Hvilke andre hobbyer har du? (side 4)

Hehehe, har nok litt bedre kontroll på jobben enn det jeg har når jeg løper i skogen
...og nei, jeg jobber heldigvis ikke i Posten
Frank Angell
Ser ikke bort i fra at jeg en gang frisker opp denne kunnskapen, og begynner å fyre løs i skauen jeg også ;) Det skal også sies at jeg tidligere prøvde ut det meste, var ganske gal av meg. Roen kommer liksom med årene...

Synes det er greit at du fyrer løs her på forumet, jeg...

Forøvrig så er det lite som er så galt at det ikke er godt for noe
Mine Hobbyer
Husker ikke om jeg har svart på dette før, eller om det var i et annet forum, men noe skjedde den gangen i allefall, men her er de..
Var engang bitt av Modellflybasillen jeg også, kjøpte alt jeg kom over av trainere i begynnelsen over til F3A fly (Acrofly) til Seilfly, til små lette isoporfly med elektromotorer som jeg kunne fly INNI garasjen, til Helikopter.. himmel og hav, jeg tror jeg har bygget og knust i allefall 50 fly opp igjennom årene. og brukt kanskje 80-100.000 ikke tull engang. Sitter igjen nå med en ubrukelig radio og noen motorer som står til pynt på hylla. så bygde jeg basskasser til biler, så begynte jeg å reparer biler, sveise rust, lappe båter, huff lista blir bare lengre og lengre..
Så kom bilsporten inn i bildet. Kjørte Bilcross, Avanserte til Rallycross, så til Rally, så til hus, kjerring, mer gjeld, unge, ennå mer gjeld, solgte hus, ble sjuk men gjeldfri, fler unger, og nå ønsker jeg at jeg hadde hus igjen. hehe. for nå vil jeg ha Akvariekjeller, sånn at guppiene osv kan få litt mere plass. :-0 for jeg har bare 10 akvarier i gang i stua i leiligheten, ryker noe nå, sliter jeg maks, for jeg bor over en butikk og jeg tror ikke de blir noe glad for at det drøpper vann ned fra taket.. hihi..
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap