aldri tatt mer enn en uke fra varene er bestilt til jeg har hatt dem hos meg.
Måtte bare få det ut fordi jeg synes det blir fryktelig mye uthenging av enkelte nettbutikker.
Jeg er i hvertfall strålende fornøyd men Webzoo.
Må få lagt inn en positiv erfaring med Aquamanias.
Første gang jeg har bestilt derfra, men hadde hørt så mye positivt om denne butikken at jeg måtte legge inn en bestilling.

Dette var en liten stund siden. Jeg er klar over at dette er en liten butikk som vel driftes på "hobby-basis", så jeg stressa ikke så mye med at det kanskje tok litt tid. Syntes allikevel det begynte å drøye litt så idag formiddag slo jeg på tråden til de. Fikk svar umiddelbart og forklaring på at de hadde noe problemer med leveringene fra produsenten av produktet jeg hadde bestilt. Men jeg fikk beskjed om at han ventet en pakke som han skulle hente på posten senere på kvelden, kanskje det lå der?

Ikveld så tikket det inn en tekstmelding om at han dessverre ikke hadde fått mitt produkt, men han hadde det i en annen størrelse (plantenæring) og jeg fikk opplyst prisforskjellen.
Det var en god deal syntes jeg og takket ja til det, og samtidig spurte jeg i tekstmeldingen tilbake om det var mulig å slenge med et par ting ekstra når jeg allikevel var i shoppemodus. Det var selvsagt null problem, og pakken blir sendt i morgen...

Dette kaller jeg service. Skulle likt å se hvor mange andre nettbutikker som har anledning å sende tekstmelding til kundene sine kl. 21 på kvelden med informasjon om bestillingen...

Tommelen opp for Aquamanias fra meg. Dette blir absolutt ikke siste gang jeg bestiller fra denne butikken...
Slenger meg på den, Aquamanias har en helt utrolig service. Innehaveren er svært hyggelig og imøtekommende. Gikk med en skikkelig god følelse når jeg gikk fra butikken. Fikk til og med lov til å overføre pengene for varene i ettertid, da jeg ikke hadde nok kontanter. Finnes ikke andre butikker som viser slik tillitt ovenfor kundene sine. Mye spennende fisk og planter der også og ikke minst;billig!
Nettbutikk
Hei jeg hiver meg med på denne tråden. Jeg bestilte varer fra Tropefisk og 3 dager etter sitter jeg med alle varene jeg bestilte snakk om service. Har mast på et annet firma men ikke noe respons , handler kke der mer.
Butikker jeg har meget gode erfaringer med er:

Aquazoo
Aquamanias
Tropefisk
Webzoo

Butikker jeg har dårlig erfaring med skriver jeg ikke her fordi det blir "off topic", men en kan kanskje tenke seg hvem det er! :P

Konklusjonen
min er den at alle butikker vil før eller siden få en og/eller flere årsaker til sviktende service i en periode, men dersom en ser "snittet på leveranser", så er dette meget pålitelige butikker som jeg personlig kommer til å fortsette å bruke!
Fikk varer fra Webzoo i dag, 3 uker etter bestilling, og da var det lagt med ein Tetra Nitrittest som plaster på såret for lang behandlingstid.
Det var jo kjempebra.
Bestillte varer fra webzoo.net for 14 dager siden, har ikke fått noe enda.

Virker som de ikke har noen varer på lager og da tar det tid.

Virker litt useriøst spør du meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap