Livet på akvariet på Tv2 (side 4)

Shiramor
Begynner snart....
Snart og snart Rekker sikkert 10-15 innlegg til på AF før det er tid for å plante baken foran TV :p
Frank Angell
[QUOTE=Shiramor]Begynner snart....
Snart og snart Rekker sikkert 10-15 innlegg til på AF før det er tid for å plante baken foran TV :p Effektiv, du da... Nå? Ble det noe planting?
Aggi
Effektiv, du da... Nå? Ble det noe planting? ;)
Dårlig med det Tok det heller opp.
Selv om programmet er greit nok i seg selv så blir jeg like skuffet hver gang fordi de viser så lite FISK. Når jeg "planter" meg ned så tenker jeg at i denne episoden så må de da vise de akvariene de har, men neida... Kun et lite glimt fordi de skulle legge oppi et bildekk. (Ble veldig fint det dekket, forresten). Kanskje neste gang?
Jeg har inntrykk av at dette handler om menneskene som jobber der, og de ulike arbeidsoppgavene de har...
Slik som serien "Flyplassen" ikke handler om fly, men om menneskene og det som skjer der...
Jeg synes uansett det er kjekt å se "livet på akvariet", men det kan jo være fordi jeg synes det er interessant å se på hva de driver med der, og at jeg har sett fiskene og karrene mange ganger uansett
Er det nest siste episode i kveld?
Eg trur det er nest seiste episode i kveld, ja. Det skulle koma seks episoder og no har det vel vore fire? Iallefall såvidt eg hugsar. ^_^
Akvariet i Bergen burde vurdere navnebytte til Marinebiologisk Zoo eller noe. Virker som om de konsentrerer seg på alt annen enn fisk.

Er det noen andre som reagerer på stemmen til Joakim?
Altså, hvis han fikk den stemmen etter stemmeskifte, hva slags stemme hadde han før stemmeskifte?
Jeg synes de har et godt uvalg, der jeg... Men når jeg tenker meg om, så mangler de jo en ildsprutende og sinna drage der ;P


Det var veldig gøy å se koidammen der i sommer... Den var full av yngel. Da kan man tenke seg hvordan yngel klarer seg i naturen også... Dammen hadde nemlig grunne partier som den voksne koien ikke hadde tilgang til...

Det var litt freeky når de matet ålene med et hestehode:P
Så ikke programmet selv men en fra klassen sa det var havål.

Og de krabatene spøker man rett og slett ikke med. Fikk en nå i sommer,og den kveilet seg rundt ene armen min og klemte til så knyttneven etterhvert fikk sånn fin blålilla farge. I tillegg så har de ganske kvasse tenner og gjør det velkjente krokodillerullet mens de har bitt seg fast.
au hørtes deilig ut.

hatt lyst å se på akvariet greiene men blir d noe av så bare den med det bildekke jeg og tror det var den eneste.

ser i programmet og reklame og tenker "idag skal jeg se det" klokken 20.30 neida glømte det igjen. typisk
Har kun sett en episode jeg også, skulle ønske jeg fikk det med meg, men alt, innkludert tv, akvarier og husarbeid må vike på denne tiden.

Nå er jakten startet, og all ekstra tid tilbringes i skogen.

Håper det går i reprise til vinteren.
Arfus
www.tv2.no webtv alle episodene der!


Jepp, men man må betale...=D
Odd Espen
[QUOTE=Arfus]www.tv2.no webtv alle episodene der!


Jepp, men man må betale...=D

nettop jeg gidder ikke å betale å heller ikke får jeg lov så den saken er jo grei hehe.
Nå får de flere reptiler

Har man lyst å se episodene fra akvariet om igjen, så er det mulig å få sett alle for under 40 kroner. Jeg har undersøkt denne muligheten, og har man payex, så kan man bestille en ukes abonnement på tv2 sumo, dette koster altså under 40 kroner, og man kan se diverse serier, så mye man orker, hele den uken man har abonnementet... Har ikke prøvd det selv, men stoler på denne infoen
En trenger ikke å ha annet enn enten VISA eller mobil for å betale TV2 SUMO. Mener prisen var 35.- med VISA, og 39.- om beløpet belastes mobilregninga.

Siden en har såpass god kvalitet (vel å merke at man har litt båndbredde), og en har tilgang på såpass med stuff, ser jeg ikke prisen som en ulempe i alle fall
Jeg bruker å se på tv2 på nett, for under 40 kroner uka
Syns det er bra at man kan se på nettet ;D

Men man må jo huske på og stoppe det når du har hatt det en uke, eller så betaler man for en uke til, automatisk..
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap