Skal du se film i kveld - og i så fall hvilken? (side 4)

FishGirl
Der Undergang filmen ble jeg "tvunget" til å se fordi jeg ikke ville ha fravær og anmerkning fra skolen for noen år siden... Den var så forferdelig, jeg brukte tid på å få den ut av systemet ja. Det er greit med historie, men jeg klarer ikke alle detaljene, sånn som moren som drepte barna sine med piller i Undergang filmen... grøss og gru. Komedier er greitt men følsomme drama greier... hvis jeg ikke har 10 tørkeruller klar.. nei takk. :) Men man dette var en ganske skuffende tv-kveld! Til og med pc-en var ganske tom idag... Kanskje jeg skulle ta natten eller no! :) Richard, hva er hemmeligheten bak fotball egentlig? Jeg har arbeidet så hardt for å forstå fotball, hva er det som fenger liksom? Hele huset sitter og roper når det kommer en fotballkamp, men jeg har aldri forstått hvorfor de gjør det :) Er det noen som har en dyp psykologisk begrunnelse for fotballen? Kanskje jeg forstår det da :D

Når de roper og skriker, er det fordi de heier på laget, og vil at de skal få mål hehehe
Richard Thinghaugen
[QUOTE=FishGirl]Der Undergang filmen ble jeg "tvunget" til å se fordi jeg ikke ville ha fravær og anmerkning fra skolen for noen år siden... Den var så forferdelig, jeg brukte tid på å få den ut av systemet ja. Det er greit med historie, men jeg klarer ikke alle detaljene, sånn som moren som drepte barna sine med piller i Undergang filmen... grøss og gru. Komedier er greitt men følsomme drama greier... hvis jeg ikke har 10 tørkeruller klar.. nei takk. :) Men man dette var en ganske skuffende tv-kveld! Til og med pc-en var ganske tom idag... Kanskje jeg skulle ta natten eller no! :) Richard, hva er hemmeligheten bak fotball egentlig? Jeg har arbeidet så hardt for å forstå fotball, hva er det som fenger liksom? Hele huset sitter og roper når det kommer en fotballkamp, men jeg har aldri forstått hvorfor de gjør det :) Er det noen som har en dyp psykologisk begrunnelse for fotballen? Kanskje jeg forstår det da :D

Når de roper og skriker, er det fordi de heier på laget, og vil at de skal få mål hehehe

Helt ærlig: Jeg forstår meg heller IKKE på fotball!(;
Det er helt håpløst, for hele familien er fotballfrelst (broren min lever av å spille fotball, han spilte for Aafk, men nå er han vell nede i Skeid eller noe..x)) men jeg har ALDRI forstått fotball..!
Folk dreper jo for det, skjønner ingenting jeg, når de drikker seg fulle og hoier og heier, med skjerf rundt halsen og ølmagene dinglende
Fotball er jo kultur på aller høyeste plan. Hva hadde vel søndagene vært uten?

I går så jeg Hotel Rwanda på DVD; en veldig sterk og gripende film synes jeg.
Harald Herikstad
Skal se denne i kveld [URLBLOCK1] en rimelig syk film. Såg den første gang på roskilde festival i 96 eller 97, husker ikke årstallet men det var iallefall stor stemning da filmen blev vist

slutten på den filmen - tar av =D gikk og nynet på den melodien i månder etterpå !
Plussmedlem
Asgeir Ervik
[QUOTE=Harald Herikstad]Skal se denne i kveld [URLBLOCK1]

slutten på den filmen - tar av =D gikk og nynet på den melodien i månder etterpå !

Hehe... festlig den filmen, ja. Mars Attacks! Tim Burton kan lage gode filmer. Og filmer med Jack Nicholson er bestandig verdt å se
Idag kommer ridderene rundt det runde bord som søndagsfilm Den er sikkert fin, riddere er alltid fine he he

Ser for meg undertegnede som fotballmamma, skrekk og gru, det blir mye strikking på sidelinja i så fall fremover. Skjerf til hele slekta Kanskje jeg oppfinner et genialt vaffeljern som går på batteri så kan jeg være vaffelmammaen haha. "Go Tufte!"

Nå er det Sir Lancelot på skjermen... I form av Richard Gere...
Så nettopp en film som heter ettellerannet rart på Z..
Zaturas, Zachiras, Zasitarus...nei jeg kommer ikke på det(;
Men den gikk på tv 1000 ihvertfall..koslig film, men detter er en barnefilm på det høyeste ja!(;

Igårkveld var det "Just Friends" jeg så for 6. gang. Det er en hysterisk morsom film synes jeg, med utrolig gode skuespillere!!
*Annbefales*
Panduro
Fotball er jo kultur på aller høyeste plan. Hva hadde vel søndagene vært uten?:) I går så jeg Hotel Rwanda på DVD; en veldig sterk og gripende film synes jeg.

Ha!x) Fotball er en død sport..på nivå med golf..kanskje de "gode" pølsene i
tissepausen gjør at fotball ligger et halvannet steg foran bordtennis, men hallooo??;D

Har forresten sett litt av den Hotel Rwanda filmen, ja den er ganske innflytelsesrik, men ganske god samtidig..hmm...ihvertfall den halvtimen jeg fikk med meg(;
MC Darup
Høres herlig ut, en en bra film :) Her blir det kinamat fra smartclub, og enten "Kill Buljo" eller "Apocalypto".. får se hvem av oss som bestemmer ;) (Dvs meg)

Har du fått sett Apocalypto ennå, da? Akkurat ferdig med den - VELDIG bra, i mine øyne! Men de som ikke liker grusomheter bør definitivt styre unna, det er temmelig sterke scener i den filmen.
Leifur
Har du fått sett Apocalypto ennå, da? Akkurat ferdig med den - VELDIG bra, i mine øyne! Men de som ikke liker grusomheter bør definitivt styre unna, det er temmelig sterke scener i den filmen.

Notert og herved advart..takk
Inaktiv bruker
Jeg skal på kino i kveld, skal se The Simpson Movie
Øyvind Løkke Vie
Jeg skal på kino i kveld, skal se The Simpson Movie

Åå!
Den har jeg hatt kjempe lyst til å se leenge!!
Da må du si hva du synes om filmen her etterpå
Inaktiv bruker
Den var kjempe bra, jeg fikk nesten latterkrampe. Veldig morsom film
Øyvind Løkke Vie
Den var kjempe bra, jeg fikk nesten latterkrampe. Veldig morsom film

Bra! Jeg må prøve å få sett den!

Jeg så Kill Buljo ista, den var ganske spesiell, men allikevel morsom da(;
NRK1
Pay it foreward. Begynner nå! Skal visst være veldig god!
Jeg hater å sitte å grine på slutten av en film... Men likevel var denne filmen verdt å se. Et godt budskap.

Det handlet om en liten gutt som fikk en oppgave på skolen. Oppgaven var å forsøke å endre verden. Han kom på en idé. Hvis han gjorde noen en stor tjeneste, så istedet for å be om gjengjeld, så ba han om at de gjengjeldte ved å gjøre 3 andre mennesker store tjenester...
Haslana and fishes
Jeg så Kill Buljo ista, den var ganske spesiell, men allikevel morsom da(;

Må innrømme jeg hadde en del fordommer før jeg så denne, men den var faktisk ganske fornøyelig
Har vært og sett "Tatt av kvinnen" i dag; en kjempemorsom film som anbefales!
Er det noen som vet tittelen på den siste sangen der, og hvem som sang?
Aggi
NRK1 [I]Pay it foreward[/I]. Begynner nå! Skal visst være veldig god!

huff, bare verdens tristeste film Ingen som forventer den slutten nei. Har den på dvd, men har kun sett den en gang, syns den er deprimerende
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap