Idag-tråden! (side 4)

Her er det første arbeidsdag etter ferie og strålende solskinn :-p
I dag var eg og den eine Scalaren min hos fotografen. Eg hadde med ein `gullfiskbolle` og ein stor pose med ein Scalare oppi.
Eg gleder meg til å få se bildene, eg trur at Scalaren også gleder seg til å få se blidene av han og meg. Tipper at det ikkje er mangen andre fisker enn Scalaren min som har vært hos fotografen
I dag har jeg gjort rent akvariet jeg kjøpte i går! Tipper det blir fornøyd kampfisk ja=D
I dag har jeg vært på NAV's jobbfokuskurs, wohooo :P
Inaktiv bruker
i går natt sov jeg 13 timer
i dag har jeg fylt 54 litern igjen, å fått fylt 80 litern jeg fikk:P
i dag har jeg også slappet av:P
Inatt sitter jeg å ser på Seinfeld..:P
I dag er jeg trøtt. :S Lyst å gå og legge meg igjen...
idag er jeg drit lei. lei av å være uvel uten å vite hva som er galt. det er nok nå -.-
Denne virker
Fikk denne her i posten i dag... Det var endelig et kjedebrev jeg kunne signere og sende videre... Og mot sin hensikt, så virket denne...

Til alle mine venner som har sendt
meg de beste ønsker i 2008,
eller lovet meg lykke hvis jeg
videresendte noe - DET VIRKER IKKE!

For framtiden, kan dere være så snill å sende enten penger eller sjokolade!

[External Image]
Den der skal jeg huske, Aggi
Synes det er så dumt med E-post, SMS osv som liksom skal bekrefte et vennskap eller noe sånnt. Og hvis du ikke følger opp med å videresende og returnere en tilsvarende hilsen så er du en dårlig venn.
Det sitter folk og får lønn for å produsere sånn dritt som appelerer til folks dårlige samvittighet, og som får dem til å sende masser av meldinger hver dag.
Jeg blir så glad når jeg får E-post fra kjentfolk jeg ikke har snakket med på flere år. Skuffelsen blir desto større når det er bare sånn masseprodusert dårlig samvittighets-melding, og ikke noen personlige ord i det hele tatt.

Det jeg skulle skrive om egentlig:
I dag kan jeg skrive og sende ut et referat fra vårt første akvarieklubb-møte her på Frøya!
Vi er hele 6 personer, men flere blir det nok
Vi har kommet frem til en lang liste med fordeler vi har ved å være i klubb, og masse temaer vi kan ta opp.
Dette blir bra
Jeg har bytta 2 glass med blod mot fire klistremerker hos legen, og pysjbukse av mamma

Også har jeg vaska sand til nykaret!
Otto med egg.
I dag har jeg oppdaget at en av mine ottoer bærer egg !
Er jo lov å håpe det blir no ut av det :P
Har laget en tråd i forum om det siden jeg aldri har vært borti eggbærende otto..*

Frisk start på dagen
I dag har eg gått til jobben.-4 grader og ishinne på gangveien,gjorde det til en prøvelse ei stund.Likevel var det godt!Eg har vore varm på beina i heile dag ,for blodomløpet fikk fres på seg fra tidleg morgon .
Eg fekk mange kommentarar, på at eg hadde på meg so mange ulike typer refleks.Det er skremande når folk går ute i trafikken uten refleks.
No fyrer eg i ovnen og er glad for brevet eg fekk fra banken om nedsatt rente !
i dag satt jeg på en buss som ikke kom fremover. nå tar jeg et glass portvin.
Inaktiv bruker
idag har jeg byttet vann i 375 litern.
idag har jeg også vært en liten bråkmaker, å nå skal det komme mange folk fra oslo å banke meg:P men slapp av, jeg ekke så bråkete:P bare backa ei veninde som blei brukt av en tulling..
hehe, ellers har jeg i dag slappet av:P
Gjett hvam schom haj piescha tunga i dag Også skal jeg bytte vann til ene kampfisken min snart, og farga garn med beinmel, edikk og salmiakk som noen av ingrediensene.
I dag våkna vi med helt gjenngrodde øyne og feber. Utrolig "festlig" altså... :S
Har omtrent en million ting som skulle vært gjort, og nå blir ingenting gjort. Orker ikke. Har sovet en masse, og går og loffer rundt i morgenkåpa. Litt data, blir det, men det gjør egentlig ganske vondt i øynene, så jeg burde vel egentlig bare gå og legge meg i et mørkt rom.
Stakkars deg Aggi! Det er ikke noe morro og være syk! Du får ha god bedring!

I dag har jeg dykka på 10 +/- meters dyp! Det var kjempe vakkert, og mye fint å se på! Dette var mitt første "ordentlige" dykk, det vil si at jeg har dykka på 16 meter et par ganger før, men det var mens jeg tok serfikatet, så dette var mitt første dykk etter jeg fikk serfikatet Jeg bor da på Gran Canaria, så det er kjempe flott å dykke, masse vakre fisk! Jeg svømte blant annet en meter unna en stor trompetfisk! Det er en fantaskisk vaker fisk! Det var og mye annet jeg fikk se, det var nesten ubeskrivelig!

Resten av kvelden skal jeg vel se film eller finne på et eller annet, bor på et internat, så vi finner vel på noe vi kan gjøre sammen som vi pleier
God bedring Aggi

I dag har jeg endelig fått meg et lekspar av F1 palettciklider. Flotte, store fisk som ser ut til å trives veldig godt hos meg allerede. Fikk også med noe yngel, en helt nyfødt og en på 4-5 cm. Ser ut til at det går bra med dem, og foreldrene passer på den nyfødte selv på det nye stedet. De har funnet seg et hjørne i karet som de passer godt på. I morra blir det auksjon
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2011
Reklame for plussmedlemskap